AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #81 Skrevet 27. desember 2014 Skjønner ikke greia med at alle er så "besatt" av å ha store bryster! Synes dette landet begyner bli mer og mer amerikanisert! Alt skal være stort og vulgært! Store lepper, store pupper...æsj! Synes alt det store blir too much! Mye mer sofistikert med litt mindre størrelser. Sexy! A là France f.eks : der er det HOT med mindre bryster. Mindre bryster har ofte en yndighet større bryster ikke har. Det har dine ts! De er HOTTE , ja rett og slett vakre så du finner ikke på å ta silikon! Synes det er pent at buen rundt brystene ikke er helt definert som ofte stre bryst har, det gir en ynde, vet ikke om folk skjønner hva jeg mener, men jeg er visuelt kresen. Ts : bruk pengene på psykolog/psykiater og jobb med selvbildet ditt. Anonymous poster hash: ddc9e...512 5
Gjest BabyBlue Skrevet 27. desember 2014 #82 Skrevet 27. desember 2014 Og bare for å tilføye noe - de venninnene mine som har tatt silikon, er de som den dag i dag klager mest over utseendet på brystene sine. Dette kan også være fordi de ikke har hatt det så lenge, og fordi formen på brystet og implantatet ikke har fått sin endelige fasong - men allikevel, det er tydelig at silikon ikke ga de superselvtilliten de sikkert først trodde de ville få. De fikk viljen sin, de ble større og fikk et utmerket resultat, men selv om de fikk silikon er det ikke automatisk slik at alt blir perfekt og at man er råfornøyd med kroppen sin. Det skal mer til enn det for å være sikker på seg selv og hvordan man ser ut, det er ikke slik at en quick fix gjør at man plutselig får lyst til å sprade rundt naken i stua og føler at man er på toppen av verden. Men så kan det også være akkurat det man trenger for å føle seg vel med seg selv, så man vet aldri - jeg tror bare det er viktig å ta ting som de er, om man så velger å ta silikon eller ikke. At man klarer å omfavne resultatet eller det gjenværende utseendet uansett, og ikke tørster etter noe mer eller noe annet. Hvilket liv er det liksom, å være konstant fiksert på et "problem" man aldri klarer å godta, eller at man tar silikon og blir deprimert over at man allikevel ikke føler at ting ble lyst og vakkert? Man kan ikke legge så mye av lykken man har i livet sitt over på noe så irrelevant som fasongen man har på brystene sine. Det er helt feil plassering av fokus etter min mening. Mye av kompleksene man har ligger i hodet og forventinger man møter fra helt absurde plasser som bloggere og motemagasiner. Også skjønner andre folk ingenting når man fikser på seg selv - for man var jo flott nok som man var til å begynne med. Igjen, jeg er overhodet ikke imot silikon... men på en annen side synes jeg det er litt trist at jenter med kjempefine bryster får det for seg at de trenger å gjøre de større eller fastere, når det ikke var noe i veien med de i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #83 Skrevet 27. desember 2014 Jeg kjenner en hel del folk etterhvert som har tatt silikon og felles for dem alle, er at mennene deres har syntes de var bra som de er. Når puppene blir for store blir man fort seende tjukk ut om man ikke kler seg riktig (fasongsydde topper etc) og er utringningen for voldsom, ser det vulgært ut. Jeg hadde lett byttet mine 75C mot dine. Og mine er faktisk ikke så mye større! Man får rimelige push up bher med masse padding på Lindex. Da ser man ut som man har gått opp en str eller to. Hva med å begynne med å kjøpe et par slike? Anonymous poster hash: 2eb32...f0d 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #84 Skrevet 27. desember 2014 Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 85632...c40 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #85 Skrevet 27. desember 2014 Dårlig med svar her, men blir nok silikon uansett Elsker pupper, så veldig kjipt når man ikke har det selv. Anonymous poster hash: 85632...c40
got2go Skrevet 27. desember 2014 #86 Skrevet 27. desember 2014 Jeg hadde så små som dine,bare at mine hang som noen våte tøfler. Jeg tok silikon og har ikke angret et sekund. MEN dine var veldig fine, tror ikke jeg hadde tatt hadde det ikke vært for tøflus-synet som møtte meg hver morgen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #87 Skrevet 27. desember 2014 Jeg hadde så små som dine,bare at mine hang som noen våte tøfler. Jeg tok silikon og har ikke angret et sekund. MEN dine var veldig fine, tror ikke jeg hadde tatt hadde det ikke vært for tøflus-synet som møtte meg hver morgen. Haha, så ille var det vel ikke Men jeg har ikke en håndfull engang, som visst skal være det ideelle høres det ut som. Når jeg har sex med folk er det ingen som bryr seg om puppene mine, og det er veldig kjipt, for jeg elsker å bli befølt på puppene og brystvortene... Selv ikke engang når jeg hinter eller spør rett ut. Anonymous poster hash: 85632...c40
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2014 #88 Skrevet 27. desember 2014 Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 85632...c40 I fare for å bli stemplet som gammel gris så skal du få min helt oppriktige reaksjon på det bildet: Oh my fucking lord! Du er et konge-eksempel på unge kvinne som burde blitt straffet for å overhode tenke tanken på å ødelegge en så snasen kropp. 8
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2014 #89 Skrevet 27. desember 2014 Haha, så ille var det vel ikke Men jeg har ikke en håndfull engang, som visst skal være det ideelle høres det ut som. Når jeg har sex med folk er det ingen som bryr seg om puppene mine, og det er veldig kjipt, for jeg elsker å bli befølt på puppene og brystvortene... Selv ikke engang når jeg hinter eller spør rett ut. Anonymous poster hash: 85632...c40 Da har du sex med feil folk. 4
