Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #541 Del Skrevet 19. juni 2015 Her får man ikke føde i vann... Det krever visst sertifiserte jordmødre. Jeg har også lyst til å prøve det, eller ihvertfall bruke vann som smertelindring underveis. Det er bare en fødestue som har badekar, så det er vel bare å håpe at den er ledig! Da vi var der i går var den ledig, typisk det da En dag over termin, folk spør og maser i beste mening, mannen er snart hjemme fra jobben og absolutt ingen tegn til fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 19. juni 2015 #542 Del Skrevet 19. juni 2015 Jeg var så sikker på i går altså Men det kommer nok snart altså. Det er bare veldig koselig inni magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #543 Del Skrevet 19. juni 2015 Alt for koselig Mannen er nå fast bestemt på mandag. Da har jeg bursdag. Den som venter på noe godt og alt det der.... Eller i dette tilfellet: den som venter på noe jævlig vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juni 2015 #544 Del Skrevet 19. juni 2015 Mandag 22 er en god dag :-) Ellers så kan det skje masse i helga! Merker du noe til riene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #545 Del Skrevet 19. juni 2015 Har kjent et par i dag, men ikke noe særlig. Det strammer seg ganske kraftig, men er fortsatt ikke vondt. Tror nok jeg går glipp av noen også når jeg er i bevegelse og ikke tenker over det. Det ble registrert noen i går som jeg egentlig ikke kjente før jeg virkelig kjente etter... Og det gjør jeg jo ikke. Jeg tror nok ikke de er effektive i det hele tatt i og med at jeg ikke kjenner de og at jeg ikke er spesielt moden. Maserier uten mål og mening tipper jeg, så da er det jo kjekt at de ikke er vonde. Menmen, det er lov å håpe! Nå har huset tatt sommerferie. Mine tre uker for meg selv er over, så nå må babyen bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 19. juni 2015 #546 Del Skrevet 19. juni 2015 Har kjent et par i dag, men ikke noe særlig. Det strammer seg ganske kraftig, men er fortsatt ikke vondt. Tror nok jeg går glipp av noen også når jeg er i bevegelse og ikke tenker over det. Det ble registrert noen i går som jeg egentlig ikke kjente før jeg virkelig kjente etter... Og det gjør jeg jo ikke. Jeg tror nok ikke de er effektive i det hele tatt i og med at jeg ikke kjenner de og at jeg ikke er spesielt moden. Maserier uten mål og mening tipper jeg, så da er det jo kjekt at de ikke er vonde. Menmen, det er lov å håpe! Nå har huset tatt sommerferie. Mine tre uker for meg selv er over, så nå må babyen bare komme! Håper de er effektive da. Det kan jo være at de har effekt selv om de ikke er vonde Kanskje du slipper så lang fødsel i hvert fall. Håp må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #547 Del Skrevet 19. juni 2015 Jaa, håp må man ha! Det har du helt rett i De kommer med uregelmessige mellomrom. Kjenner de jo, men de er fortsatt ikke vonde. De har med seg et press i hele magen som ikke er helt behagelig, så jeg skjærer noen grimaser her, men vondt er det ikke. Nå er storebror hos pappaen og storesøster hos bestemor. Dermed kunne vi født i ro og fred uten å fortelle en sjel hva som skjer. Det er drømmen, å kunne fortelle folk om fødselen i etterkant, men med store unger i hus er det jo ganske vanskelig. Noen må passe de, ikkesant, og da har vi plutselig nervøse besteforeldre som må oppdateres hele tida. Men akkurat nå er det stille og rolig her. Perfekt for å være hjemme første del av fødselen. Kom da baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 19. juni 2015 #548 Del Skrevet 19. juni 2015 Da får vi håpe babyen vil komme i helga da! Det hadde vel vært fint Jeg hadde uregelmessige rier frem til jeg skulle presse sist jeg... Men da ble de vonde etter hvert da Men var ikke veldig vondt før det var et par timer igjen. Men jeg hadde vel ikke akkurat en fødsel helt etter boka da. Men det er det jo mange som ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #549 Del Skrevet 19. juni 2015 Ja, den boka er det slettes ikke alle som følger... Jeg fant ut at litt bevegelse sikkert ikke er så dumt. Jeg kan ikke gå noe særlig pga bekkenet, men jeg prøvde meg på en god times bøy og tøy med sortering, bretting og henging av vask...og hva skjedde da? Absolutt ingenting. Alt stoppet opp. Hrmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juni 2015 #550 Del Skrevet 19. juni 2015 Du, kan du avsløre ditt forrige navn her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 19. juni 2015 #551 Del Skrevet 19. juni 2015 Spennende det her! Krysser fingrene for at den kommer i natt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #552 Del Skrevet 19. juni 2015 Mitt forrige navn? Jeg har vært her siden 2005, og jeg har vært Trampe siden jeg ble modde i 2007 tror jeg det var. Hadde noen andre nick før det, men det er jo årevis siden. Jeg het Ithaca en god stund før jeg ble Trampe Eller mener du den andre brukeren jeg hadde da jeg var frustrert "prøver" og tidlig gravid som ikke ville fortelle det til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #553 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Jeg håper du har rett, La Luna! Da tippet jeg riktig dato også Endret 19. juni 2015 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juni 2015 #554 Del Skrevet 19. juni 2015 Mitt forrige navn? Jeg har vært her siden 2005, og jeg har vært Trampe siden jeg ble modde i 2007 tror jeg det var. Hadde noen andre nick før det, men det er jo årevis siden. Jeg het Ithaca en god stund før jeg ble Trampe Eller mener du den andre brukeren jeg hadde da jeg var frustrert "prøver" og tidlig gravid som ikke ville fortelle det til noen? Jeg fulgte en dagboka til ei som plutselig slettet seg, hun var prøver og ble gravid.. Men da var det ikke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. juni 2015 #555 Del Skrevet 20. juni 2015 Meldeplikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 20. juni 2015 #556 Del Skrevet 20. juni 2015 Jaaa, meldeplikt Trampe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #557 Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg er her!!! Ingen baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. juni 2015 #558 Del Skrevet 20. juni 2015 Æsj! Nå må jo en av disse komme snart ihvertfall! (Altså jeg heier på alle altså, men en av dem bør jo finne veien snart) =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #559 Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg tror jeg må gå til jeg blir satt i gang. Ti dager til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. juni 2015 #560 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Jeg tror jeg må gå til jeg blir satt i gang. Ti dager til det...Men Skal du ikke inn på noen flere kontroller før det? (Mener du har skrevet om det før, men....) Endret 20. juni 2015 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå