Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Keiserensnyeklær

Å tulledanse til god musikk, god underholdning på TV og nylakkede negler :) Å senke kravene til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist
1 time siden, Xanti skrev:

Blir i godt humør av å lese dette :strix: nyforelsket :strix:

Så bra! Og nå er jeg i enda gladere, for jeg har nettopp hatt besøk av ei lita tulle som kom til verden for knappe tre uker siden. Gu' hjelpe meg så skjønn og herlig. Duften av en liten baby, de bittesmå hendene og føttene, de små lydene og gjespene, den myke huden. Et lite og samtidig stort mirakel har ligget i armene mine i en time, og jeg er helt overvettig forelsket i lille Charlotte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Igår troppet Mannen opp med kaffe på døra klokka ti på morgenen. Egentlig ei ukristelig tid på en søndag for syvsovere som meg ... men hallo!?! jeg fikk kaffe servert på senga. 

Og siden jeg har en litt lei tendens til å komme litt for sent fordi jeg aldri går med klokke, så ga han meg ei klokke i dag. Ei klokke! Og det "verste" av alt, er at klokka er skikkelig fin. Akkurat den type armbåndsur som jeg liker, men aldri har kjøpt meg fordi de er for dyre. Og så dukker altså Mannen opp med ei - helt ut av det blå. Det eneste jeg vet, er at jeg for leeenge siden fortalte ham hvilke klokker jeg foretrekker. Og det har han altså merket seg. 

Kaffe og klokke ... kjærlighet. 

"Du" og "Jeg" begynner langsomt å bli til "Du", "Jeg", og litt "Vi". 

Jeg dåner :rodmer: Du skriver fantastisk godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffekrus

Nydelig vær - gikk en tur til butikken, og det var deilig varmt! På butikken ble jeg minnet om hvor mye jeg faktisk liker å handle der. Butikken har trivelige ansatte, og jeg får tak i det jeg vil ha (jeg vet jeg er litt rar :fnise:). Og så ble det ansiktsmaske, en god bok og kaffe på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

En hyggelig ansatt på stamstedet,en god prat og bare denne gode følelsen av at ting kommer til å ordne seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Forventet det verste etter kontroll, men fikk de beste nyhetene! Fikk kake av kollegaer og brukere på jobb. Hatt en god treningssøkt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Forventet det verste etter kontroll, men fikk de beste nyhetene! Fikk kake av kollegaer og brukere på jobb. Hatt en god treningssøkt i kveld.

Det må vi feire med kake! Da vil jeg dedikere denne sangen til deg, denne sangen har jeg synget på i hele dag og den passer!

 

Nå ble jeg glad både på dine vegne og pga denne sangen!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt Manu Chao høyt, mens lillemor sov ute i vogna i 3,5 timer. Jeg omtrent danset meg gjennom en bra innsats i huset og ble rett og slett strålende glad av å høre på dem igjen fordi det sikkert er 3-4 år siden sist.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad av å bli minnet på denne gjengen og spiller min favoritt der. :)  "Bongo Bong" 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå ble jeg glad av å bli minnet på denne gjengen og spiller min favoritt der. :)  "Bongo Bong" 

 

I dag har de gledet både meg og de to minste mens vi lagde middag. Lillesøster satt i barnestolen og "danset", sang og vinket, lillestorebror trallet og bygde med lego og jeg danset ved komfyren. Stemningen var høy. Rumba de Barcelona og Mr. Bobby var store hiter i huset i dag.

Min mellomste elsket "Me gustas tu" da han var liten.

Vi har hatt litt dårlige spillemuligheter for musikk de siste fire årene, til tross for at mannen i huset er lydtekniker. Nå har jeg fått meg en tivoliradio som jeg bare sender lyden til via Bluetooth. Det er vel egentlig den som har gledet meg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

En god natts søvn, har vasket leiligheten og oppdatert meg på Real Housewives of Beverly Hills. Har 2 malende pelsdotter i sofaen. En fin lørdag rett og slett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...