AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #61 Skrevet 25. desember 2014 Har veldig lyst til å ta silikon fordi puppene mine er så små (70A) og henger veldig, men er veldig usikker.. Synes dere jeg burde ta silikon? Hadde du gjort det hvis du hadde like små pupper som meg? Skal så klart ikke ta avgjørelsen basert på hva andre måtte mene, men er likevel intressert i å høre hva andre synes. Puppene mine: 20141224_024704.jpg 20141224_025000.jpg Er forresten 22 år.Anonymous poster hash: db921...b0f Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Jeg hadde litt større enn dine og la in 400 gram, aldri følt meg bedre! Det hjalp veldig på selvfølelsen min, føler meg mer komfertabel og sikker på meg selv. Det var vondt de 2-3 første dagene, etter det gikk det greit og etter 10 dager var alt tilbake til normalen Gjør det du selv ønsker. Det er din kroppn og dine valg, bare du som lever med deg Anonymous poster hash: a1986...92c 1
For the ladies Skrevet 25. desember 2014 #62 Skrevet 25. desember 2014 Synes brystene var helt felfrie jeg, som person foretrekker jeg "små" bryst. Dine var ikke små per min definisjon, men mer passelige og fyldige til størrelsen. Jeg ville anbefalt å vente å la tiden gjøre sitt, kjenner litt for mange som har tatt silikon i "ung" alder, for deretter å angre i ettertid, da de etterhvert har blitt tryggere på seg selv og sin egen kropp. Søstera mi er et eksempel på nettopp dette, hun har alltid vært flatbrystet, vesentlig mindre enn deg, og alltid ville endret det, spesielt da hun konkurrerte nasjonalt i sportsdans. Hun kom aldri så langt hun fikk gjort noe med det. Når hun vippet 30 år så flirte jeg litt når hun plutselig begynte å fortelle hvor utrolig glad hun var for å ikke ha silikon og ikke ha ødelagt brystene med nettopp dette, da hun mente hun trolig ville fjernet det igjen og da vært igjen med noen "mindre vakre" bryst som følge av inngrepet. Hun trives best med å farte rundt i naturen og på fjellet og er veldig glad nå for å slippe å skulle drasse rundt på noe hun ikke har bruk for. All ære til henne og jeg ble kjempeglad når jeg hørte dette. Har hatt mange venniner med samme problem stilling, og de lykkeligste er de som har sine egne tro det eller ei. MEN, det er ikke sagt at det er rett for deg å la være. Men jeg råder deg til å være helt trygg på deg selv og din egen kropp før du gjør noe drastisk med den. Er jo uansett aldri for sent å få silikon, senere, men er veldig kjipt å angre på å ha hatt et inngrep i ettertid og da måtte leve med konsekvensene. Riktig god jul og håper du lar tiden lege og hjelpe deg på din vei =) 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #64 Skrevet 26. desember 2014 Jeg vil nesten spørre om du er sikker på at 70A er riktig størrelse, de ser større ut. Du burde virkelig ikke ta silikon, for de er fine som de er! Nå er jeg virkelig ikke typen til å kommentere i en slik tråd, men jeg kan ikke la vær, for du trenger det virkelig ikke og det synes jeg du skal vite av meg Anonymous poster hash: d7800...916 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #65 Skrevet 26. desember 2014 Nå får jeg vel verbal juling, men jeg synes puppene ble finere og bedre etter de hadde tatt silikon Ingen skal gi deg verbal juling for noe som føltes riktig for deg, det har ingen noe med. Om du er fornøyd med plastisk kirurgi og liker deg selv, så er det ingenting galt i det! Da var det rett valg for deg Anonymous poster hash: d7800...916
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #66 Skrevet 26. desember 2014 Det er til syvende og sist ditt valg, TS. Gjør det for din egen del, men når du spør folk på et forum om du burde ta silikon, tror jeg ikke du kommer til å gjøre det for din egen del - og det er ikke lurt. Hadde jeg hatt dine bryster, eller en dame med dine bryster (jeg "svinger begge veier") hadde jeg vært storfornøyd. Men skal jeg si min mening om dine bryster, har du faktisk veldig fine bryster. Man må ikke ha runde, fyldige og store bryster for at de kan være fine. Du ser ut som en slank kvinne, og da har man gjerne mindre bryster enn folk med større fettprosent. Men dine bryster er ikke små eller hengete. Her har du en eller annen vrangforestilling. Om en dame velger å ta silikon, vær så god - men jeg tror du ikke bør gjøre det per dags dato, det virker ikke som en avgjørelse du gjør for din egen del. Du bør heller prøve å bli mer glad i deg selv og kroppen din. Du har en smashing kropp, så det er ikke urealistisk. De fleste har en smashing kropp, men veldig få tror deres kropp er fine. Det er nok fordi det er lite variasjon i media, samt sosiale medier. Folk fotoshopper også seg selv og putter sokker i BH'en på bilder. Anonymous poster hash: 8fc67...807
Gjest Mythic Skrevet 26. desember 2014 #67 Skrevet 26. desember 2014 Men det gjør ALLE puppper! Tror du tyngdekraften virket motsatt på visse kroppsdeler? Folk ser jo snart ikke naturlige pupper lenger, så at noen sier TS`pupper henger, er jo et tegn på hvor sykt kroppsidealet har blitt. Utrolig mange unge jenter med friske, flotte pupper tar silikon fordi de tror at en skal ha pupper som en ser i porno, i glansede blader hvor alle er fotoshoppet, eller som en ser på film. Ungdom i dag dusjer ikke etter gym og svømming på skolen eller på treningssenteret, ergo vet en snart ikke hvor stort mangfold det finnes på kropp eller hvordan naturlige pupper faktisk ser ut. Trist. TS: Du har kjempefine pupper. Glem silikon!
Gjest fallerifallera Skrevet 26. desember 2014 #68 Skrevet 26. desember 2014 Du trenger da overhodet ikke silikon Kjempefine! Ikke hør på de anonyme brukerne her. 4
Tibbie Skrevet 26. desember 2014 #69 Skrevet 26. desember 2014 Mao, du legger opp til at fremmede designere bestemme over kroppen din. Det er alltid en risiko ved sånt, med mindre man kan gjøre det selv. Og det kan vel de aller færreste. Derfor er det lurt å velge en kirurg med et godt rykte, og ikke reise ut av landet for å velge det billigste der. Dette er vel en av de gangene man bør velge kvalitet før kvanitet. Men at de bestemmer over kroppen er vel å ta litt hardt i Man avtaler hvordan det skal bli sammen, og man får all informasjon om hvordan det kan bli. Kirurgen vil naturligvis at det skal bli så nært klientens ønske som mulig, og de gjør alt de kan.
Olaf Skrevet 26. desember 2014 #70 Skrevet 26. desember 2014 Personlig syntes jeg ikke du trenger det. Men om det er det som skal til for at du føler deg bedre med deg selv så får du jo gjøre som du vil
Skogshjerte Skrevet 26. desember 2014 #71 Skrevet 26. desember 2014 Syntes puppene dine var kjempefine som de er! Hadde jeg vært deg hadde ikke jeg gjort det.
Chiquita^ Skrevet 26. desember 2014 #72 Skrevet 26. desember 2014 Jeg synes virkelig ikke at du trenger det. Synes det er mye mer praktisk med mindre pupper. Da er det lettere å kle seg uten at det blir vulgært. Men det er jo ditt valg. Hvis du har kompekser og ikke trives med deg selv, så må du i hvert fall tenke deg godt om.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #74 Skrevet 26. desember 2014 La meg gjette, kjæresten din er i mot? Ja kjæresten er i mot, men skjønner ikke helt hvorfor da det har gluppet ut av han at han elsker store pupper. Vet også at han alltid bruker søkeordene "big boobs/tits" når han skal se på porno. Så synes det er veldig merkelig at han er sånn i mot at jeg skal gjøre det når han sikler over så mange andre jenter som har det. Tror egentlig han bare sier at han ikke vil at jeg skal gjøre det for å få meg til å føle meg bedre. Anonymous poster hash: 48e8b...c62 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #75 Skrevet 26. desember 2014 Var TS på forrige post. Anonymous poster hash: 48e8b...c62
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2014 #76 Skrevet 27. desember 2014 Det er alltid en risiko ved sånt, med mindre man kan gjøre det selv. Og det kan vel de aller færreste. Derfor er det lurt å velge en kirurg med et godt rykte, og ikke reise ut av landet for å velge det billigste der. Dette er vel en av de gangene man bør velge kvalitet før kvanitet. Men at de bestemmer over kroppen er vel å ta litt hardt i Man avtaler hvordan det skal bli sammen, og man får all informasjon om hvordan det kan bli. Kirurgen vil naturligvis at det skal bli så nært klientens ønske som mulig, og de gjør alt de kan. Det jeg mener er at du gir etter et ytre press for å forandre unødig på kroppen din. Legge deg under kniven fordi ingen lager kjoler som passer puppene dine? Da ville jeg heller brukt de pengene på å få sydd kjoler og topper som var tilpasset din kropp. Slik det er nå tilpasser du kroppen din til fremmede designere, det er i min verden en uting. 2
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2014 #77 Skrevet 27. desember 2014 Ja kjæresten er i mot, men skjønner ikke helt hvorfor da det har gluppet ut av han at han elsker store pupper. Vet også at han alltid bruker søkeordene "big boobs/tits" når han skal se på porno. Så synes det er veldig merkelig at han er sånn i mot at jeg skal gjøre det når han sikler over så mange andre jenter som har det. Tror egentlig han bare sier at han ikke vil at jeg skal gjøre det for å få meg til å føle meg bedre. Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Jeg har bodd med og datet damer med pupper i alle størrelser og former. Var jeg i forhold med big boobs mama så googlet jeg små pupper, bodde jeg med perky tiny tits så googlet jeg store pupper. Uansett hvem jeg har datet så har jeg alltid google saggy tits, nipples, breasts, lesbian tit sucking, oiled up tits, milf tits, young tits, teen tits, busen, topless chicks og alt annet du kan tenke på som referer til pupper. Hvorfor? Fordi pupper er fantastisk! Tro meg, han er oppriktig når han ikke vil at du skal ta plastpupper. Du har INGEN grunn til å være flau over puppene dine. Absolutt INGEN! Lyst å gjøre noe helt spesielt for typen din? Vær glad i og stolt over hele kroppen ding. By på deg selv til han. La han få nyte at du nyter at han nyter ubeskjeden tilgang til hver millimeter av all huden som dekker deg. 4
Gjest BabyBlue Skrevet 27. desember 2014 #78 Skrevet 27. desember 2014 Hvis det der er hengepupper sier det mye om kroppsidealet til folk den dag i dag. Har folk sett seg så blinde på sosiale medier at alle pupper plutselig må være trill runde og smekkstor i cupen? Djesus altså. Helt dønn ærlig: Jeg syntes de kledde deg og kroppen din, og det er absolutt ingenting i veien med de. Jeg har ingenting i mot silikon eller andre plastiske operasjoner, og jeg heller verken mot nei eller ja - det er helt opp til deg, og hva du føler er riktig for din kropp. Du kan ikke la et forum bestemme om du skal legge deg under kniven eller ikke...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #79 Skrevet 27. desember 2014 Ja kjæresten er i mot, men skjønner ikke helt hvorfor da det har gluppet ut av han at han elsker store pupper. Vet også at han alltid bruker søkeordene "big boobs/tits" når han skal se på porno. Så synes det er veldig merkelig at han er sånn i mot at jeg skal gjøre det når han sikler over så mange andre jenter som har det. Tror egentlig han bare sier at han ikke vil at jeg skal gjøre det for å få meg til å føle meg bedre.Anonymous poster hash: 48e8b...c62 Da jeg var sammen med exen var han helt imot silikon. Nektet meg. Så tok jeg silikon etter det ble slutt. Da kom kommentaren; "jeg skulle aldri nekta deg silikon da vi var sammen".Anonymous poster hash: 43a11...aa6
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2014 #80 Skrevet 27. desember 2014 Da jeg var sammen med exen var han helt imot silikon. Nektet meg. Så tok jeg silikon etter det ble slutt. Da kom kommentaren; "jeg skulle aldri nekta deg silikon da vi var sammen".Anonymous poster hash: 43a11...aa6 Det vi kan lære av dette er at eksen din er en idiot. En ryggløs sådan. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå