Gå til innhold

Burde jeg ta silikon? (bilder)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å ta silikon fordi puppene mine er så små (70A) og henger veldig, men er veldig usikker.. Synes dere jeg burde ta silikon? Hadde du gjort det hvis du hadde like små pupper som meg?

Skal så klart ikke ta avgjørelsen basert på hva andre måtte mene, men er likevel intressert i å høre hva andre synes.

Puppene mine:

post-37809-0-50315800-1419388884_thumb.jpost-37809-0-88157800-1419388888_thumb.j

Er forresten 22 år.

Anonymous poster hash: db921...b0f

Anonymous poster hash: 48e8b...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lyst til å ta silikon fordi puppene mine er så små (70A) og henger veldig, men er veldig usikker.. Synes dere jeg burde ta silikon? Hadde du gjort det hvis du hadde like små pupper som meg?

Skal så klart ikke ta avgjørelsen basert på hva andre måtte mene, men er likevel intressert i å høre hva andre synes.

Puppene mine:

attachicon.gif20141224_024704.jpgattachicon.gif20141224_025000.jpg

Er forresten 22 år.

Anonymous poster hash: db921...b0f

Nei! Jeg har naturlig store og skulle ønske jeg hadde slike som dine!

Du er heldig!

• Liker 19
Skrevet

ser ikke noe problem med små pupper, jeg liker dem som de er

Anonymous poster hash: 5a027...aa0
  • Liker 4
Skrevet

Jeg liker store pupper. Ta 500gram.

Anonymous poster hash: d7f6a...abd

• Liker 4
Gjest Enhjørning
Skrevet (endret)

Wow! Fine pupper! Har fikset mine selv men ser ingen grunn til at du burde fikse på dem.

Endret av Enhjørning
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

"henger veldig"? Hva faen? Du har grisefine pupper.

• Liker 32
Skrevet

"henger veldig"? Hva faen? Du har grisefine pupper.

Det var vel antagelig det hun ville ha tilbakemeldinger om :ler:. Et ønske om å vise seg frem....

Anonymous poster hash: 57820...96d

• Liker 21
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, du er ikke i nærheten av å ha behov for silikon. Du har myke, fine, tafsbare, deilige pupper. Du burde blitt kakket i hodet for å tro at puppene dine henger veldig. Ta de pengene du hadde tenkt å kaste bot på en plastkirurg og reis til et sted i verden du trodde du aldri skulle få se.

• Liker 37
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg liker store pupper. Ta 500gram.

Anonymous poster hash: d7f6a...abd

Du trenge hjelp.

• Liker 21
Skrevet

Jeg hadde små bryster da jeg var yngre og var ofte innom tanken på å operere de. Det ble med tanken og jeg lærte meg å like de sånn de var. Men så ble jeg gravid og etter svangerskap og amming ble brystene totalt forandret. Jeg kunne lært meg å like de også, men jeg fikk en veldig stor størrelseforskjell og skjevhet som gjorde at jeg fikk fysiske plager så jeg valgte å operere for å rette opp i det.

Det har blitt bedre ift at jeg ikke har like stor asymmetri lengre, men en ting er sikkert og det er at man aldri kan bli 100% fornøyd. En operasjon gir ikke nye bryster, det forrandrer bare det du har fra før. Det har tatt meg nesten 3år å bli fornøyd med brystene mine slik de er nå og jeg har lagt tanken om å operere på nytt helt bak meg.

Du har fine små bryster og jeg ville ikke operert om jeg var deg. Jeg ser at du er slank og da skal det ikke mye til før brystene er altfor store til resten av kroppen. Hvis du ikke har fått barn ennå og en gang har lyst på barn så burde du iallefall vente til etter svangerskap og amming. Hvis du fortsatt føler for å gjøre noe med de så er det best å være ferdig med å få barn. Hvem vet, kanskje et svangerskap vil gjøre brystene dine bittelitt større og gjøre deg fornøyd?

Anonymous poster hash: 15360...3d5

• Liker 2
Skrevet

Ja, og ta litt i ræva også når du først er i gang.

Anonymous poster hash: 17916...4b4

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes faktisk du bør ta det ja.

Anonymous poster hash: bd9fc...ba0
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har ganske like som deg, bare at jeg har større brystvorter. Har tidligere ikke vært superfornøyd med dem. Men har blitt glad i dem etterhvert. De var supre ammepupper og de er følsomme. Han jeg treffer nå synes at de er kjempefine, selv om (eller fordi?) han er en "puppemann".

• Liker 2
Skrevet

Vent noen år, du! :) Jeg har mindre pupper enn deg, og har slått meg til ro med det.

Anonymous poster hash: dd25d...59f
Skrevet

Flotte pupper :) Syns ikke du skal endre på disse, de er perfekte slik som de er! God jul! :)

Skrevet

Nei jeg synes du burde ha de som de er. Mye lettere å kle seg med små pupper enn store.

Og for å sitere en god kompis av meg:

'Alt du trenger er en håndfull, alt over det er vell egentlig bare waste' :fnise:

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Nei herregud ikke ta silikon! De puppene er perfekte akkurat slik som de er.

Skrevet

Nei jeg synes du burde ha de som de er. Mye lettere å kle seg med små pupper enn store.

Og for å sitere en god kompis av meg:

'Alt du trenger er en håndfull, alt over det er vell egentlig bare waste' :fnise:

Jeg har også hørt det der med en håndfull fra kompiser.

Til trådstarter: nei, du bør ikke ta silikon. Du skriver at du er veldig usikker på om du skal gjøre det, og da lar du være. Brystene dine er helt fine!

• Liker 4
Skrevet

Små er pene men dine hang veldig og ser lit rare ut. Fastere hadde vært bedre. Gjør som du vil :)

Anonymous poster hash: 6e6fc...a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...