AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #41 Skrevet 24. desember 2014 Jeg hadde små bryster da jeg var yngre og var ofte innom tanken på å operere de. Det ble med tanken og jeg lærte meg å like de sånn de var. Men så ble jeg gravid og etter svangerskap og amming ble brystene totalt forandret. Jeg kunne lært meg å like de også, men jeg fikk en veldig stor størrelseforskjell og skjevhet som gjorde at jeg fikk fysiske plager så jeg valgte å operere for å rette opp i det. Det har blitt bedre ift at jeg ikke har like stor asymmetri lengre, men en ting er sikkert og det er at man aldri kan bli 100% fornøyd. En operasjon gir ikke nye bryster, det forrandrer bare det du har fra før. Det har tatt meg nesten 3år å bli fornøyd med brystene mine slik de er nå og jeg har lagt tanken om å operere på nytt helt bak meg. Du har fine små bryster og jeg ville ikke operert om jeg var deg. Jeg ser at du er slank og da skal det ikke mye til før brystene er altfor store til resten av kroppen. Hvis du ikke har fått barn ennå og en gang har lyst på barn så burde du iallefall vente til etter svangerskap og amming. Hvis du fortsatt føler for å gjøre noe med de så er det best å være ferdig med å få barn. Hvem vet, kanskje et svangerskap vil gjøre brystene dine bittelitt større og gjøre deg fornøyd?Anonymous poster hash: 15360...3d5 ^ Dette skjedde meg. Nå er jeg usannsynlig glad for at jeg ikke tok silikon da jeg var på TS' alder Anonymous poster hash: 55142...fe9 2
Axcelerate Skrevet 25. desember 2014 #42 Skrevet 25. desember 2014 Brystene dine var utrolig fine og de passer perfekt til den slanke kroppen som du har Du er vakker akkurat slik som du er, ikke føl at du behøver å endre noe ved deg selv for andres del. 3
Timza Skrevet 25. desember 2014 #43 Skrevet 25. desember 2014 Har veldig lyst til å ta silikon fordi puppene mine er så små (70A) og henger veldig, men er veldig usikker.. Synes dere jeg burde ta silikon? Hadde du gjort det hvis du hadde like små pupper som meg? Skal så klart ikke ta avgjørelsen basert på hva andre måtte mene, men er likevel intressert i å høre hva andre synes. Puppene mine: 20141224_024704.jpg20141224_025000.jpg Er forresten 22 år. Anonymous poster hash: db921...b0f Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Syns puppene dine var fine og sexy'e. Mange menn som foretrekker slike. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #44 Skrevet 25. desember 2014 Du har nydelige pupper, så ikke ta silikon!! Silikonpupper er heller ikke noe fint, lyser lang vei at de er falske. Dessuten er de harde og ekle å ta på. Anonymous poster hash: 369d0...304 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #45 Skrevet 25. desember 2014 TS her. Det var vel antagelig det hun ville ha tilbakemeldinger om . Et ønske om å vise seg frem....Anonymous poster hash: 57820...96d Hehe nei. Jeg har ikke akkurat så mye å vise frem. Hvis jeg ønsket tilbakemeldinger om at puppene mine er fine hadde jeg sendt bildene til kjæresten min. De henger jo en del, som du sa. Men silikon vil ikke hjelpe det, silikon forstørrer kun, men når pupper allerede henger vil de henge med silikon også. Anonymous poster hash: ea8f7...031 Jo silikon kan faktisk gjøre sånn at puppene ser mindre "hengete" ut: http://lufkinplasticsurgery.com/images/before_after_breast_aug2.jpg http://www.cosmeticsurg.net/images/procedures/thumb_baltimore-breast-augmentation-before-after-a-174.jpg http://gallery.delucaplasticsurgery.com/picture/before-after-breast-augmentation-a-cup-c-cup-2.jpg?pictureId=12109607 Anonymous poster hash: 48e8b...c62
Ylva Virvla Skrevet 25. desember 2014 #46 Skrevet 25. desember 2014 1. De henger ikke. 2. Størrelsen er passe til din slanke kropp. Fin størrelse. Synes IKKE du skal ta silikon. Det er heller ikke puppene som avgjør om ei jente ser pen ut. Det er mest ansiktet. 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #47 Skrevet 25. desember 2014 TS her. Hehe nei. Jeg har ikke akkurat så mye å vise frem. Hvis jeg ønsket tilbakemeldinger om at puppene mine er fine hadde jeg sendt bildene til kjæresten min. Jo silikon kan faktisk gjøre sånn at puppene ser mindre "hengete" ut: http://lufkinplasticsurgery.com/images/before_after_breast_aug2.jpg http://www.cosmeticsurg.net/images/procedures/thumb_baltimore-breast-augmentation-before-after-a-174.jpg http://gallery.delucaplasticsurgery.com/picture/before-after-breast-augmentation-a-cup-c-cup-2.jpg?pictureId=12109607 Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Nå får jeg vel verbal juling, men jeg synes puppene ble finere og bedre etter de hadde tatt silikon Anonymous poster hash: 408db...4c8 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #48 Skrevet 25. desember 2014 TS her. Hehe nei. Jeg har ikke akkurat så mye å vise frem. Hvis jeg ønsket tilbakemeldinger om at puppene mine er fine hadde jeg sendt bildene til kjæresten min. Jo silikon kan faktisk gjøre sånn at puppene ser mindre "hengete" ut: http://lufkinplasticsurgery.com/images/before_after_breast_aug2.jpg http://www.cosmeticsurg.net/images/procedures/thumb_baltimore-breast-augmentation-before-after-a-174.jpg http://gallery.delucaplasticsurgery.com/picture/before-after-breast-augmentation-a-cup-c-cup-2.jpg?pictureId=12109607 Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Puppene er jo fortsatt like langt nede selvom man legger inn silikon, men de blir jo såklart mindre "tomme". Men som sagt, og som de fleste i tråden mener, så bør du ikke ta silikon. Har du bestemt deg?Anonymous poster hash: ea8f7...031
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #49 Skrevet 25. desember 2014 Puppene er jo fortsatt like langt nede selvom man legger inn silikon, men de blir jo såklart mindre "tomme". Men som sagt, og som de fleste i tråden mener, så bør du ikke ta silikon. Har du bestemt deg?Anonymous poster hash: ea8f7...031 Uansett synes jeg ihvertfall at de ser myye bedre ut etter operasjon. Hadde jeg fått et lignende resultat hadde jeg vært kjempefornøyd og ikke sett på puppene mine som hengepupper lenger. Nei har ikke bestemt meg. Har veldig lyst, men er samtidig veldig redd for komplikasjoner og at det ikke skal bli et fint resultat. Er også redd for venner og families reaksjoner da jeg ellers er en "fornuftig jente" i forhold til pengebruk og på andre områder. Vil heller ikke bli oppfattet som uintelligent og overfladisk, noe jeg selv innrømmer å ha tenkt om andre jenter som har silikon.. Så hvis jeg skal ta er det utrolig viktig for meg at de ikke blir for store og at det ser naturlig ut. I tillegg er jeg ikke sikker på om noen vil operere på meg da jeg har slitt med selvskading og har ganske synlige arr på innsiden av armen. Vet ikke hvor strenge kirurger er på sånne ting. Noen som har erfaringer med det? -TS Anonymous poster hash: 48e8b...c62
SRC Skrevet 25. desember 2014 #50 Skrevet 25. desember 2014 Unnskyld hvis jeg fornærmer noen her, men jeg synes at å ta silikon er noe av det desidert styggeste man kan gjøre med kroppen sin i 99% av tilfellene. Puppene dine ser helt fine ut, jobb heller med selvbildet. 7
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2014 #51 Skrevet 25. desember 2014 Uansett synes jeg ihvertfall at de ser myye bedre ut etter operasjon. Hadde jeg fått et lignende resultat hadde jeg vært kjempefornøyd og ikke sett på puppene mine som hengepupper lenger. Nei har ikke bestemt meg. Har veldig lyst, men er samtidig veldig redd for komplikasjoner og at det ikke skal bli et fint resultat. Er også redd for venner og families reaksjoner da jeg ellers er en "fornuftig jente" i forhold til pengebruk og på andre områder. Vil heller ikke bli oppfattet som uintelligent og overfladisk, noe jeg selv innrømmer å ha tenkt om andre jenter som har silikon.. Så hvis jeg skal ta er det utrolig viktig for meg at de ikke blir for store og at det ser naturlig ut. I tillegg er jeg ikke sikker på om noen vil operere på meg da jeg har slitt med selvskading og har ganske synlige arr på innsiden av armen. Vet ikke hvor strenge kirurger er på sånne ting. Noen som har erfaringer med det? -TS Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Bare at du har slitt med srlskading sier at det er hull i hodet for deg å få kirurgi på noe du ikke er i nærheten av å trenge kirurgi på.