Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Søndag morgen! Gleder meg sånn :hoppe:

Ekkel info: jeg lekker. Ikke fostervann, men tykk blankhvitaktig heslig væske. Som fløte, bare litt tykkere. Det kommer en dæsj nå og da, så da må jeg løpe på do og tørke og skifte. Æsjæsjæsj?!?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker symptomjakten i tiden mellom

EL og IKM... Blir liksom noe av det samme dette. Hver gang det stikker nedi der så skvetter jeg til. Det murrer litt i magen nå og da, og i ryggen også, men det er så lett at jeg jo vet at det ikke er starten på noe. Allikevel tenker jeg et sekund at "Oi! Ubehag! Kaaaaaanskje?"

Men dette er så lite vondt at det overhodet ikke kan være starten på noe som helst. Ikke modning engang. Med mindre jeg er overmenneskelig og har en fantastisk høy smerteterskel, sånn at alle andre bortsett fra meg syns det er vondt. Kanskje jeg skal satse på det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å huske jeg hadde tilsvarende litt før min fødsel startet. Ubehag er alltid godt i forhold til en start, tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehag er alltid positivt ja! (Når det kommer til modning og fødselstegn) :D heia heia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Dyregod!

Det er nok ikke spennende enda nei. ;) Ingen tak eller vondter eller noe. Småubehag, men ikke noe større greier. Må nok smøre meg med tålmodighet ei stund til, og med to uker til termin er det helt ok! Jeg er heldigvis ikke utålmodig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Dyregod!

Det er nok ikke spennende enda nei. ;) Ingen tak eller vondter eller noe. Småubehag, men ikke noe større greier. Må nok smøre meg med tålmodighet ei stund til, og med to uker til termin er det helt ok! Jeg er heldigvis ikke utålmodig enda :)

Kan du sende over litt av den tankegangen til meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Trampe!

Jeg har visst ikke vært innom hos deg før, men vil gjerne følge med i dagboka di :)

Så spennende tider da, håper det skjer noe snart! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fionel, jeg har skjønt at jeg er ganske alene om akkurat den tanken :ler: Jeg er veldig glad for at jeg snart er ferdig å være gravid. Alt er jo ubehagelig jo. Men utålmodig og babysyk? Næh....ikke enda. Kommer sikkert etterhvert...!

:vinke: La Traviata! Husker deg fra gamle dager ;) Velkommen hit! Her skjer det absolutt ingenting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er typen som elsker å sove. Det var liksom den verste omveltninga sist, det at jeg plutselig ikke kunne sove når jeg ville. Men nå er det ikke litt godt å sove engang. Vondt vondt vondt. Sover best når mannen har dratt på jobb, da får jeg noen timer i strekk uten å våkne.

Men i natt har jeg hatt meg med en fotballspiller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er typen som elsker å sove. Det var liksom den verste omveltninga sist, det at jeg plutselig ikke kunne sove når jeg ville. Men nå er det ikke litt godt å sove engang. Vondt vondt vondt. Sover best når mannen har dratt på jobb, da får jeg noen timer i strekk uten å våkne.

Men i natt har jeg hatt meg med en fotballspiller :hoho:

Ååå soving er så digg! Jeg føler jeg sover konstant for tiden! I dag lå jeg og små sov i senga til halv 2!! Kun med spisepauser imellom soveøktene =P nesten pinlig! =P men søvn er undervurdert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er undervurdert ja!!! Derfor blir jeg så gretten når jeg ikke får sovet...

Men i morges slumret jeg og mannen til halv elleve, og så lå vi bare og koste til elleve før vi sto opp. Sånne morgener liker vi! Og det er kanskje siste helga på lenge at vi kan ligge sånn.... Neste helg er storebror hjemme, og helga etter der er kanskje babyen kommet! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søvn er undervurdert ja!!! Derfor blir jeg så gretten når jeg ikke får sovet...

Men i morges slumret jeg og mannen til halv elleve, og så lå vi bare og koste til elleve før vi sto opp. Sånne morgener liker vi! Og det er kanskje siste helga på lenge at vi kan ligge sånn.... Neste helg er storebror hjemme, og helga etter der er kanskje babyen kommet! :bond:

Åååh så deilig!  :danse:  Ja man får nyte det de gangene man kan! Her gikk jeg og la meg igjen halv 2, når mannen dro. Og jeg sov faktisk helt til nå! Viktig å spare på energien  :fnise:  :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ja det må nytes når man kan sove lenge! Det har jeg ikke gjort mer enn to ganger de siste tre åra ;) Men klarer meg med mindre søvn nå som jeg er vant til det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye søvn i natt nei :sur: Vondtvondtvondt!!!!! Og hadde det bare vært positive vondter som førte til noe så...men neeeeida. Bekkenet er helt idiot i dag, og det kjennes som om noen prøver å skjære skambeinet i to med en sløv kniv. Kommer meg ingen vei i dag. Bundet til sofaen. Festlig!!!

Møkkakropp!!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med sånne netter :( Dumme bekken! Har du slitt med det hele svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...