Gå til innhold

"Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du liker kanskje tanken på at mange kuker har vert inni fitta til ei du vil være i et seriøst forhold med? Med ei som går fra kuk til kuk?

Jeg har ihvertfall ikke noe problemer med det ettersom antall kuker som har vært der ikke definerer jenta slik du går rundt og forstiller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du liker kanskje tanken på at mange kuker har vert inni fitta til ei du vil være i et seriøst forhold med? Med ei som går fra kuk til kuk?

Og du snakker om å være ekkel? Fy faen, Hummels! :angry:

Anonymous poster hash: f0e2f...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall ikke noe problemer med det ettersom antall kuker som har vært der ikke definerer jenta slik du går rundt og forstiller deg.

da er du en veldig spesiell mann.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si minst mulig erfaring, men helst få forhold/sexpartnere. Stor fare for at hun er nysgjerrig på hvordan det er å være med andre hvis jeg er hennes første.

Få før meg betyr at det føles litt mer eksklusivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall ikke noe problemer med det ettersom antall kuker som har vært der ikke definerer jenta slik du går rundt og forstiller deg.

Jeg har en grunn til å være skeptisk på kvinner som har ligget med mange menn. Hun ene jeg var sammen med var utro mot flere av de. Hun drev bare å sa at kvinner trenger sex. Så gi faen i å være i et fast forhold når du ikke kan ha sex med den du er sammen med. Sa jeg til henne. Hun lo til svar og så på meg som om jeg var dum i hodet. DÅRLIG erfaring med kvinner som har hatt mange mange partnere har gjort at jeg foretrekker jomfrue, de med få partnere. Derfor synes jeg det er ekkelt når de går fra kuk til kuk! Jeg hadde aldri taklet at ei dame var utro mot meg igjenn. Derfor må jeg være på vakt og holde meg unna de som ligger rundt med mange. Jeg klarer ikke stole på de. Det høres jo ut på kg kvinnene at det bare er tullinger som liker jomfrue. Er det virkelig så turn off å tenne på jomfruer? Er det bare unormale folk som gjør det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg har en grunn til å være skeptisk på kvinner som har ligget med mange menn. Hun ene jeg var sammen med var utro mot flere av de. Hun drev bare å sa at kvinner trenger sex. Så gi faen i å være i et fast forhold når du ikke kan ha sex med den du er sammen med. Sa jeg til henne. Hun lo til svar og så på meg som om jeg var dum i hodet. DÅRLIG erfaring med kvinner som har hatt mange mange partnere har gjort at jeg foretrekker jomfrue, de med få partnere. Derfor synes jeg det er ekkelt når de går fra kuk til kuk! Jeg hadde aldri taklet at ei dame var utro mot meg igjenn. Derfor må jeg være på vakt og holde meg unna de som ligger rundt med mange. Jeg klarer ikke stole på de. Det høres jo ut på kg kvinnene at det bare er tullinger som liker jomfrue. Er det virkelig så turn off å tenne på jomfruer? Er det bare unormale folk som gjør det?

Har du tenkt tanken på å skifte miljø, få en annen omgangskrets?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er du en veldig spesiell mann.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

Bare eldre enn 18 år.

Jeg har en grunn til å være skeptisk på kvinner som har ligget med mange menn. Hun ene jeg var sammen med var utro mot flere av de. Hun drev bare å sa at kvinner trenger sex. Så gi faen i å være i et fast forhold når du ikke kan ha sex med den du er sammen med. Sa jeg til henne. Hun lo til svar og så på meg som om jeg var dum i hodet. DÅRLIG erfaring med kvinner som har hatt mange mange partnere har gjort at jeg foretrekker jomfrue, de med få partnere. Derfor synes jeg det er ekkelt når de går fra kuk til kuk! Jeg hadde aldri taklet at ei dame var utro mot meg igjenn. Derfor må jeg være på vakt og holde meg unna de som ligger rundt med mange. Jeg klarer ikke stole på de. Det høres jo ut på kg kvinnene at det bare er tullinger som liker jomfrue. Er det virkelig så turn off å tenne på jomfruer? Er det bare unormale folk som gjør det?

Du definerer altså alle jenter innenfor det samme som hun ene du hadde dårlig erfaring med?

Du klarer altså ikke å skille person fra person, men definerer person innenfor et kjønn som en helhet. Er det nødvendig å forklare deg hvorfor vrangforestillingen din er gal?

Jeg har dårlig erfaring med gammel melk. Jeg klarer å drikke melk fremdeles. Jeg har bare lært å se på datoen på kartongen før jeg høljer nedpå - samt sluttet å drikke rett fra kartongen selv om det er lite igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja. Det er jo greit å få demonstrert,i motsetning til hva enkelte KG-debattanter liker å påstå, at man ikke trenger å dra til Tyrkia for å komme i skade for å spre beina for menn med et hore-madonnakompleks. :icon_lol:

Jeg er veldig glad for å leve i en kultur hvor man slipper å velge en mann som går rundt og fikserer på hvor mange peniser man har hatt i seg. Et ønske om å ha noenlunde samme syn på feks sex og moral med noen man vurderer som kjæreste kan jeg forstå, men når det blir en suppe av inngrodde kjønnsrollemønstre, dobbeltmoral og OMG-hun har hatt x antall kuker i fitta og dette sier så mye om henne, la meg rasjonalisere dette på en lite overbevisende måte og lignende, så bikker det over i en veldig lite tiltrekkende holdning.

Og så er jeg forresten enig med de som poengterer at det slett ikke trenger å handle om usikkerhet når noen idealiserer kvinnelig seksualitet som "ren og uskyldig", men at det handler om sånt som samfunnsskapte idealer og kjønnsrollemønstre, som er tunggrodde nok til at de på mange måter har feste enda.

Hvordan finner dere ut hvor mange den dere vurderer som kjæreste har ligget med, egentlig? Selv kan jeg godt prate om sexerfaringer med menn jeg har noe på gang med, men jeg har ALDRI blitt spurt om hvor mange jeg har ligget med. Og om det har blitt et tema, på et tidspunkt, så har det ikke vært på første date, for å si det sånn. Det finnes jo tross alt mange andre ting om ens seksuelle erfaring, som er mer interessante?

Eller, det vil si, man har vel trolig eksperimentert mer, gjennomført flere seksuelle handlinger og hatt en annen manns penis i seg flere ganger i løpet av en periode om man har vært i et langvarig forhold, sammenlignet med om man skulle vært singel og hatt noen løse forhold i samme periode. Om antall gangers penetrering fra en annen manns penis og "erfaring" er argumentet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare eldre enn 18 år.

Du definerer altså alle jenter innenfor det samme som hun ene du hadde dårlig erfaring med?

Du klarer altså ikke å skille person fra person, men definerer person innenfor et kjønn som en helhet. Er det nødvendig å forklare deg hvorfor vrangforestillingen din er gal?

Jeg har dårlig erfaring med gammel melk. Jeg klarer å drikke melk fremdeles. Jeg har bare lært å se på datoen på kartongen før jeg høljer nedpå - samt sluttet å drikke rett fra kartongen selv om det er lite igjen.

Forsatt en spesiell mann. Snakker du med gutter flest og spør de rett ut om de vil ha en jente som har hatt 20 kuker inni seg eller 2 ville nok 90% gått for en jente som hadde hatt 2.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt tanken på å skifte miljø, få en annen omgangskrets?

De damene jeg har møtt har jeg møtt på byen eller på fester. De virket som helt normale damer da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt en spesiell mann. Snakker du med gutter flest og spør de rett ut om de vil ha en jente som har hatt 20 kuker inni seg eller 2 ville nok 90% gått for en jente som hadde hatt 2.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

Det har du nok rett i, men forhåpentligvis er prosentandelen noe annerledes når du spør menn fremfor gutter.

Enten må hun klaffe greit fra starten av (erfaring), eller så må hun være såpass åpen og nysgjerrig at hun ønsker å delta og eksperimentere med hverandre, samt ikke ha noen problemer med å utspille seg rundt blant annet kommunikasjon på hva hun har lyst til samt liker (lite erfaring). Da spiller det ingen rolle om hun har hatt 1 eller 50 seksualpartnere før. Poenget er uansett at antall seksualpartnere ikke definerer folk. Folk er forskjellige, og folk er forskjellige i alle slags former med og uten erfaring, få eller mange tidligere partnere.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare eldre enn 18 år.

Du definerer altså alle jenter innenfor det samme som hun ene du hadde dårlig erfaring med?

Du klarer altså ikke å skille person fra person, men definerer person innenfor et kjønn som en helhet. Er det nødvendig å forklare deg hvorfor vrangforestillingen din er gal?

Jeg har dårlig erfaring med gammel melk. Jeg klarer å drikke melk fremdeles. Jeg har bare lært å se på datoen på kartongen før jeg høljer nedpå - samt sluttet å drikke rett fra kartongen selv om det er lite igjen.

Det er ikke bare ei dame som har vert utro mot meg. En grunn til at jeg ikke takler utroskap og stoler lite på folk. De har hatt flere enn 10 sexpartnere før meg. Utroskap er mye vondere enn melk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du nok rett i, men forhåpentligvis er prosentandelen noe annerledes når du spør menn fremfor gutter.

Jeg tror nok det er flest menn som liker de med minst partnere før dem. Gutter har da sex med alt de får tak i uansett. Jeg var vertfall sånn i tenåra. Da ga jeg faen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare ei dame som har vert utro mot meg. En grunn til at jeg ikke takler utroskap og stoler lite på folk. De har hatt flere enn 10 sexpartnere før meg. Utroskap er mye vondere enn melk.

Du har en vrangforestilling du må fikse på. Antall seksualpartnere |= utroskap.

Angående melk referansen, om du ikke tok den så gidder jeg ikke prøve å forklare. Den burde være ganske enkel å koble til temaet.

Jeg tror nok det er flest menn som liker de med minst partnere før dem. Gutter har da sex med alt de får tak i uansett. Jeg var vertfall sånn i tenåra. Da ga jeg faen.

Gutter har statistisk sett flere partnere, men ikke med mange.

Dessuten gjør du samme feil her som med trådens tema. Du sammenligner gutter som en helhet med deg selv. Selv om du som gutt er som X så betyr ikke det at alle andre gutter er som X.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 66f66...5ff

At du selv fikk noe stort ut av det?

Anonymous poster hash: f0965...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har du nok rett i, men forhåpentligvis er prosentandelen noe annerledes når du spør menn fremfor gutter.

Enten må hun klaffe greit fra starten av (erfaring), eller så må hun være såpass åpen og nysgjerrig at hun ønsker å delta og eksperimentere med hverandre, samt ikke ha noen problemer med å utspille seg rundt blant annet kommunikasjon på hva hun har lyst til samt liker (lite erfaring). Da spiller det ingen rolle om hun har hatt 1 eller 50 seksualpartnere før. Poenget er uansett at antall seksualpartnere ikke definerer folk. Folk er forskjellige, og folk er forskjellige i alle slags former med og uten erfaring, få eller mange tidligere partnere.

menn gutter har ingenting å si. det er det du svarer når du ikke kan forsvare det du sier. Er ikke noe forskjell der. Jeg møter gutter eller menn så du kaller det som er 20 og er mer voksen en en 50 åring og omvendt har ingenting å si. Det jeg sier derimot er fakta og det vet egentlig du også men du prøver å leke white knight her inne.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn gutter har ingenting å si. det er det du svarer når du ikke kan forsvare det du sier. Er ikke noe forskjell der. Jeg møter gutter eller menn så du kaller det som er 20 og er mer voksen en en 50 åring og omvendt har ingenting å si. Det jeg sier derimot er fakta og det vet egentlig du også men du prøver å leke white knight her inne.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

"Du er ikke mann nok", "du er en spesiell mann, du" "Du prøver å leke white knight her".

Gjesp....herseteknikker på DET nivået... :smoke:

Anonymous poster hash: f0965...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er ikke mann nok", "du er en spesiell mann, du" "Du prøver å leke white knight her".

Gjesp....herseteknikker på DET nivået... :smoke:

Anonymous poster hash: f0965...bf2

Herse teknikk slik du ser det. Fakta er på bordene. Bare gå rundt å spør litt menn du så får du nok fort et svar på hva de ville foretrukket. Slik jeg ser det er det herse teknikk å avfeie debatten for en ikke kan forsvare det han sier med å si at det er det gutter gjør og samle kg poeng hos damene. Tull hele greien.

Anonymous poster hash: f69b9...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt tanken på å skifte miljø, få en annen omgangskrets?

Jeg som er litt mindre diplomatisk ville heller spurt om han har vurdert å ikke bli sammen med damer som er rasshøl.

Jeg skjønner forsåvidt at om de sosiale antennene ikke er helt vokst ut, så må man lage seg noen enkle tommelfingerregler å følge i livet, som at damer med rødt hår og mange sexpartnere bak seg er utro. Det er jo dumt at man ikke har de sosiale evnene til å klare å skjerme seg mot rasshøl på litt bedre måter ved å lese mer relevante tegn, men anerkjenner man at det å lese mennesker ikke er ens sterkeste punkt (noe som er en ærlig sak, og veldig vanlig, særlig når man er ung) så blir det jo til at man jobber rundt dette med generaliseringer og forenklinger, som Hummels gjør.

Samtidig må jeg jo si at både sosial intelligens og holdninger virker å være på så lavt nivå her at jeg føler dette er mest tilfelle av "krake søker make" - er du en idiot, så får du også en kjæreste som er en idiot, det er nærmest en naturlov. Livets harde realitet.

Sorry, jeg vet at utroskap kan skje den beste, men jeg har ikke akkurat inntrykk av at det er det som er tilfellet her. Du har gått på trynet Hummels, tabbet deg ut i valg av partner, det gjør vi alle en gang eller tjue i løpet av livet. Men jeg er ikke helt imponert over hva du lærte av det. Du har egentlig tatt et steg bakover i utviklingen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...