Gå til innhold

Burde jeg ta silikon? (bilder)

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg lage en tråd som heter bør jeg ta analbleking og så legge ut et bilde av rompehullet..

Anonymous poster hash: a8bdb...1bd
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturlige pupper > silikonpupper, uansett størrelse. Ta det fra ei som har silikon. Du trenger det så absolutt ikke!

Dette må da være et klart nok svar ts.

Anonymous poster hash: ddc9e...512

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt silikon.

Jeg har ikke noe imot silikon eller noe imot de som tar silikon. Tenk deg godt om, kan hende du blir ekstra poppis på byen, men teller dette virkelig såpass mye så du ønsker kirurgisk inngrep? Vil pupper virkelig gi deg den boosten du tror?

Sett heller det målet som er vanskeligst for oss jenter; bli fornøyd med kroppen din og ta en besluttning om silikon etterpå. Elsk deg selv.

Og de anonyme som så ille gjerne vil du skal ta silikon kan du tørke deg med på dass, de står ikke for holdningene sine og sier kun det negative du vil høre. De liker å tråkke på andre mennesker for å føle seg gode og deilige inni.

Anonymous poster hash: c2ca8...886
  • Liker 1
Skrevet

Nei jeg har ikke noen økonomiske interesser i en "plastpuppfabrikk" som du så fint kaller det. Og jo, mange silikonpupper er faktisk deilige å ta på, nå vet jeg ikke om du har tatt på noen, eller om de har hatt kapsling, vært for store/dårlig utført jobb etc. Men om du opererer inn moderat størrelse som passer deg i forhold til kroppen din så blir de ikke så alt for harde kjære deg :) som sagt, ikke like myke som ekte, men myke og faste likevel. Jeg dropper heller ikke det mentale aspektet, men det er ikke jeg bak min skjerm som skal ta en mental vurdering av ts, og det er faktisk ikke slik at alle som tar silikon er psykiske vrak som det virker som du mener. Jeg kan være enig med deg i en del ting, og jeg har også en del fordommer mot mange av de som tar silikon, men først og fremst de som tar de for å få "store digge" pupper som de kan vise alle og hver mann, og uten å være kritisk til hverken kirug eller klinikk, det er ikke en avgjørelse som skal tas over natten

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal bli så sint og si jeg lyver noe så inforjævelig, mange silikonpupper er harde å ta på, men da er innleggene for store i forhold til kroppen og/eller personen kan ha fått kapsling. Og så klart har det litt å si om du er helt flat fra før eller har litt egenpupp.

Forøvrig så har vi snakket sammen før og jeg som en ung jente hadde nok ikke fått så mange kunder i puppefabrikken min, jeg hadde nok blitt stengt ned ganske raskt også, med tanke på at verken ville ant hva jeg holdt på med, og mest sannsynlig besvimt om jeg skulle skjært i mennesker, og at jeg nok heller hadde endt opp som en uaktsom seriemorder enn en velrenommert kirug.

Og om det ikke kom klart nok frem i forrige post, det er ikke vi her på kg som skal bestemme om ts skal ta silikon eller ikke, dog at hun føler at hun må spørre på et forum sier for meg at hun ikke er klar til et så stort valg enda. At du hater silikon og ikke kan skjønner hvorfor noen jenter vil ødelegge kroppen si med det får være greit, men det er ikke deg det handler om. Hun skal ikke ikke ta silikon fordi en anonym mann på et forum liker ekte pupper, hun skal lære seg å bli fornøyd med sin egen kropp uavhengig av deg, og om hun ender opp med silikon får det så være, men da vil jeg at hun skal ha tenkt over dette selv, lest om komplikasjoner og skjønne at det er en reel risiko hun tar ved å operere seg.

Anonymous poster hash: 9aaef...208

Når ts har nevnt at hun tidligere har drevet med selvskading, bør det ringe ei bjelle...

Det du nevner blir ikke relevant. Det er ikke en voksen selvbevisst kvinne du snakker til..

Å nærmest "reklamere" for silikon til en sånn som ts, er helt bak mål!

Denne jenta sliter tydelig med dypere ting. End of story. Hun tror problemene henger sammen med størrelsen/formen på brystene, men den handler om et dårlig selvbilde hun bør jobbe med. Det kan ingen operasjon fikse. Tvert imot. Da vil det etterpå garantert dukke opp noe nytt hun skal fikse på...

TTs : sprø deg selv hvorfor du drev med selvskading? Det er en selvdestruktiv handling. Har du følt deg sett og elsket, eller kanskje det er dette du egentlig søker, og du tror at hvis du forandrer brystene, vil du få denne bekreftelsen du lengter etter?

Tenk grundig igjennom hvorfor du har dårlig selvbilde, og jobb med det hos psykolog, i terapi... ( med de vakre brystene du har ).

Anonymous poster hash: ddc9e...512

• Liker 2
Skrevet

Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine :( Hva syntes dere?

wr0txl.jpg

Anonymous poster hash: 85632...c40

Mine var nokså like dine. Jeg tok silikon, bare 150 ml. Det ble pent, men føltes ikke naturlig å ta på eller ha i kroppen. Kjæresten min, som traff meg mange år etter, ble veldig happy da jeg opererte implantatene ut igjen! Protesen tærer også på eget vev, så det naturlige brystet ble tynnere. Jeg er nå veldig glad i mine bryster. Hadde fortsatt likt å hatt litt mer kurver under tøyet, men det er jo pent uten tøy.

Anonymous poster hash: 3a083...bcf

• Liker 2
Skrevet

Har veldig lyst til å ta silikon fordi puppene mine er så små (70A) og henger veldig, men er veldig usikker.. Synes dere jeg burde ta silikon? Hadde du gjort det hvis du hadde like små pupper som meg?

Skal så klart ikke ta avgjørelsen basert på hva andre måtte mene, men er likevel intressert i å høre hva andre synes.

Puppene mine:

attachicon.gif20141224_024704.jpgattachicon.gif20141224_025000.jpg

Er forresten 22 år.

Anonymous poster hash: db921...b0f

Anonymous poster hash: 48e8b...c62

Når du blir eldre og sannsynligvis legger på deg vil også puppene kunne bli større. Puppene ser ut til å passe den slanke kroppen din:-)

http://www.mirandakerr.co.uk/photos/mirandakerr/miranda-kerr-wallpaper-body-1799198598.jpg?rnd=1868236242

http://i.imgur.com/m70zmrW.jpg

http://i.imgur.com/cIibjlU.jpg

http://daniellebubberman.nl/wp-content/uploads/2014/08/P1220838.jpg

Anonymous poster hash: a67e8...41f

Skrevet

Hva har du bestemt deg for, ts?

Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg liker store pupper. Men jeg syns ikke du skal ta silikon.

For det første, så henger de ikke. Og for det andre så er du veldig slank. Og da ser det mye bedre ut med de puppene du har.

Skrevet

Jeg har like store bryster som den jenta som la ut bilde nr 2. Jeg har alltid fått høre at jeg er flat og har lite feminine former ( dette ble bare sakt av jenter). Derfor vurderte jeg å ta silikon. Jeg kom frem til at jeg ikke ville gjøre det fordi jeg var redd for å angre (redd for at jeg ble manipulert til å tro at store bryster er det man skal ha for å være fin til tross for at jeg selv likte kroppen min). Jeg ventet lenge før jeg viste meg naken. Men når jeg endelig gjordt det ble jeg nesten forgudet. Jeg var sikker på at jeg bare hadde truffet den ene fyren som tente på smale kropper. Selv om jeg ikke er med ham lengre så vokste selvsikkerheten litt. Etter å ha lest alle de fine kommentarene i dette innlegget ble jeg mye mer selvsikker på mine små bryster. Jeg ble utrolig takknemlig for å ha en naturlig tynn kropp med små bryster og lange ben. Jeg skal derfor aldri mer høre på jenter som sier at jeg ikke har det de har. Fordi det trenger ikke å være negativt å være annerledes.

