sirka Skrevet 30. august 2004 #101 Del Skrevet 30. august 2004 Takk for blåbærpai-rester. Du er snill du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. august 2004 #102 Del Skrevet 30. august 2004 Blåbærpai hørtes godt ut ja . Takk for invitasjonen (men nå vet jeg jo ikke helt hvor du bor da ) Lykke til med prøvinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #103 Del Skrevet 31. august 2004 Lykke til med prøvinga Edea Følger ennå med på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 31. august 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 31. august 2004 PP 2 : dag 16 : IKM 12-17 sept. Takk for hilsen alle sammen (ingen nevnt, ingen glemt osv osv) I dag har jeg vært på sykehuset og besøkt en venninne som fødte for to dager siden. Veldig søt lita tulle som hadde kommet til verden. Hun lå og sov nesten hele tiden. :hjerter2: Kjente det vibrerte ekstra godt i eggstokkene mine der oppe, så jeg håper det har litt posistiv effekt på egen prøving!!! Vi holder no på som vanlig. Vet ikke helt når EL er (persona neste syklus, garantert!!), så da blir det på annenhver-dag-basis. Jeg hadde ikke trodd det tidligere, men vi blir faktisk litt smålei av dette å etter datoen... Vel, nå er det ikke mange dagene igjen av denne syklusen, før vi igjen kan akkurat når vi vil... Vi holder vel ut... Ikke så mye annet nytt. Er sinnsykt trøtt i dag, til tross for at jeg la meg i grei tid i går. sikkert et graviditetstegn Men siden jeg er så sløv så blir det ihvertfall ikke annen middag enn pølse i brød. Gidder ikke å dra på butikken, så det blir noe av det vi har i den minimale fryseren vår, og der fant jeg en pakke wienerpølser. Ganske kjedelig, men vi liker det ganske godt, vi. Selv om det kanskje ikke er det sunneste vi kan spise. :-? Klem til alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. august 2004 #105 Del Skrevet 31. august 2004 Har klar ferske boller til deg edea!! Versågod.... :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 31. august 2004 #106 Del Skrevet 31. august 2004 :dagensrose: til deg for at du fikk humøret mitt til å stige med alle de glade smileyene du plasserte i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. september 2004 #107 Del Skrevet 1. september 2004 God morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #108 Del Skrevet 1. september 2004 Når hadde du tenkt å sette den bollen (eller de bollene) inn i ovnen da? må den forvarmes først sa du??etter ca..10 dager eller sånn?? Tar ingen sjanser jeg skjønner du..vi har drevet med skyte-trening i mange dager allerede vi!!her skal det skytes blink nemlig..og helst med et helt brett med boller!! Du verden som humøret stiger da du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 1. september 2004 #109 Del Skrevet 1. september 2004 Hei edea!! Takk for hyggelig hilsen som den første i min baby bok!! Det var veldig koselig! Ser ut som vi er omtrent på samme stadie, og det er jo morsomt... vi får følge hverandre!! Og jeg håper noen blåser blått støv på meg og etter hvert. Vi har tydeligvis (hvis både du og jeg regner riktig ) IKM samtidig omtrent. Jeg har ca. 16 sept... vet jo ikke helt om disse syklusene er riktige ennå. Men jeg har holdt meg på 27 og 28 dager hittil. Det blir i allefall spennende utover høsten!! Ønsker deg lykke til.. skal følge med på hva som skjer her inne.... shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaliten Skrevet 1. september 2004 #110 Del Skrevet 1. september 2004 Takk for koselig hilsen, Edea! Ville bare legge igjen et lite spor når jeg er her og leser.. Får håpe dere har lykkes med prøvingen i denne perioden, blir spennende å se! Kjenner meg igjen i dette å måtte etter dato, litt uvant i begynnelsen.. Men vi får bare se det positive i det, og kose oss!! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 1. september 2004 #111 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Edea! Ville bare si at jeg blir glad bare jeg ser dagboken din. Du virker som en utrolig sypatisk person - også digger jeg nicket ditt. Det er litt sånn edens hage over det. Fullt av håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. september 2004 #112 Del Skrevet 2. september 2004 Tusen takk for hilsner i dagboka mi! Alltid like koselig! :klem2: Går det bra meg deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. september 2004 #113 Del Skrevet 2. september 2004 Håper du får en fin torsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #114 Del Skrevet 2. september 2004 Håper du har hatt en fin dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #115 Del Skrevet 2. september 2004 Må bare innom for å gi deg en og litt !! Du er så søt altså! stikker innom dagboka mi med godt humør og får meg til å le!!! TAKK!!! :blomst_opp: Du er en knupp! Håper du har en kjempefin torsdag du også, og at helgen blir like bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 2. september 2004 #116 Del Skrevet 2. september 2004 Hei, Har ikke vært innom deg før - men dette var jo en riktig så trivelig bok. Håper blåbærpaiutdelingen din gir uttelling til deg og alle de andre prøverende her inne! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 2. september 2004 #117 Del Skrevet 2. september 2004 Tror jeg trenger en XXXL porsjon med blåbærpai i dag, jeg. Er paiserveringen åpen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #118 Del Skrevet 3. september 2004 ÅÅ!! jeg vil også ha blåbærpai!! Trenger en ekstra stor porsjon i dag tror jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 3. september 2004 Forfatter #119 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg gikk hjem tidlig fra jobben i dag, det var ingenting å gjøre, så jeg kan vel hive sammen en ny blåbærpai, kanskje.... Det går fort det, da... *bake-blåbærpai-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #120 Del Skrevet 3. september 2004 Akkurat det jeg trengte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå