AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2081 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg har spist tre iskrem i dag! Anonymkode: a81e2...1c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
needinspiration Skrevet 15. april 2016 #2082 Del Skrevet 15. april 2016 mine tre små rollinger som smiler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. april 2016 #2083 Del Skrevet 16. april 2016 Funnet av en glemt pepperkakeboks innerst i baketingskapet. Nå ble det jul igjen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. april 2016 #2084 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg har satt på en klesvask. Jeg er så fæl til å utsette klesvasken fram til skittentøykorga er helt full, og jeg knapt har rene sokker igjen. I tillegg er det fint vær, så kanskje jeg han henge ut klesvasken? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2085 Del Skrevet 16. april 2016 Den 12. april 2016 at 4.28, Lafemmemauvaise skrev: Jeg kommer for sent til formiddagskaffe med Mannen, unnskylder meg, og han svarer: "Men du er her nå, og det er det viktige!". Og så tilbringer vi en lang dag sammen, slentrer innom små butikker, oppdager nye sider ved hverandre (juuhuu, vi har bl.a. samme smak i interiør), stopper på kafeer og tar en kaffe, holder hverandre i hendene, snakker, finner ut flere ting vi liker hos hverandre, syn og verdier vi deler. Og så går vi videre, ser på bygninger og mennesker, forteller hverandre små anekdoter om livene vi levde før vi traff hverandre. Og mens vi beveger oss gjennom store folkemengder, så skjønner vi begge for et lite øyeblikk at vi er tryggere når vi er sammen. Åh, dette er så herlig å lese! Anonymkode: 9ebb8...1e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 16. april 2016 #2086 Del Skrevet 16. april 2016 Baking!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. april 2016 #2087 Del Skrevet 16. april 2016 Den gode følelsen jeg fikk etter å ha løpt i solskinnsværet i dag har gjort meg glad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 16. april 2016 #2088 Del Skrevet 16. april 2016 sønnen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #2089 Del Skrevet 17. april 2016 JEG HAR VUNNET FEMTI KRONER I LOTTO! < overlykkelig tilstand 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 17. april 2016 #2090 Del Skrevet 17. april 2016 At vi skal i middagsbesøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2091 Del Skrevet 17. april 2016 Det er faktisk veldig fint søndagsvær i dag. Dette har gjort meg veldig glad i dag. Anonymkode: a81e2...1c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 17. april 2016 #2092 Del Skrevet 17. april 2016 Gikk tur og smilte til alle jeg møtte på min vei (Det var veldig skummelt, så ble glad for at jeg klarte det også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 17. april 2016 #2093 Del Skrevet 17. april 2016 At jeg får igjen på skatten. Har gruet meg til å sjekke selvangivelsen siden 1 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 17. april 2016 #2094 Del Skrevet 17. april 2016 At blodsukkeret har holdt seg jevnt og fint den siste uka til tross for infeksjon i kroppen. Ingen store følinger eller turer til legevakta pga hyperglykemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 17. april 2016 #2095 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg har fått gjort en hel del i dag: bakte knekkebrød, gjorde ferdig en oppgave til i morgen, brettet en hel haug med klær. Hadde også en koselig film- og pizzadate med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. april 2016 #2096 Del Skrevet 17. april 2016 Det har vært en nyttig dag i rekken, frisk og opplagt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2016 #2097 Del Skrevet 18. april 2016 At så mange finner noe å glede seg over...gjør meg glad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. april 2016 #2098 Del Skrevet 18. april 2016 Igår troppet Mannen opp med kaffe på døra klokka ti på morgenen. Egentlig ei ukristelig tid på en søndag for syvsovere som meg ... men hallo!?! jeg fikk kaffe servert på senga. Og siden jeg har en litt lei tendens til å komme litt for sent fordi jeg aldri går med klokke, så ga han meg ei klokke i dag. Ei klokke! Og det "verste" av alt, er at klokka er skikkelig fin. Akkurat den type armbåndsur som jeg liker, men aldri har kjøpt meg fordi de er for dyre. Og så dukker altså Mannen opp med ei - helt ut av det blå. Det eneste jeg vet, er at jeg for leeenge siden fortalte ham hvilke klokker jeg foretrekker. Og det har han altså merket seg. Kaffe og klokke ... kjærlighet. "Du" og "Jeg" begynner langsomt å bli til "Du", "Jeg", og litt "Vi". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 18. april 2016 #2099 Del Skrevet 18. april 2016 27 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Igår troppet Mannen opp med kaffe på døra klokka ti på morgenen. Egentlig ei ukristelig tid på en søndag for syvsovere som meg ... men hallo!?! jeg fikk kaffe servert på senga. Og siden jeg har en litt lei tendens til å komme litt for sent fordi jeg aldri går med klokke, så ga han meg ei klokke i dag. Ei klokke! Og det "verste" av alt, er at klokka er skikkelig fin. Akkurat den type armbåndsur som jeg liker, men aldri har kjøpt meg fordi de er for dyre. Og så dukker altså Mannen opp med ei - helt ut av det blå. Det eneste jeg vet, er at jeg for leeenge siden fortalte ham hvilke klokker jeg foretrekker. Og det har han altså merket seg. Kaffe og klokke ... kjærlighet. "Du" og "Jeg" begynner langsomt å bli til "Du", "Jeg", og litt "Vi Blir i godt humør av å lese dette nyforelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 18. april 2016 #2100 Del Skrevet 18. april 2016 Fant nettopp ut at jeg får tilbake over 30 000 på skatten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå