Gå til innhold

"Gutter vil gjerne ha en jente som har minst mulig erfaring"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pussy! fuck my pussy hard MMMMMM hahha:D sier jenter sånn når dere blir pult?

Anonymous poster hash: b1dd6...2ce

Mange gjør nok det ja ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det er ekkelt når kvinner har hatt mange sexpartnere og går rundt som kåte menn. Kvinner kan mene det er ekkelt med menn som har hatt mange sexpartnere som en kåt hankatt. Jeg kan ikke styre deres tankegang og ingen kan styre min tankegang. Jeg tenner på tanken på at de er jomfru og at jeg er den første som får knulle henne og sånn er det bare. Jeg tenner til og med på tanken om at ei jeg blir sammen med aldri har hatt kjæreste før meg. At jeg er den eneste og ikke noen dustete x'er som blander seg.

Du, det er alltids noen som blander seg uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn 1 er sikkert ikke langt fra målet men grunn 2 skjønner jeg ikke: hvis de ønsker å føle seg spesielle må det være viktigere å være den siste...

1. Jeg er jomfru og du er den beste jeg har hatt sex med. ::smiletegn::

2. Jeg har god erfaring og du er den beste ::smiletegn::

Jeg vet hvilket av eksemplene jeg hadde følt meg mest spesiell i ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor så sur for det om jeg synes det er ekkelt? Mange synes menn er ekle som driver å knulle rundt. Kan ikke men synes kvinner som driver å knulle rundt er ekkelt da? Rart at kg kvinnene alltid tenner pluggene når det handler om sitt eget kjønn. Folk er forskjellige og mener forskjellige ting og heldigvis for det.

Det bunner ut i usikkerhet. Ingen menn bruker ord som "ekkelt" i et slik sammenheng. Gutter gjør det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det, men x'er er de verste synes jeg. De gjør meg så sint!

Vel, hva tror du jomfruene vil synes når alle de her tenåringene du har smelt på tjukken kommer og blander seg inn i forholdet deres?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

1. Jeg er jomfru og du er den beste jeg har hatt sex med. ::smiletegn::

2. Jeg har god erfaring og du er den beste ::smiletegn::

Jeg vet hvilket av eksemplene jeg hadde følt meg mest spesiell i ihvertfall.

Den første setningen er meningsløs, men du skrev den kanskje med hensikt for å vise hvor dumt det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Hvorfor så sur for det om jeg synes det er ekkelt? Mange synes menn er ekle som driver å knulle rundt. Kan ikke men synes kvinner som driver å knulle rundt er ekkelt da? Rart at kg kvinnene alltid tenner pluggene når det handler om sitt eget kjønn. Folk er forskjellige og mener forskjellige ting og heldigvis for det.

Fordi de eldre kvinnene her har vært yngre en gang selv også og sitter inne med mye kunnskap om hvordan eldre menn oppfører seg mot unge damer. Tro det eller ei, eldre damer beskytter unge jenter på dette her punktet, fordi de kjenner seg igjen i den "unge jomfruelige jenta" du beskriver du vil knulle.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første setningen er meningsløs, men du skrev den kanskje med hensikt for å vise hvor dumt det var?

Det var meningen det ja. ;).

De som roper ut at de må ha jomfruer fordi erfaring er ekkelt bunner ut i egen usikkerhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hva tror du jomfruene vil synes når alle de her tenåringene du har smelt på tjukken kommer og blander seg inn i forholdet deres?

Det er kun ei. Tror ikke hun er ei som blander seg så mye. Hun vil ikke ha noe med meg å gjøre en gang. Hun er bare en forvirrende jente. Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en tett holdning. Er alle menn tette i nøtta? Gir opp.

Ikke mer en kvinner. Både kvinner og menn er ofte tette i nøtta ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bunner ut i usikkerhet. Ingen menn bruker ord som "ekkelt" i et slik sammenheng. Gutter gjør det.

Du liker kanskje tanken på at mange kuker har vert inni fitta til ei du vil være i et seriøst forhold med? Med ei som går fra kuk til kuk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke mer en kvinner. Både kvinner og menn er ofte tette i nøtta ;)

Jeg treffer mer menn som er trange i topplokket enn kvinner for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker kanskje tanken på at mange kuker har vert inni fitta til ei du vil være i et seriøst forhold med? Med ei som går fra kuk til kuk?

HERREGUD, er det hvordan du måler verdien til et menneske? Virkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du liker kanskje tanken på at mange kuker har vert inni fitta til ei du vil være i et seriøst forhold med? Med ei som går fra kuk til kuk?

Men det motsatte (jeg bruker ikke sånne vulgære ord), altså din adferd med jenter, er akseptabel fordi du er mann? Eller mann og mann, fru Blom :ler:

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD, er det hvordan du måler verdien til et menneske? Virkelig?

Mens han selv puler rundt stadig vekk.

Anonymous poster hash: 2a388...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...