Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Jeg likte også å amme, til tross for endel vondt og ekstremt ofte amming. Jeg gråt når jeg måtte slutte da jeg skulle begynne å jobbe igjen siden jeg mistet melka og hun bare beit meg... Så gleder meg igjen jeg! :) Bra du koser deg. Det er så godt når melka kommer for fullt. Da blir det mindre tørrsuging :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:  Melkeku? Det har jeg hørt før ja..

Savner å ha E liggende oppå meg sånn som hun gjorde i begynnelsen.. Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To blødende brystvorter: check!

Fyyyyy så vondt. Må spørre om råd på helsestasjonen tenker jeg. Han greier ikke å gape så høyt, så det har nok noe med det å gjøre. Har liksom ikke så lyst til å begynne med skjold heller, det er så vanskelig å slutte med de igjen. Det må da gå over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror gulper rosa, såpass mye blør jeg. Så nå må alle gulpeklær legges i kaldt vann og flekkbehandles for blodflekker. Det er rett og slett dritvondt, og ikke kan jeg gå rundt med puppene løse heller. Jeg ammer annenhver time, så det er ikke mye pause å få. I tillegg er de sprengte og harde, så jeg må jo legge ham til for å få lettet litt på trykket. Stakkars puppene...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda :troest: Har du prøvd cottermans grep og litt håndmelking før du legger han til? Så unngår du den verste suginga for at melka skal begynne og renne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte skjold de første 3-4 ukene. Var enten det eller ingen amming. Du får vurdere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte skjold i et par uker på det ene brystet, da hadde jeg prøvd ALT og det var likevel vondt. Gikk helt supert å venne av med det etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd :) 

 

Jeg har vært på apoteket og kjøpt multi-mam kompresser. Skal bruke de etter amming flere ganger om dagen, og så får jeg være flink til å lufttørke også. De var utsolgte for skjold, og jeg er ikke klar for å gå på noe kjøpesenter riktig enda, så jeg satser på at kompresser holder. 

 

Jeg har skrevet fødselshistorien min. Den ble på to A4-sider. Litt for lang til å poste her, kanskje? Kan liksom ikke utelate noen deler av den heller, syns jeg. Nå er jeg bare klar til å legge fødselen bak meg og ikke tenke mer på den. Jeg skal aldri, aldri føde igjen. Verdens beste premie, såklart, men det der skal jeg aldri utsette meg selv for igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kjøpte skjold her ;) 

 

Jeg vil veldig gjerne lese fødselshistorie. Synd at du fikk en kjip opplevelse, men premien er jo den beste :hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, han drar jo selvsagt og kjøper skjold hvis jeg ber ham om det. Denne gangen var jeg jo med i bilen, så jeg gadd ikke å verken gå på kjøpesenteret eller sitte i garasjen og vente mens han dro. Jeg må se det an, og evt be ham dra i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten vært på helsestasjonen, og lillebror har gått opp 200 gram på tre dager. Her snakker vi matvett :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også lese fødselshistorien men forstår at du vil legge det bak deg.

Hurra for vektoppgang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny leser melder seg, håper det ordner seg med amming! Vil gjerne lese fødselshistorie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja til fødselshistoriw, er I uke 35 nå. Så burde vel ikke lese den😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne lese fødselshistorie, men kommer nok til å vente til jeg har født ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne lese fødselhistorie om duviø dele den.

Håper at det holder med kompressor, og at du slipper vondter!

Fantastisk skrivefeil takket være telefonen :ler: Håper det holder med kompresser :fnise:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...