Gå til innhold

Trampe er på tjukken!


Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må jo ha TIPPELISTE! :babysmokk: Det fikk jeg ikke ha sist, med planlagt KS.

13. juni j86

14. juni Malicious

15. juni MissStiles

16. juni Frøkenanonym

18. juni TERMIN (Både menstermin og ULtermin)

19. juni Rosenrød

20. juni Nautika

22. juni Trampemannen

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg tror selv. Prøver å forbererede meg selv på at jeg kommer til å gå over, men alle sier at jeg kommer til å få før. Magen har visst sunket litt, og noe kjennes annerledes enn for ei uke siden. Sikkert bare kroppen som forbereder seg på fødsel, men det er en annen følelse nedi her nå. Jeg har en del tynt slim, og det stikker til tider kraftig oppi der. Satser på at det er modning :jepp:

Og så er jeg jo rimelig lei også :ler: Ikke lei av å være gravid, og ikke babysyk, men lei av å ha vondt og ikke sove mer enn to timer i strekk. Blir helt utslitt av det!

Jeg gleder meg til babyen kommer, så jeg kan få sove :ler: Og ja, jeg vet hva babyer kan finne på om natta, men det blir garantert ikke verre enn det er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig har jeg vært på garnsalg på nettet, og bestilt en hel haug garn. Jeg som holder på med tre prosjekter på en gang allerede. Hva skjedde, liksom? :sjenert:

Det er skummelt å være i perm jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa til meg selv at jeg skulle fylle ut en slik en igjen når jeg ikke jobber mer. Så here goes!

Termin: 18. juni

På vei: 37+3

Igjen til termin: Tre uker. Jikes!!! :bond:

Neste kontroll: Jordmortime mandag 1. juni

Innkjøp: Barnevogn, bilstol og ammepute. Resten har vi fra før.

Kjønn: Gutt!

Utålmodig: Nei, det kan jeg ikke si at jeg er. Begynner å bli lei, men ikke utålmodig.

Navn: Aner ikke..... Ungene har ørten kreative forslag, men ingen treffer helt.

Vektøkning: 15 kg

Vann i kroppen: Ja, fysj, beina er hovne hvis jeg ikke tilbringer dagen på sofaen.

Melk i brystene: Jess, men jeg lekker ikke!

Strekkmerker: Nei, ingen nye. De gamle ser helt vanlige ut fortsatt.

Hodet ned: Ja

Tungt: Ja, det begynner å bli tungt nå...

Kynnere: Ikke like hyppige nå som for noen uker siden, men noen er det.

Bevegelser: Jada, her er det liv og røre hele tida!

Hodet festet: Sånn halvveis. Får se på neste kontroll!

Matkick: Ingen. Har ikke hatt noen hele svangerskapet.

Plager: Sover ikke mer enn max to timer i strekk, bekkenet verker som besatt, og jeg blir tungpustet av å gå opp trappa. Halsbrann fra Helvete. Beina hovner etter en time eller to borte fra sofaen. Men ellers går det bra altså ;)

Humør: Forbausende greit. Jeg gråter en del når jeg er sliten, og mannen blir helt nervevrak av det, men jeg kjefter ikke og har ikke store svingninger.

Høygravid: Ja, og det kjennes!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg liker datoene deres :ler: Håper håper håper jeg slipper å gå lenge over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt vugge på Facebook. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe, men mannen syns vi skal ha en, så da fant jeg en. Skal hente den i morgen. Men da må jeg jo ha en ekstra dyne... Eller, kanskje det holder med pledd. Jeg har nok pledd, nemlig.

Mannen stresser. Han var jo helt utenfor seg selv i starten, men så har han hatt en lang periode med fullstendig ro. Nå plutselig er han stressa og urolig igjen. Det nærmer seg jo, og jeg kjenner at nervene er litt tynnslitte hos meg også. Men jeg er stressa for fødsel. Vet ikke helt hva han stresser for, for han er ikke redd for fødselen. Det er heller hele greia med å bli pappa igjen, og få en ny baby i huset. Jeg skjønner jo at det kan være stressende, men jeg er ikke redd for akkurat det ;) Han gjør meg urolig når han traver rundt, er unnvikende og merkelig. Han flytta seg faktisk unna da jeg lå inntil han her en kveld og lille var veldig urolig i magen. Han ble stressa av det, sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg kan bli veldig fort vant til permisjonslivet ;) Sove til klokka ti, spise lang frokost, strikke foran tv'en... Dette er deilig altså.

Jeg skal være flink og gjøre noe fornuftig hver dag, da. Akkurat nå har jeg gjødslet orkideene mine. :ler: De står i vasken og drukner. Men jeg skal sette på en maskin klær også. Og vanne resten av plantene. Og kanskje rydde her, sånn at mannen kan støvsuge. Da har jeg vært fornuftig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også vil tippe!! :hoppe: tipper 21.juni jeg da ;-)

Permisjonslivet gjør deg nok godt nå på slutten vil jeg tro :-)

(Jeg får ikke til smileysene når jeg skriver på mobilen!! :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må jo ha TIPPELISTE! :babysmokk: Det fikk jeg ikke ha sist, med planlagt KS.

13. juni j86

14. juni Malicious

15. juni MissStiles

16. juni Frøkenanonym, Småkjekset

17. juni Saraby, juliane

18. juni TERMIN (Både menstermin og ULtermin)

19. juni Rosenrød

20. juni Nautika, Trampe

21. juni Loevinna

22. juni Trampemannen (min bursdag...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg kommer til å bli SÅ utålmodig hvis jeg går lenge over termin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt urolig kjenner jeg. Lille i magen har aldri hatt noe fast bevegelsesmønster sånn mtp tid, men det har stort sett alltid vært slik at han har hatt enkelte perioder om dagen med mye liv, og andre med lite. Han kan romstere noe veldig i ti minutter, og så være stille i en time. Men det går sjelden mer enn en time uten at jeg kjenner noe, og han vekker meg ofte om natta med ganske kraftige dult.

I forgårs var det utrolig mye liv i magen. Den hoppet og danset og jeg filmet til og med. Unormalt mye liv, egentlig. I går var det ganske stille der inne. Jeg kjente noe nå og da, et dult og et dytt her og der, men ingen lange perioder med liv.

I dag har jeg kjent enda mindre. Jeg styrta nettopp et glass cola, og fikk noen små dult til svar. Nå ligger jeg på soverommet og prøver å kjenne etter. Bevegelsene kommer på samme sted som vanlig, men er ikke i nærheten like sterke.

Jeg har jordmortime i morgen tidlig. Vurderer å ringe føden, men jeg kjenner jo noe, så det er sannsynligvis bare grunnløs bekymring. Dere som har ringt føden, hva har de sagt? Og hva gjør de når man kommer inn? Det er jo bevegelser her, så jeg registrerer jo bevegelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...