Tusen takk for selvtilliten :)

Og til dere jenter som har små bryster. Spesielt dere to med bilder. Dere har ingenting å skamme dere over. Tvert om. Brystene deres var perfekte og skiller seg ut i mengden. I tilegg ser de fleste antrekk mye mer sofistikert ut på småbryster og smalekropper. Hvem var det som sa at man må være anderledes for å være uimotståelig :)

2015 er et år for små bryster og selvsikkerhet!

Anonymous poster hash: c7b10...5de

• Liker 3
Skrevet

84153.jpg

WUyJx080sHtl.jpg

jessica-alba-front-cash.jpg

jessica-alba-holiday-caribbean-md8640.jp

erin-heatherton-bikini-shoot-for-victori

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du bestemt deg for, ts?

Har bestemt meg for å gjøre det. Men skal ta en annen operasjon først, så vet ikke om det blir før sommerferien som jeg egentlig hadde tenkt. Uansett takk for alle innspill :)

Og til dere som legger ut kjendiser med små pupper (for at jeg skal føle meg bedre?): disse jentene har perfekte kropper, pene ansikt og en del større pupper enn meg. Hadde ikke tatt noen operasjon hvis jeg hadde sett ut som noen av dem for å si det sånn.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men om du skal ta silikon bør du ikke ta for store i og med at jeg ser du er veldig(?) tynn. Da vil du fort se mye større ut med mindre du vil det da, pluss at niplene dine vil bli enda større om du tar silikon.

Anonymous poster hash: 5e834...1c3
Skrevet

Nei! Du er helt flott som du er!!

• Liker 1
Skrevet

Har veldig lyst til å ta silikon fordi puppene mine er så små (70A) og henger veldig, men er veldig usikker.. Synes dere jeg burde ta silikon? Hadde du gjort det hvis du hadde like små pupper som meg?

Skal så klart ikke ta avgjørelsen basert på hva andre måtte mene, men er likevel intressert i å høre hva andre synes.

Puppene mine:

attachicon.gif20141224_024704.jpgattachicon.gif20141224_025000.jpg

Er forresten 22 år.

Anonymous poster hash: db921...b0f

Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine :( Hva syntes dere?

Anonymous poster hash: 85632...c40

TS og AB; dere har fine, feilfrie pupper som ikke trengs og fikses på :nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke i nærheten av å ha behov for silikon. Du har myke, fine, tafsbare, deilige pupper. Du burde blitt kakket i hodet for å tro at puppene dine henger veldig. Ta de pengene du hadde tenkt å kaste bot på en plastkirurg og reis til et sted i verden du trodde du aldri skulle få se.

Hva vet du om det?

Anonymous poster hash: 5086a...7f5

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva vet du om det? Anonymous poster hash: 5086a...7f5

Utstrakt erfaring i puppetafsing.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Har bestemt meg for å gjøre det. Men skal ta en annen operasjon først, så vet ikke om det blir før sommerferien som jeg egentlig hadde tenkt. Uansett takk for alle innspill :) Og til dere som legger ut kjendiser med små pupper (for at jeg skal føle meg bedre?): disse jentene har perfekte kropper, pene ansikt og en del større pupper enn meg. Hadde ikke tatt noen operasjon hvis jeg hadde sett ut som noen av dem for å si det sånn.. :)Anonymous poster hash: 48e8b...c62

Nå blir jeg bare lei meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bestemt meg for å gjøre det. Men skal ta en annen operasjon først, så vet ikke om det blir før sommerferien som jeg egentlig hadde tenkt. Uansett takk for alle innspill :)

Og til dere som legger ut kjendiser med små pupper (for at jeg skal føle meg bedre?): disse jentene har perfekte kropper, pene ansikt og en del større pupper enn meg. Hadde ikke tatt noen operasjon hvis jeg hadde sett ut som noen av dem for å si det sånn.. :)

Med riktig trening og et godt kosthold kan du også få like flott kropp, og ut i fra bildene dine ser det ut som du ikke har så lang vei å gå, siden du ikke er overvektig, men slank, har flat mage osv! :) Mange som misunner deg det! Er sikker på at du har et pent/søtt ansikt også, selv om du ikke ser det selv. Men det er selvsagt ditt valg om du ønsker å ta silikon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...