fionel Skrevet 21. juni 2015 #601 Del Skrevet 21. juni 2015 Eventuelt ta på bind og ring føden de sjekker det på 2 min! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #602 Del Skrevet 21. juni 2015 Magedans og frosk it is Jeg har noen vonde tak og nedpress fra h også nå, så det er bare å krysse fingre for at det ikke stopper opp igjen... Får prøve å legge meg på badegulvet ei stund. Men nå lekker det ikke mer, så kanskje det ikke er vann allikevel. Kroppen gjør så mye ekkelt når man er gravid. Jeg har tatt på innlegg, men drar ikke til føden før jeg er rimelig sikker. Vi må ha barnevakt, og jeg drar ikke svigers inn i dette før det faktisk er noe på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. juni 2015 #603 Del Skrevet 21. juni 2015 Magedans og frosk it is Jeg har noen vonde tak og nedpress fra h også nå, så det er bare å krysse fingre for at det ikke stopper opp igjen... Får prøve å legge meg på badegulvet ei stund. Men nå lekker det ikke mer, så kanskje det ikke er vann allikevel. Kroppen gjør så mye ekkelt når man er gravid. Jeg har tatt på innlegg, men drar ikke til føden før jeg er rimelig sikker. Vi må ha barnevakt, og jeg drar ikke svigers inn i dette før det faktisk er noe på gang! Hihi! Ja jwg skjønner at det skal litt mer til for føden da ja! Hm.. Ja du får se den Ann :D kanskje du føder snart?! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. juni 2015 #604 Del Skrevet 21. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. juni 2015 #605 Del Skrevet 21. juni 2015 Men altså.. Jeg forventer at du deler eventuelle rier med meg og dyregod altså =P <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #606 Del Skrevet 21. juni 2015 Nå stoppet alt opp igjen, og magedans var bare vondt. Kjentes som om noe løsnet inni der, det rev og slet ihvertfall. Nå har jeg ikke vondt noe sted, og kjenner lite. Jeg tror jeg tar meg en tur på bensinstasjonen borti her for å kjøpe is. Jeg har ikke vært utenfor døra siden torsdag, så jeg begynner å bli rimelig lei av sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #607 Del Skrevet 21. juni 2015 Men altså.. Jeg forventer at du deler eventuelle rier med meg og dyregod altså =P <3 Jeg skal dele, jeg lover! Når jeg er kommet et stykke uti kan dere garantert bare komme og overta alle sammen, for da er jeg helt sikkert lykkelig for å gi de bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #608 Del Skrevet 21. juni 2015 Og dessuten, å legge meg flat på badegulvet var ikke smart! Skulle ikke ha kommet meg opp derfra igjen. Bekkenet låste seg helt, så jeg fikk ikke vridd meg noen veier. Jeg prustet meg opp på albuene og fikk på en måte vridd det ene beinet under meg og kavet meg opp. Glad ingen så meg da nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. juni 2015 #609 Del Skrevet 21. juni 2015 Ooh, her var det jo litt action!? Eller? Jordmor sa til meg at hvis hodet er godt nede i bekkenet trenger det ikke komme mye fostervann siden hodet fungerer som en propp. Så det kan absolutt være det! Vi hører gjerne om alt som skjer vi ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. juni 2015 #610 Del Skrevet 21. juni 2015 Skjønner godt at du ikke vil dra inn svigers uten videre, sånn tenker jeg også. Men skjer det noe nå er det jo stor sannsynlighet for at det er noe på gang da, siden du er over termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. juni 2015 #611 Del Skrevet 21. juni 2015 Men lukter det noe? =P eller er noe farge i det? Og hvis det er fostervann skal det ikke stoppe, men sive litt og litt hvis hodet er festet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #612 Del Skrevet 21. juni 2015 Var action! Ikke mer nå.... Nå er det rolig igjen. Det har ikke kommet noe mer, så jeg tror ikke det var vannet. Da ville det nok ha kommet mer. Dessuten tror jeg det ville kommet med et splæsj, for hodet er ikke festet. Det ligger godt nedi, men er ikke festet. Uansett, det var helt blankt og luktet snodig. Det var ikke urin ihvertfall. Den har jeg kontroll på fortsatt! Har ikke kjent sånn lukt før, men så må jeg jo innrømme at jeg ikke akkurat har for vane å snuse på trusene mine liksom... Jeg sto på kjøkkenet for en stund siden og ryddet litt. Mannen kom for å ta over, og kysset meg forsiktig i nakken. Min respons: "ja, vær så snill, kjør på da, få han uuuut herfraaaa! Pleeeease!!!!!" Mannen ble helt og så lo han så han holdt på å tippe over. Desperat dame Tror ikke det funket på han det heller nei. Nå har jeg trasket en liten tur. Slapp å treffe folk, og å svare på alle spørsmål og høre alle kommentarer. Nå har jeg inntatt sofaen igjen. Jaja, jeg kommer jo et stykke på strikkinga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. juni 2015 #613 Del Skrevet 21. juni 2015 Hørt at fostervann lukter vaffelrøre, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #614 Del Skrevet 21. juni 2015 Vaffelrøre?!?!! :overrasket: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. juni 2015 #615 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg har også hørt at det lukter vaffelrøre altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. juni 2015 #616 Del Skrevet 21. juni 2015 Vaffelrøre! Haha... Jordmor sa til meg at selv om hodet ikke er festet kan det komme litt og litt. Hun trodde ikke fostervannet mitt ville gå som et splæsj. Meen,du merker vel om det kommer noe mer...vaffelrøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #617 Del Skrevet 21. juni 2015 Så lenge konsistensen ikke er som vaffelrøre så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. juni 2015 #618 Del Skrevet 21. juni 2015 Vaffelrøre? Jøss det har jeh ikke hørt før! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juni 2015 #619 Del Skrevet 21. juni 2015 Vaffelrøre - det var nytt altså Håper at det kommer i gang nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #620 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg kan forsikre dere at hvis det er vaffelrøre som skal til før man klassifiseres en fødsel som startet, så er det ingen fødsel her altså. Ingenting som minner om vaffelrøre!!! Jeg hadde tenkt å lage vaffelrøre i morgen. Tror kanskje jeg dropper det...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå