Trampe Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #481 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja, det er helt umulig å si. Jeg heller mot å ikke la gyn sjekke åpning og modning og slikt på kontroll på torsdag. Jeg har hørt om så mange som får beskjed om at de er modne, men allikevel går i dagesvis etterpå. Jeg har også hørt om de som er helt umodne og får beskjed om at det blir igangsetting, men så føder de dagen etter. Hva er vitsen med å vite, egentlig? Man kan jo ikke stole på det de sier, og man har ingen garantier. Så lenge baby har det bra der inne, så er det jo ingenting annet som er viktig. Han kommer når han kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 15. juni 2015 #482 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja, det tenker jeg også. Jeg vil helst ikke vite noe om hvor moden jeg er eller ikke, siden man tydeligvis kan gå med flere cm åpning i uker... Så da er det like greit å være uvitende om det. De kommer når de er klare Så lenge de har det bra inni magen er jo det det beste for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #483 Del Skrevet 15. juni 2015 Jepp! Jeg kommer bare til å bli stressa uansett hva han sier, så da er det like greit å ikke vite noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. juni 2015 #484 Del Skrevet 16. juni 2015 Hva skjer a? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #485 Del Skrevet 16. juni 2015 Her skjer det ingenting!!! Ikke den minste lille slimklump engang! Var en tur på butikken i går ettermiddag, noe som resulterte i kjempevondt i hele går og natt. Men det er bekkenet, ikke rier, så her er fortsatt baby på innsida og tester tålmodigheten til mamman sin To dager til termin. Wow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #486 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Drar opp denne igjen. Ikke det at noe er på gang 13. juni j86 14. juni Malicious, lillemeg90 15. juni MissStiles 16. juni Frøkenanonym, Småkjekset 17. juni Saraby, juliane, J_9 18. juni TERMIN (Både menstermin og ULtermin) Saltsild 19. juni Rosenrød 20. juni Nautika, Trampe, Dyregod 21. juni Loevinna, fionel 22. juni Trampemannen, La Traviata (min bursdag...!) 26. juni Millimani 22. juni er jo på mandag...! Det er ikke lenge til.... Alle tipper at jeg er ferdig med fødingen til da Har aldri tenkt så lite på min egen bursdag noen sinne. Det er fullstendig altoppslukende å gå og vente slik, selv om jeg prøver alt jeg kan å fokusere på andre ting enn babyventing. Jeg er ikke den som feirer bursdag uansett med mindre det er noe stort, så det er ikke aktuelt nå heller. Endret 17. juni 2015 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. juni 2015 #487 Del Skrevet 16. juni 2015 Drar opp denne igjen. Ikke det at noe er på gang 13. juni j86 14. juni Malicious, lillemeg90 15. juni MissStiles 16. juni Frøkenanonym, Småkjekset 17. juni Saraby, juliane, J_9 18. juni TERMIN (Både menstermin og ULtermin) Saltsild 19. juni Rosenrød 20. juni Nautika, Trampe, Dyregod 21. juni Loevinna 22. juni Trampemannen, La Traviata (min bursdag...!) 22. juni er jo på mandag...! Det er ikke lenge til.... Alle tipper at jeg er ferdig med føringen til da Har aldri tenkt så lite på min egen bursdag noen sinne. Det er fullstendig altoppslukende å gå og vente slik, selv om jeg prøver alt jeg kan å fokusere på andre ting enn babyventing. Jeg er ikke den som feirer bursdag uansett med mindre det er noe stort, så det er ikke aktuelt nå heller. Har jeg ikke tippa?! Da tipper jeg 21! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #488 Del Skrevet 16. juni 2015 Har jeg ikke tippa?! Da tipper jeg 21! Næh, det ser ikke sånn ut! Setter deg inn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #489 Del Skrevet 16. juni 2015 Uff, jeg er litt lei i dag. Har vært på sofaen hele dagen, og har kun rørt meg derfra når jeg har vært på do eller hentet noe å drikke. Det er innmari kjedelig å bare være i ro, jeg skulle ønske jeg kunne gå turer og dra på besøk til folk og slikt... Så at jeg skal ligge sånn her i to uker til, det har jeg IKKE lyst til!!! Lille har vært rolig i dag. Jeg kjenner han innimellom, men bevegelsene er ikke så kraftige og de kjennes mer nedover enn oppover akkurat nå. Jeg skvatt til her tidligere, jeg kjente bevegelse av noe som kunne være en hand eller noe helt nedi skjeden. Måtte sjekke jeg Det var litt ekkelt faktisk. Men selvsagt var det jo ikke noe der, det er nok bare nervetråder eller noe sånt. Men fytti for et nedpress jeg har, og jeg kan tydelig kjenne trykket mot livmorhalsen. Jeg liker ikke at han er så rolig, men jeg kjenner han jo, så han er jo der inne. Dessuten har han vært rolig før uten at det var noe i veien. Nå ligger jeg i badekaret og glaner i taket. Det hjelper på bekkenet å ligge her, men det er jo ikke akkurat underholdende. Prøvde å få med mannen, men han fant på en unnskyldning og mente at jeg har best av å ligge her alene. Skjønner jo det, forsåvidt, det er kanskje ikke plass