Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har satt på en klesvask. Jeg er så fæl til å utsette klesvasken fram til skittentøykorga er helt full, og jeg knapt har rene sokker igjen. I tillegg er det fint vær, så kanskje jeg han henge ut klesvasken?

:husarbeid:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. april 2016 at 4.28, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg kommer for sent til formiddagskaffe med Mannen, unnskylder meg, og han svarer: "Men du er her , og det er det viktige!". Og så tilbringer vi en lang dag sammen, slentrer innom små butikker, oppdager nye sider ved hverandre (juuhuu, vi har bl.a. samme smak i interiør), stopper på kafeer og tar en kaffe, holder hverandre i hendene, snakker, finner ut flere ting vi liker hos hverandre, syn og verdier vi deler. Og så går vi videre, ser på bygninger og mennesker, forteller hverandre små anekdoter om livene vi levde før vi traff hverandre. 

Og mens vi beveger oss gjennom store folkemengder, så skjønner vi begge for et lite øyeblikk at vi er tryggere når vi er sammen. 

Åh, dette er så herlig å lese! :rodmer:

Anonymkode: 9ebb8...1e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gode følelsen jeg fikk etter å ha løpt i solskinnsværet i dag har gjort meg glad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig fint søndagsvær i dag.

Dette har gjort meg veldig glad i dag.  :sol:

Anonymkode: a81e2...1c4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Gikk tur og smilte til alle jeg møtte på min vei :)  (Det var veldig skummelt, så ble glad for at jeg klarte det også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FarDareisMai

At blodsukkeret har holdt seg jevnt og fint den siste uka til tross for infeksjon i kroppen. Ingen store følinger eller turer til legevakta pga hyperglykemi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Jeg har fått gjort en hel del i dag: bakte knekkebrød, gjorde ferdig en oppgave til i morgen, brettet en hel haug med klær. Hadde også en koselig film- og pizzadate med meg selv :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Igår troppet Mannen opp med kaffe på døra klokka ti på morgenen. Egentlig ei ukristelig tid på en søndag for syvsovere som meg ... men hallo!?! jeg fikk kaffe servert på senga. 

Og siden jeg har en litt lei tendens til å komme litt for sent fordi jeg aldri går med klokke, så ga han meg ei klokke i dag. Ei klokke! Og det "verste" av alt, er at klokka er skikkelig fin. Akkurat den type armbåndsur som jeg liker, men aldri har kjøpt meg fordi de er for dyre. Og så dukker altså Mannen opp med ei - helt ut av det blå. Det eneste jeg vet, er at jeg for leeenge siden fortalte ham hvilke klokker jeg foretrekker. Og det har han altså merket seg. 

Kaffe og klokke ... kjærlighet. 

"Du" og "Jeg" begynner langsomt å bli til "Du", "Jeg", og litt "Vi". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xanthine
27 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Igår troppet Mannen opp med kaffe på døra klokka ti på morgenen. Egentlig ei ukristelig tid på en søndag for syvsovere som meg ... men hallo!?! jeg fikk kaffe servert på senga. 

Og siden jeg har en litt lei tendens til å komme litt for sent fordi jeg aldri går med klokke, så ga han meg ei klokke i dag. Ei klokke! Og det "verste" av alt, er at klokka er skikkelig fin. Akkurat den type armbåndsur som jeg liker, men aldri har kjøpt meg fordi de er for dyre. Og så dukker altså Mannen opp med ei - helt ut av det blå. Det eneste jeg vet, er at jeg for leeenge siden fortalte ham hvilke klokker jeg foretrekker. Og det har han altså merket seg. 

Kaffe og klokke ... kjærlighet. 

"Du" og "Jeg" begynner langsomt å bli til "Du", "Jeg", og litt "Vi

Blir i godt humør av å lese dette :strix: nyforelsket :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...