sirka Skrevet 17. september 2004 #161 Del Skrevet 17. september 2004 Håper du får en fin helg, edea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 17. september 2004 #162 Del Skrevet 17. september 2004 Hurra for september-barn! Skjønner at det kan være kjedelig å vente, men hvem vet. Kanskje det er akkurat en liten "pause" dere trenger. Da kan dere lade opp og virkelig gi alt når den tid kommer. Da skal du se at det blir full klaff! Kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. september 2004 #163 Del Skrevet 18. september 2004 Skjønner at du synes du "kaster" bort tid. September er en fin måned, det også. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. september 2004 #164 Del Skrevet 18. september 2004 Håper du får en fin helg selv om du er trist oglei :trøste: God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. september 2004 #165 Del Skrevet 18. september 2004 min dypeste medfølelse, Edea! Er i samme sinnsstemning som deg ser det ut til. fra en supergirl til en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2004 #166 Del Skrevet 19. september 2004 Bare innom for å ønske deg en fin dag! :D Og siden jeg her leser at du er litt muff i humøret, så får du ern :trøste: og en skikkelig gla'smiley som trøst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. september 2004 #167 Del Skrevet 22. september 2004 Kjære edea...nå savner jeg deg altså!! Kom tilbake!!Det gjør ikke noe om du er trist og lei fremdeles...bare du kommer innom en tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. september 2004 #168 Del Skrevet 23. september 2004 Hvordan går det med deg? Håper du gir lyd fra deg snart! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. september 2004 #169 Del Skrevet 23. september 2004 Ha en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 23. september 2004 Forfatter #170 Del Skrevet 23. september 2004 Kjære alle trofaste venner. det er kjempehyggelig at dere ikke har glemt meg, selv om jeg glimrer med mitt fravær! Jeg er inne i en fase som jeg slettes ikke liker. Det er ikke det at jeg går rundt og er direkte sur og trist, men jeg er liksom bare mutt og matt og, ja hva skal jeg si, giddaslaus. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det ordentlig... har liksom ikke vært ordentlig glad på lenge. Hmmmm.... depresjon???? Nei det er ikke sååå ille!!! Men jeg tror det er på vei oppover nå, da. I går var Mannen og jeg på Trond Viggo-konsert. det var skikkelig gøy!! Ordentlig hyggelig, var det. Og bra at vi fikk gjort noe ordentlig hyggelig akkurat nå... i dag har jeg dagvakt og Mannen kveldsvakt og i morgen er det motsatt. på lørdag reiser han og blir borte en uke, og neste fredag reiser jeg bort for å komme hjem søndagen etter. det blir mao lenge til vi får noe særlig tid sammen igjen... Jeg får bare glede meg til jeg skal ut på tur i steden. Skal til Milano med Mamma og Søster. det blir sikert super-bra! Skal på trass drikke kjempemasse rødvin!!! Vi hadde egentlig tenkt oss til Roma., men dit var det ikke billetter å oppdrive, ihvertfall ikke til en rimelig pris... men Milano blir sikkert bra det også. Gleder meg til å se i alle butikkene, men det blir nok mest window-shopping for meg... kan ikke si at lommeboka strutter akkurat... på toppen av alt annet greide jeg nemlig å få fartsbot her om dagen,- Dumme edea sitter og ser på de fantastiske høstfargene mens hun kjører og legger hverken merke til farten på speedometeret eller politimannen som sitter i veikanten og peker med radar... Før det var for sent...3800 kr kostet det. Var veldig fine farger, da. Nå er det visst noe jeg må gjøre... kan vel ikke i at jeg er opptatt på nettet så lenge jeg er på jobb?! Klem til alle KG'ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. september 2004 #171 Del Skrevet 23. september 2004 :trøste: Stakkars liten! Godt du har en fin tur å se fram i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. september 2004 #172 Del Skrevet 25. september 2004 Skal til Milano med Mamma og Søster. det blir sikert super-bra! Skal på trass drikke kjempemasse rødvin!!! Høres rett og slett herlig ut! Sørg endelig for å drikke litt vin, ja. *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #173 Del Skrevet 27. september 2004 Så godt å se deg igjen edea!! Heldiggrisen du da som skal til Milano!!! Drikk noe vin for meg å.... Jeg har ikke en eneste dråpe i hus...og siden lønna ikke kommer før den 12 OKTOBER...ja så blir det lite drikking på meg også!! Kanskje du er litt høst-nedfor...den perioden har jeg stort sett hver høst..selv om jeg liker høsten veldig godt!! Uansett...sender over en god og håper at turen til Milano kan muntre deg opp!!! Det kan være positivt å være litt ifra hverandre skal du se...jeg synes det var deilig å savne mannen litt når jeg var i Trondheim forrige uke!!! Du blir distrahert av farvene du og ja...jeg er så glad at jeg ikke kjørte hjem i går..for farvene ute var helt fantastiske!!! Kjipt med boten da....men det høres ut som om du tar det med humør allikevel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 30. september 2004 #174 Del Skrevet 30. september 2004 Ja, ja...hvorfor ikke bedrive litt vindusshopping når du har så praktfulle høstfarger hjemme... Som vindushopper eier du alt i hele verden! Ingen er så rik som du er da! Tenk på det du! Kos deg i Milano! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. september 2004 #175 Del Skrevet 30. september 2004 Når var det du skulle reise forresten??? Du har vel ikke reist allerede??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. oktober 2004 #176 Del Skrevet 1. oktober 2004 Innom en liten tur for ønske deg en god helg... Er du i Milano kanskje? Da får du sikkert en veeeldig god helg!!! (Misunneliiiiiiiiiig.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. oktober 2004 #177 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bare et lite hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #178 Del Skrevet 6. oktober 2004 Håper du har det fint Edea og lykke til med baby laginga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. oktober 2004 #179 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå er det jammen lenge siden jeg så deg!!!! ...må bare luske innom da..for å se om du har dukket opp igjen...ingen edea her i dag heller!! Kom snart tilbake da vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 9. oktober 2004 #180 Del Skrevet 9. oktober 2004 Edea! *roper* Edea! *roper* ...nei, ingen Edea i dag heller. Jeg håper du har det godt, Edea! Savner å høre fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå