Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble glad da vinneren ble oppropt på Eurovision, da hun var en av favorittene mine. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket og ryddet leiligheten etter at jeg kom hjem fra jobb, nå er jeg glad fordi det er så deilig å ha det rent rundt seg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gangs skyld er jeg glad for vinneren av Esc. Hun og sangen hennes var også min favoritt. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C'est la vie:)

At jeg etter flere forsøk endelig har klart å lage en spiselig pavlova til 17 mai! DET har gjort meg superglad i dag!:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, C'est la vie:) skrev:

At jeg etter flere forsøk endelig har klart å lage en spiselig pavlova til 17 mai! DET har gjort meg superglad i dag!:hoppendeglad:

(må innrømme at jeg ble glad på dine vegne også, selv om jeg ikke kunne bidra i tråden :ler: )

 

Ellers ... ehhhhh dagens høydepunkt ellers har vel vært musikk og kattepusen min, som aldri skuffer :lillesky:

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C'est la vie:)
10 timer siden, Rumle skrev:

(må innrømme at jeg ble glad på dine vegne også, selv om jeg ikke kunne bidra i tråden :ler: )

 

Ellers ... ehhhhh dagens høydepunkt ellers har vel vært musikk og kattepusen min, som aldri skuffer :lillesky:

 

Koselig å høre! Alle gode ting er 4! ;) Endte opp med å lage en til, som ble enda bedre, så husstanden og naboen fikk spist opp 'prøvekaka' i går kveld.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov mange og gode timer i nyvasket sengtøy og en haug av dyner+puter. Lite som slår det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk studieplass på universitetet! :nigo:

Og så glad for at smiley-vinduet er forbedret. Liker at alle er samlet i fast kolonne og trenger bare å scrolle ned og opp.

Endret av Devilheart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg gjør ikke Mannen ansvarlig for min lykke og min glede. Men gudene skal vite at han hjelper på. 

Når vi går langs gatene og han tar hånda mi i si hånd; når han varsomt stryker vekk hår som henger ned i ansiktet mitt; når han snur seg mot meg og smiler. 

Da - da - føler jeg meg som verdens heldigste og mest lykkelige menneske. Og hegner om dette øyeblikket fordi det er noe av det mest verdifulle jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...