For the ladies Skrevet 27. desember 2014 #90 Skrevet 27. desember 2014 Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 85632...c40 Nydelig du også, kunne ikke hatt finere former etter min mening. Mer enn nok å rutte med der =) 1
For the ladies Skrevet 27. desember 2014 #91 Skrevet 27. desember 2014 Jeg hadde så små som dine,bare at mine hang som noen våte tøfler. Jeg tok silikon og har ikke angret et sekund. MEN dine var veldig fine, tror ikke jeg hadde tatt hadde det ikke vært for tøflus-synet som møtte meg hver morgen. Har vært borti slike jeg og, noen av de jeg har holdt på med som har født barn og hadde små bryst fra før av. De var fullt like vakre synes jeg. Synes brystene her er nydelige, og ville heller spart pengene til etter et barn eller 2 var født, siden man nok har litt mer nytte av de da enn når alt er felfritt fra før av. Haha, så ille var det vel ikke Men jeg har ikke en håndfull engang, som visst skal være det ideelle høres det ut som. Når jeg har sex med folk er det ingen som bryr seg om puppene mine, og det er veldig kjipt, for jeg elsker å bli befølt på puppene og brystvortene... Selv ikke engang når jeg hinter eller spør rett ut. Anonymous poster hash: 85632...c40 Du må ha møtt noen kjedelige menn, er noe jeg er tidlig på å finne ut når man holder på med ei, hvor følsomme brystvorter de har, så man vet hvordan de skal behandles riktig ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #92 Skrevet 27. desember 2014 Jeg ville tatt silikon, ja. Anonymous poster hash: 09f8c...156
Gjest Trollkarlen Skrevet 27. desember 2014 #93 Skrevet 27. desember 2014 Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 85632...c40 Slutt å tull! De er kjempe fine. Jeg kommer og dasker deg om du ordner silikon!!! Herregud hadde en jente stått naken foran meg med de der så hadde jeg trodd at jeg var i himmelen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #94 Skrevet 27. desember 2014 Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 85632...c40 Ts her. Håper virkelig du tuller. Du har helt sykt fine pupper og de er ikke midre enn mine. Dessuten har de en veldig fin form. Hadde jeg hatt sånne hadde jeg aldri tatt silikon. Ikke ødelegg noe som er så perfekt! Anonymous poster hash: 48e8b...c62 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #95 Skrevet 27. desember 2014 I fare for å bli stemplet som gammel gris så skal du få min helt oppriktige reaksjon på det bildet: Oh my fucking lord! Du er et konge-eksempel på unge kvinne som burde blitt straffet for å overhode tenke tanken på å ødelegge en så snasen kropp. Nydelig du også, kunne ikke hatt finere former etter min mening. Mer enn nok å rutte med der =) Slutt å tull! De er kjempe fine. Jeg kommer og dasker deg om du ordner silikon!!! Herregud hadde en jente stått naken foran meg med de der så hadde jeg trodd at jeg var i himmelen. Ts her. Håper virkelig du tuller. Du har helt sykt fine pupper og de er ikke midre enn mine. Dessuten har de en veldig fin form. Hadde jeg hatt sånne hadde jeg aldri tatt silikon. Ikke ødelegg noe som er så perfekt! Anonymous poster hash: 48e8b...c62 *overveldet* Dere er virkelig snille altså! Helt sjokkert... Kanskje det er dere KG-brukere som er ekstra snille, for har aldri fått så fine komplementer for dem før. Eller komplimenter i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85632...c40
For the ladies Skrevet 27. desember 2014 #96 Skrevet 27. desember 2014 *overveldet* Dere er virkelig snille altså! Helt sjokkert... Kanskje det er dere KG-brukere som er ekstra snille, for har aldri fått så fine komplementer for dem før. Eller komplimenter i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85632...c40 Må nok bare finne deg en skikkelig mann eller noen med god smak, så ordner alt seg ;-) 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 27. desember 2014 #97 Skrevet 27. desember 2014 *overveldet* Dere er virkelig snille altså! Helt sjokkert... Kanskje det er dere KG-brukere som er ekstra snille, for har aldri fått så fine komplementer for dem før. Eller komplimenter i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85632...c40 Sier jo ikke det for å være snill, sier det fordi jeg mener det. De andre gjør nok det samme.
Gjest Earth Skrevet 27. desember 2014 #98 Skrevet 27. desember 2014 Syntes de av dere som har lagt ut bilder av brystene deres ser kjempeflott ut! Jeg hadde ikke tatt silikon
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #99 Skrevet 27. desember 2014 Jeg vurderer det samme. Mine er til og med enda mindre enn dine Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 85632...c40 Du har det jeg vil kalle perfekte bryster! Var det jeg sa noe om igår angående yndighet med ikke helt definert bue. Sofistikert. Ingen kan kjøpe seg sånne bryster som du har. De er unike! Anonymous poster hash: ddc9e...512 5
kapteinNorge Skrevet 28. desember 2014 #100 Skrevet 28. desember 2014 Hva er greia med at det ikke er lov å like litt større pupper? Jeg skjønner hele den "Du er perfekt som du er og trenger ikke fikse på noe for å glede andre" greia, men folk som mener hun hadde fått finere pupper med silikon blir jo totalslaktet i tråden her. Og i alle andre tråder med samme tema. Ts spør hva folk mener, og det er jo en ærlig sak om noen mener de hadde likt det bedre med silikon. Det er jo tross alt det Ts i bunn og grunn spør om. Jeg er forøvrig enig i at hun ikke bør ta silikon dersom hun ikke er helt sikker. Skal man gjøre så permanente inngripender så bør det være godt gjennomtenkt og du bør være 100% sikker på at det er det du vil. Så mitt råd til ts er også å unngå silikon, i alle fall frem til hun er helt sikker på at det er det hun ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå