Gå til innhold

"Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du liker kanskje tanken på at mange kuker har vert inni fitta til ei du vil være i et seriøst forhold med? Med ei som går fra kuk til kuk?

Du som selv er en kuk som går fra fitte til fitte kan ikke kreve noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Jeg kan forestille meg at en litt eldre fyr som har vett på å roe ting ned, kan ha mye moro av ei som kanskje er litt rastløs og kanskje har hastverk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herse teknikk slik du ser det. Fakta er på bordene. Bare gå rundt å spør litt menn du så får du nok fort et svar på hva de ville foretrukket. Slik jeg ser det er det herse teknikk å avfeie debatten for en ikke kan forsvare det han sier med å si at det er det gutter gjør og samle kg poeng hos damene. Tull hele greien.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

Sant. De aller fleste menn jeg kjenner, har hørt om og lest på nett (forum osv) har sagt de ville valgt ei med minst partnere eller ei jomfru hvis de fikk velge. Hvis noen absolutt liker best at dama har hatt mange partnere for de tror det gir damene mer erfaring (noe de ikke har, jeg merker vertfall ingen forskjell. Sex er ikke vanskelig) så betyr ikke det at alle menn elsker det og alle gutter elsker jomfrue. Gutter driter da som OFTEST i hvem de ligger med bare de får et knull. Mange drømmer om å få være den første i ei jente/kvinne. Både gutter og menn. Sånn er det bare.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. De aller fleste menn jeg kjenner, har hørt om og lest på nett (forum osv) har sagt de ville valgt ei med minst partnere eller ei jomfru hvis de fikk velge. Hvis noen absolutt liker best at dama har hatt mange partnere for de tror det gir damene mer erfaring (noe de ikke har, jeg merker vertfall ingen forskjell. Sex er ikke vanskelig) så betyr ikke det at alle menn elsker det og alle gutter elsker jomfrue. Gutter driter da som OFTEST i hvem de ligger med bare de får et knull. Mange drømmer om å få være den første i ei jente/kvinne. Både gutter og menn. Sånn er det bare.

hmmm. føler vi har en Louis CK situasjon her.

Merker du ikke forskjell, har du ikke store kravene og jeg tror uerfarings-fetisjen din er nok. Hvilket kommer til å gi deg dårlige erfaringer når du blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant. De aller fleste menn jeg kjenner, har hørt om og lest på nett (forum osv) har sagt de ville valgt ei med minst partnere eller ei jomfru hvis de fikk velge. Hvis noen absolutt liker best at dama har hatt mange partnere for de tror det gir damene mer erfaring (noe de ikke har, jeg merker vertfall ingen forskjell. Sex er ikke vanskelig) så betyr ikke det at alle menn elsker det og alle gutter elsker jomfrue. Gutter driter da som OFTEST i hvem de ligger med bare de får et knull. Mange drømmer om å få være den første i ei jente/kvinne. Både gutter og menn. Sånn er det bare.

Sånn er det bare? Jeg tror faktisk ikke at du er frisk. Jentene du beskriver, verden du beskriver og diskusjonsteknikkene dine....helt vanvittig tragisk.

Jeg som er litt mindre diplomatisk ville heller spurt om han har vurdert å ikke bli sammen med damer som er rasshøl.

Jeg skjønner forsåvidt at om de sosiale antennene ikke er helt vokst ut, så må man lage seg noen enkle tommelfingerregler å følge i livet, som at damer med rødt hår og mange sexpartnere bak seg er utro. Det er jo dumt at man ikke har de sosiale evnene til å klare å skjerme seg mot rasshøl på litt bedre måter ved å lese mer relevante tegn, men anerkjenner man at det å lese mennesker ikke er ens sterkeste punkt (noe som er en ærlig sak, og veldig vanlig, særlig når man er ung) så blir det jo til at man jobber rundt dette med generaliseringer og forenklinger, som Hummels gjør.

Samtidig må jeg jo si at både sosial intelligens og holdninger virker å være på så lavt nivå her at jeg føler dette er mest tilfelle av "krake søker make" - er du en idiot, så får du også en kjæreste som er en idiot, det er nærmest en naturlov. Livets harde realitet.

Sorry, jeg vet at utroskap kan skje den beste, men jeg har ikke akkurat inntrykk av at det er det som er tilfellet her. Du har gått på trynet Hummels, tabbet deg ut i valg av partner, det gjør vi alle en gang eller tjue i løpet av livet. Men jeg er ikke helt imponert over hva du lærte av det. Du har egentlig tatt et steg bakover i utviklingen.

Anonymous poster hash: f0965...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste "møydommene" jeg har tatt er anale.

Men det er nå så.

For min del, er i grunnen poenget mitt mye mer å bli den siste enn å bli den første. At hun har blitt harvet over av noen Hummelser først, er bare sånn ting er. Det setter meg i et bedre lys når hun kan si å gud å gud er det slik det er!

Hummels, hvis du leser dette: Er det sånn som du beskriver, eller lager du bare parafraser over bloggen til Roosh V?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. føler vi har en Louis CK situasjon her.

Merker du ikke forskjell, har du ikke store kravene og jeg tror uerfarings-fetisjen din er nok. Hvilket kommer til å gi deg dårlige erfaringer når du blir eldre.

Eneste jeg merker er at de jomfrue er mer forsiktig og litt usikker. Jeg får en god opplevelse uansett og de gjør de også når de får ta styringen og gjøre det forsiktig og det som er best for dem. Det er vondt for de første dagen men de klarer det når de får gjøre det i sitt tempo, og andre dagen er det mye lettere. Jeg har da møtt ei med mange partnere som har vert den kløna. Det kommer an på personen mener jeg. Ikke erfaring. Sex skal liksom ikke være noe de må ha mange partnere for å lære seg eller mange år for å lære seg. Det kommer av seg selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste "møydommene" jeg har tatt er anale.

Men det er nå så.

For min del, er i grunnen poenget mitt mye mer å bli den siste enn å bli den første. At hun har blitt harvet over av noen Hummelser først, er bare sånn ting er. Det setter meg i et bedre lys når hun kan si å gud å gud er det slik det er!

Hummels, hvis du leser dette: Er det sånn som du beskriver, eller lager du bare parafraser over bloggen til Roosh V?

Jeg aner ikke hvem roosh v er. Bryr meg en faen i bloggerere. Har viktigere ting å gjøre enn å lese blogger. Det jeg skriver har jeg opplevd og jomfruer er like gode å ha sex med. Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at Hummels bare skryter og at hele greia bare er en teit internettpersona, for at en narkoman har hatt så mange jomfruer opp igjennom årene, det tviler jeg sterkt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sant. De aller fleste menn jeg kjenner, har hørt om og lest på nett (forum osv) har sagt de ville valgt ei med minst partnere eller ei jomfru hvis de fikk velge. Hvis noen absolutt liker best at dama har hatt mange partnere for de tror det gir damene mer erfaring (noe de ikke har, jeg merker vertfall ingen forskjell. Sex er ikke vanskelig) så betyr ikke det at alle menn elsker det og alle gutter elsker jomfrue. Gutter driter da som OFTEST i hvem de ligger med bare de får et knull. Mange drømmer om å få være den første i ei jente/kvinne. Både gutter og menn. Sånn er det bare.

Hvis du med dette mener at sex bare er penetrering, inn-ut, inn-ut, sprut, ferdig, så er du fullstendig uvitende og har mye å lære. God sex er en kunst! Det lærer du ikke med jomfruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg aner ikke hvem roosh v er. Bryr meg en faen i bloggerere. Har viktigere ting å gjøre enn å lese blogger. Det jeg skriver har jeg opplevd og jomfruer er like gode å ha sex med.

Er du en god elsker da, tror du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror egentlig at Hummels bare skryter og at hele greia bare er en teit internettpersona, for at en narkoman har hatt så mange jomfruer opp igjennom årene, det tviler jeg sterkt på.

Det er mange dumme og desperate jenter som faller pladaske for voldelige drugheads! Så det forundrer meg ikke om han har hatt mange jomfruer. Skal ikke så mye for å imponere sånne jenter, litt alkohol er som regel nok! For meg er det helt ok da jeg ikke er ute etter sånne kvinner/jenter. Som sagt over her, sex er SÅ mye mer enn bare penetreringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hummels avslørere seg bare mer og mer. :fnise:

Sitat Hummels:

"De damene jeg har møtt har jeg møtt på byen eller på fester. De virket som helt normale damer da."

Jomfruelighet er vel ikke det mest fremtredende trekket hos slike "damer", vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat Hummels:

"De damene jeg har møtt har jeg møtt på byen eller på fester. De virket som helt normale damer da."

Jomfruelighet er vel ikke det mest fremtredende trekket hos slike "damer", vil jeg tro.

Kan ikke jomfruer gå på byen eller på fest? Sitte de bare hjemme og hekler?

Anonymous poster hash: 5178a...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg merker er at de jomfrue er mer forsiktig og litt usikker. Jeg får en god opplevelse uansett og de gjør de også når de får ta styringen og gjøre det forsiktig og det som er best for dem. Det er vondt for de første dagen men de klarer det når de får gjøre det i sitt tempo, og andre dagen er det mye lettere. Jeg har da møtt ei med mange partnere som har vert den kløna. Det kommer an på personen mener jeg. Ikke erfaring. Sex skal liksom ikke være noe de må ha mange partnere for å lære seg eller mange år for å lære seg. Det kommer av seg selv.

Høres ut som at du beskriver noe helt annet enn et menneske. Herregud.

Dette er tull og vås.

Anonymous poster hash: f0965...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...