Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En skjønn langhåret skilpaddefarget pusedame jeg møtte da jeg gikk tur i dag. Den som eier noe så vakkert, må være et lykkelig menneske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Jeg kommer for sent til formiddagskaffe med Mannen, unnskylder meg, og han svarer: "Men du er her , og det er det viktige!". Og så tilbringer vi en lang dag sammen, slentrer innom små butikker, oppdager nye sider ved hverandre (juuhuu, vi har bl.a. samme smak i interiør), stopper på kafeer og tar en kaffe, holder hverandre i hendene, snakker, finner ut flere ting vi liker hos hverandre, syn og verdier vi deler. Og så går vi videre, ser på bygninger og mennesker, forteller hverandre små anekdoter om livene vi levde før vi traff hverandre. 

Og mens vi beveger oss gjennom store folkemengder, så skjønner vi begge for et lite øyeblikk at vi er tryggere når vi er sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Plexus skrev:

Yoga! :hjertesmil:


Ja, lett! Yoga har blitt en fast rutine i uka mi, etter jeg prøvde det for et par år siden. Greier fortsatt ikke stå på hodet, men jeg er utrolig flink til å sovne midt i timen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg kommer for sent til formiddagskaffe med Mannen, unnskylder meg, og han svarer: "Men du er her , og det er det viktige!". Og så tilbringer vi en lang dag sammen, slentrer innom små butikker, oppdager nye sider ved hverandre (juuhuu, vi har bl.a. samme smak i interiør), stopper på kafeer og tar en kaffe, holder hverandre i hendene, snakker, finner ut flere ting vi liker hos hverandre, syn og verdier vi deler. Og så går vi videre, ser på bygninger og mennesker, forteller hverandre små anekdoter om livene vi levde før vi traff hverandre. 

Og mens vi beveger oss gjennom store folkemengder, så skjønner vi begge for et lite øyeblikk at vi er tryggere når vi er sammen. 


Er det han blinde fyren, du driver å snikfotograferer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
39 minutter siden, Yme skrev:


Er det han blinde fyren, du driver å snikfotograferer?

Haha, sukkertoppen min ... Selvsagt. Men ikke si det videre da :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Haha, sukkertoppen min ... Selvsagt. Men ikke si det videre da :P

 


Dette er en hemmelighet mellom oss to, seff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var sliten, lei meg og irritert, da en liten unge klarte å velte stolen sin og gikk baklengs i gulvet. Jeg lo så jeg grein, og det var så deilig å kjenne at jeg fremdeles har evne til å le. Selv om jeg muligens ble stemplet som psykopat av samtlige andre på kafeen. 

Anonymkode: 83640...b0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is og smågodt og lunch ute (i omvendt rekkefølge) :)

Anonymkode: 39bda...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble glad og takknemlig da en av mødrene til en annen i korpset til sønnen min spurte om vi ville sitte på hjem :) Slapp vi å gå hjem i regn og haggel :jepp: Hun er så søt hun damen, føler meg alltid litt utilpass sammen med alle mødrene på 40-50, jeg er jo ung mor og føler ikke helt jeg passer inn med alle de lykkelige familiene og gamle foreldrene. Denne damen derimot ser på meg på en helt annen måte og får meg alltid til å føle meg bra:jepp: Ikke første gang vi har fått sitte på:blomst:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...