til to meter mann og ei sjøku oppi her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #490 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg har sovet høvelig godt i natt faktisk. Hva skjer..???? Våknet av mannens vekkerklokke i sjutida, men fikk sove igjen. Så våknet jeg med et rykk halv ni, da måtte jeg spy!! Skikkelig også. Rakk fram til vasken på kjøkkenet, og sto der og vrengte meg. Hvor kom det fra, liksom?! Ikke en gang da jeg dreiv og kasta opp daglig våknet jeg av det. Skikkelig ekkelt. I dag håper jeg at lille er litt mer aktiv. Liker ikke når han er så stille. Jeg har kjent han i dag, men ikke noe store greier. Håper det tar seg opp litt. Fortsatt kvalm! Vet ikke om jeg greier å spise noe akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 17. juni 2015 #491 Del Skrevet 17. juni 2015 Det er babyen som vil ut Og kjedelig med å spy. Det er så dritt. Du er heldig som har badekar. Badekar er det beste i hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #492 Del Skrevet 17. juni 2015 Spy er dritt!!!! Skikkelig dritt!!! Men jeg fikk i meg frokost da, uten å spy noe mer. Legge meg igjen kanskje..? Jeg ser fødeavdelingen. Ei skikkelig klein dame der i dag. Ei sånn ei som smiler mens hun prater, snakker med alle hele tiden og i det hele tatt er litt....snodig. Har sett denne episoden før, hun sitter med ipoden sin og synger til mannen sin mens hun ser han dypt inn i øynene. Han på sin side sitter der med et litt halvtomt glis og støtter som best han kan. Gud, jeg blir så flau av å se sånt, når noen oppfører seg helt rart og andre blir ille berørt på deres vegne. Det er en jordfar der også. Jeg vet det er en jordfar på sykehuset her, jeg har hørt mye bra om han. Ei venninne hadde han for et par uker siden, og hun var kjempefornøyd. Han var veldig tydelig og støttende hele veien, og fikk henne til å jobbe mye mer effektivt enn hun trodde hun kunne få til. Kanskje jeg kan håpe på å få han, hvis jeg noen gang blir ferdig med denne graviditeten her.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. juni 2015 #493 Del Skrevet 17. juni 2015 Spy er dritt!!!! Skikkelig dritt!!! Men jeg fikk i meg frokost da, uten å spy noe mer. Legge meg igjen kanskje..? Jeg ser fødeavdelingen. Ei skikkelig klein dame der i dag. Ei sånn ei som smiler mens hun prater, snakker med alle hele tiden og i det hele tatt er litt....snodig. Har sett denne episoden før, hun sitter med ipoden sin og synger til mannen sin mens hun ser han dypt inn i øynene. Han på sin side sitter der med et litt halvtomt glis og støtter som best han kan. Gud, jeg blir så flau av å se sånt, når noen oppfører seg helt rart og andre blir ille berørt på deres vegne. Det er en jordfar der også. Jeg vet det er en jordfar på sykehuset her, jeg har hørt mye bra om han. Ei venninne hadde han for et par uker siden, og hun var kjempefornøyd. Han var veldig tydelig og støttende hele veien, og fikk henne til å jobbe mye mer effektivt enn hun trodde hun kunne få til. Kanskje jeg kan håpe på å få han, hvis jeg noen gang blir ferdig med denne graviditeten her.....! Ja visst blir du ferdig Men dessverre ikke før neste fredag, etter min mening Jeg tipper 26. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #494 Del Skrevet 17. juni 2015 Hahaha, dessverre tror jeg du er den som kommer nærmest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. juni 2015 #495 Del Skrevet 17. juni 2015 Jepp...her er det bare å vente og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 17. juni 2015 #496 Del Skrevet 17. juni 2015 Uff, så kjedelig å spy igjen... Jeg har også fått kvalmen tilbake i det siste, men har bare kastet opp to ganger og ikke så akutt. Håper det betyr nærstående fødsel for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. juni 2015 #497 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg håper kvalmen er et tegn på at fødselen snart setter i gang slik at jeg har tippet riktig dato! Og slik at du slipper å vente lenger, selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #498 Del Skrevet 17. juni 2015 Nå spiser jeg som en hest, så nå er kvalmen borte igjen. Magen er merkelig, men det har den vært av og på i ukesvis nå, så for meg er det visst ikke noe fødetegn det heller. Må slutte å lete etter tegn, for jeg har en hel masse av de, og ingen leder noe sted. Det blir ikke noe fødsel i dag, sorry altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. juni 2015 #499 Del Skrevet 17. juni 2015 Nå spiser jeg som en hest, så nå er kvalmen borte igjen. Magen er merkelig, men det har den vært av og på i ukesvis nå, så for meg er det visst ikke noe fødetegn det heller. Må slutte å lete etter tegn, for jeg har en hel masse av de, og ingen leder noe sted. Det blir ikke noe fødsel i dag, sorry altså! Ja for jeg syns du kan vente på meg med å føde! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #500 Del Skrevet 17. juni 2015 Sorry ass, jeg venter ikke på kongen engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå