Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Så fantastisk dagbok du har! Her vil jeg også følge med :smilbla: Gratulerer med lille tulla i magen! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Millimani! Koselig du er da :) Og du har en fantastisk signatur, det må jeg få sagt!

I dag har jeg kjørt to mil bare for å få kjøpt "ordentlige" røde epler. De er så utrolig mye bedre på akkurat den butikken, selv om det nok ligger åtte matbutikker på veien dit. Og jeg har spist tre av de allerede. Sssh, ikke si det til noen :sjenert:

Endret av Trampe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå grøsser min indre norsklærer litt når jeg ser det forrige innlegget mitt. Jeg har tydeligvis fått cravings på matbutikker. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå grøsser min indre norsklærer litt når jeg ser det forrige innlegget mitt. Jeg har tydeligvis fått cravings på matbutikker. ;)

Hehehe :ler: Kjip craving ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser også grønne hvis jeg ikke får tak i de riktige røde. Epler måååå jeg ha!

Og så har jeg kjøpt ammepute. Første innkjøpet til lillebebis!!! Jeg savnet ammepute sist, men kom meg liksom ikke så langt. Kjøpte en brukt på finn faktisk, og tenkte å bare sy nytt trekk og dra over. Jeg kjøpte en doomoopute, ser folk er så fornøyde med de. Håper den funker :jepp: (og at jeg ikke blir svindlet, siden jeg overførte penger direkte til en vilt fremmed dame)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag: ytrefilet av svin skåret i skiver, brunet på panne med masse herlig krydder, med bearnaisesaus, pommes frites og masse salat. Nammis :jepp: Ungene går bare og snuser i lufta her og lurer på hva jeg laaager, for det lukter sååå godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :ler: Kjip craving ;)

Når folk får cravings på avispapir, vaskemiddel og bensin og sånt, så... Jeg skjønner ikke de merkelige gravidcravingsene jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk får cravings på avispapir, vaskemiddel og bensin og sånt, så... Jeg skjønner ikke de merkelige gravidcravingsene jeg :ler:

Du er hvertfall ikke noe dårligere enn dem :ler:

Ikke jeg heller, men mamma hadde visst veldig lyst på asfalt når hun gikk med broren min. Hun klarte en dag å lure med seg en klump nylagt asfalt ved noe veiarbeid, og gikk og sniffa på den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det bare ikke, altså. Asfalt?!??

Jeg har ei venninne som var gravid da vi jobbet på matbutikk sammen. Hun hadde dilla på grønn flytende omo color. Hun drakk den ikke altså, men hun gikk og sniffa på den hele dagen. Hun hadde ei flaske bak kassa som hun dro frem stadig vekk. Hjemme hadde hun skåler med vaskemiddel i på stuebordet :ler: Hun høres helt skrudd ut, men hun er altså en meget intelligent dame. I ugravid tilstand ;)

Jeg er hos mamma med storebror. Besøk her til i morgen, da drar vi hjem igjen. Jeg får ikke sove. Det er noe som har oppstått nå etter jeg ble "ordentlig" gravid, at jeg ikke får sove uten at jeg har en snorkende mann ved siden av meg. I begynnelsen sov jeg over alt når som helst, og når jeg ikke er gravid er det jo så utrolig deilig å ha heeele senga for seg selv, at jeg virkelig nyter det når jeg sover alene, men nå får jeg bare ikke sove. Aner ikke hvorfor det er sånn, jeg er virkelig ikke typen som ikke kan gjøre noe alene eller noe. Men jeg er urolig når jeg må sove alene. Og han er ikke her. *sukk*

Kanskje tilfeldigvis bråke litt slik at storebror våkner, og tilfeldigvis bære/hale/slepe han bort i min seng :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrgh, jeg har fått huset fullt av sånne små irriterende fluer! De må ha kommet med en av de nye plantene, og de er jo over alt. Finner dem i katteskåla, i kopper på kjøkkenet, og de virrer rundt nesa når jeg sitter i sofaen. Usannsynlig irriterende!!! :sur:

Noen gode råd for å bli kvitt de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hell søt hvitvin i et glass, ha over plastfolie og stikk noen hull i den så de kommer seg inn. Fungerer som bare det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Frøkenanonym!

Jeg er så trett i dag. Ungene hyler og herjer, og jeg er så gretten at jeg har mest lyst til å slenge de ut i snøen for å få fem minutters fred nå på morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitvinseddik fungerer også ;) Jeg pleier å ha noen dråper zalo oppi også, så drukner de når de prøver å lande på vannet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere bare små skåler stående rundt omkring i alle rom ei stund, så forsvinner de? Kanskje jeg skal prøve. Funker ikke sukkervann eller noe slikt da? Saft? Har bare vanlig eddik, jeg bruker det jo aaaaldri. Eddik liker jeg virkelig ikke, det eneste jeg bruker det til er å vaske dusjen. Kanskje jeg må kjøpe hvitvin da :ler: De har sikkert små flasker på polet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...