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2014 #52 Skrevet 25. desember 2014 Nå får jeg vel verbal juling, men jeg synes puppene ble finere og bedre etter de hadde tatt silikon Anonymous poster hash: 408db...4c8 Det triste med mennesker som deg er at det er fånyttes å forsøke å banke intelligens inn i hodet på dere. 4
Tibbie Skrevet 25. desember 2014 #53 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes du har fine pupper! Skulle ønske mine var som dine! Selv er jeg en størrelse under deg, og har også vurdert dette. Tror nok at jeg kommer til å gjøre det en dag. Ikke bare fordi jeg synes det er finere med et par størrelser større, men det er MYE enklere. Det er supervanskelig å finne undertøy i min størrelse, og topper og kjoler er som oftest i feil passform. De er nok designet for mer "normale" pupper
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2014 #54 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes du har fine pupper! Skulle ønske mine var som dine! Selv er jeg en størrelse under deg, og har også vurdert dette. Tror nok at jeg kommer til å gjøre det en dag. Ikke bare fordi jeg synes det er finere med et par størrelser større, men det er MYE enklere. Det er supervanskelig å finne undertøy i min størrelse, og topper og kjoler er som oftest i feil passform. De er nok designet for mer "normale" pupper Mao, du legger opp til at fremmede designere bestemme over kroppen din. 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #55 Skrevet 25. desember 2014 Bare at du har slitt med srlskading sier at det er hull i hodet for deg å få kirurgi på noe du ikke er i nærheten av å trenge kirurgi på. Hvorfor det? Selvskadingen har ingenting med puppene mine å gjøre. Nevte det bare fordi jeg har lest at personer som er i psykisk ubalanse ikke kan bli operert. Anonymous poster hash: 48e8b...c62
Gjest Kim Skrevet 25. desember 2014 #56 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes du hadde fine pupper. Du er bare 22, hva med å vente noen år til?
Gjest Marsvinet Skrevet 25. desember 2014 #57 Skrevet 25. desember 2014 TS, du kan jo kjøpe push up-BH med innlegg. Puppene ser fine ut de, men jeg skjønner det hvis du vil ha noe å "fylle opp" klærne med. Gå på en skikkelig undertøys-butikk og få betjeninge til å hjelpe deg. Det kommer til å se veldig fint ut til den fine midjen din.
peppermyntete Skrevet 25. desember 2014 #58 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er like gammel som deg og har omtrent like store pupper. Kunne aldri tenke meg å fikse på dem med mindre de blir helt tomme etter for eksempel fødsel! Og kjæresten min digger puppene mine som de er nettopp fordi de er naturlige og myke! 4
XaoS Skrevet 25. desember 2014 #59 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Nei Endret 25. desember 2014 av SaraG82
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2014 #60 Skrevet 25. desember 2014 Hvorfor det? Selvskadingen har ingenting med puppene mine å gjøre. Nevte det bare fordi jeg har lest at personer som er i psykisk ubalanse ikke kan bli operert. Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Tankene om at du tror du trenger plastpupper har med psyken din å gjøre. Selvskading har med psyken din å gjøre. I sum, du trenger fremdeles ikke plaspupper fordi det ikke er noe galt med de puppene du har. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå