Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takktakk, Nautika :blomst:

Nå er mannen og ungene dratt for å kjøpe bursdagsgave. Mamma er på tur hit i bursdagsbesøk, og svigers kommer visst også. Jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil feire noe og at jeg ikke kom til å bake noe, men de kommer likevel. Måtte sende mannen på butikken etter is og jordbær, det får holde som servering det.

Jeg er bare så sykt negativ i dag, så jeg greier ikke å fokusere på at de bare prøver å være hyggelige. Legger jeg godviljen til så skjønner jeg jo det, men jeg vil ikke legge godviljen til i dag....

Jeg var litt spent på hvor mange som kom til å mase etter baby på fb i dag. Vanligvis ville jeg stengt veggen når jeg går og venter slik, men akkurat på bursdagen er det litt vrient. Greia er at jeg ikke har annonsert svangerskapet på fb, jeg har ikke fortalt termindatoen til andre enn de nærmeste og jeg har ikke nevnt graviditeten i det hele tatt. Liker ikke å ha et sånt fokus på meg selv. Mange vet ikke engang at jeg er gravid, og enda flere vet ihvertfall ikke at jeg er over termin. Så hvem av mine fb-venner skjønner tegninga og lar være å nevne at jeg faktisk er på overtid? Så langt har bare en lagt ut om akkurat det. En kollega som jeg knapt kjenner og ikke har snakket med i løpet av svangerskapet ;)

Det er jo ingen krise, men det er litt moro å se hvem som har antennene i orden ;)

 

Gratulerer så mye med dagen! 

 

Vær glad de folkene dine prøver å varte deg opp litt :) Bursdagen din må være en glad dag vet du :) Men likevel er det jo greit å ta hensyn til ønskene dine. Du er lei av svangerskapet, det har du lov til å være, men det er over på fredag skal du se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så herlig påståelig, Millimani! :ler: Jeg vet jo at du har rett. Å varte meg opp er bare herlig, og mamma har fikset alt i dag. Jeg har bare ryddet litt og sånt.

Tusen takk for alle bursdagshilsener! Dere er gode :klem:

Jeg har hatt en fin dag. Mamma og svigermor har vært her, vi har vært og spist og hatt det koselig. Jeg har hatt en hel masse maserier, men det tar seg aldri opp og blir aldri regelmessig. De gjør litt mer vondt nå enn tidligere i uka. Håper de tar seg opp snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du koste deg idag! Krysser fingrene for at de tar seg opp så du kan få møte gutten din snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå fortjener vi å føde alle sammen her syns jeg! Alle over termin nå, nå er det nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen og håper at du får en søvnløs natt (evt litt god søvn avbrutt av spennende saker) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp ei hånd de som fortsatt er gravide!!!! :hallo:

Søvnløs natt, det ble det. Men på grunn av kranglete bekken, festende idiotmåker og snorkende mann.

Storebror sto nettopp opp. Jeg lå på sofaen. Han kom bort til meg, ga meg et medlidende blikk, strøk lenge i håret mitt og bare koste. Så brettet han pleddet unna, trykket nesa inn i magen og sa "Du, nå må du komme ut. Mamma er sliten, skjønner du ikke det? Du må komme ut nå, så skal vi passe på deg alle sammen, og mamma slipper å passe på deg helt alene. Det begynner å bli tungt for henne."

Han kan det med å gjøre starten på en trasig dag litt bedre :hjerte: :hjerte: :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn han er! :hjerte:

 

Gratulerer med dagen som var! Håper du får møte babyen din veldig snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gogutten! Fikk helt tårer i øynene her jeg sitter på tbanen. Kom ut baby! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så herlig sagt av han :hjerte:

En stk gravid her også forresten :hallo:

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så søtt! Begynte å grine av den lesingen der jeg.,, og jeg rekker noe motvillig opp hånda! =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også tårer i øynene. Han er bare nydelig! Han skal dra til bestemor noen dager fra i morgen, men er litt skeptisk til å forlate meg. Han vil jo gjerne passe på når babyen kommer, sier han. Fantastisk herlige sjuåringen, han tror at han kan hjelpe til med å ta bort smerte ved å stryke på og passe på mammaen sin.

Han er gull :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...