Gå til innhold

Shoppestopp 2015


Nordis

Anbefalte innlegg

Det har gått over all forventning!! Har rydda ut av klesskapet og sitter igjen med kun klær jeg elsker- og disse skal brukes til de faller sammen :) Har kjøpt meg ett plagg denne høsten- en etterlengtet svart skinnjakke- ellers ingenting. Utrolig fremgang til meg å være, haha! Shoppestoppen fortsetter med full styrke ut i 2016. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor så mange heile tiden skal kjøpe seg nye klær?

 Jeg stikker innom klesbutikker kanskje en gang per tredje år, eller noe deromkring.

 

Anonymkode: 30c2e...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Korleis gjekk det med folk? Er det fleire enn meg som har sprukke? Eg endte med å handle to nye jakker, fire heilt like Bula-bukser (så har eg til neste gong dei blir teke ut av produksjon), tre ulltrøyer og ein ullgenser nytt i 2015. Men, i tillegg til dette kom alt eg kjøpte i bruktbutikkar, og dermed ser det ikkje så bra ut likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. januar 2016 at 12.37, Tigress skrev:

Korleis gjekk det med folk? Er det fleire enn meg som har sprukke? Eg endte med å handle to nye jakker, fire heilt like Bula-bukser (så har eg til neste gong dei blir teke ut av produksjon), tre ulltrøyer og ein ullgenser nytt i 2015. Men, i tillegg til dette kom alt eg kjøpte i bruktbutikkar, og dermed ser det ikkje så bra ut likevel...

Jeg endte opp med å kjøpe 1 ulljakke (nedsatt fra 1299,- til 500,-) i løpet av 2015, så sier meg fornøyd med det :)

Selv om målet var 0 kjøp...

Anonymkode: a7547...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...