Gå til innhold

Askepotts nøtter

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enig med T jeg, det kommer til å gå bra!

Og så sporty du er. Skulle nesten ønske jeg hadde motivasjon til å trene, men jeg synes det bare er et ork, og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er enig med T, det er vel igrunnen jeg ogsaa! :)

Jeg er flink til aa trene, men bare naar jeg er motivert og opplagt. Derfor gjelder det aa klamre seg til den motivasjonen jeg har!! Men det er ikke altfor slitsom trening forelopig, selv om jeg svoemmer saa fort jeg kan. Det beste er vel noe spinning eller jogging i tillegg, men jeg tar ett skritt av gangen. Maa foerst gaa fra null trening til aktivitet tre ganger i uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det verste er vel egentlig å begynne, straks man er i gang tviler jeg ikke på at det er lettere og man klarer å opprettholde motivasjonen. Men det er ikke så lett å tenke slik når man står på 0 da. Vi har en ergometersykkel som jeg i perioder har vært flink til å bruke. Litt lettere å kunne ta seg en sykkeltur akkurat når man vil og slippe å tenke på at jeg må betale for et medlemsskap et sted, bruke tid på å kjøre fram og tilbake osv. Men samtidig er det også lettere å la være, når sofaen er mer fristende. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag i dag, det betyr pilates kl. halv tolv. Ellers er det stille her i dag, saa jeg kjeder meg litt.

I gaar fikk vi endelig ryddet skikkelig opp hjemme. Ryddet unna litt julepynt, men ikke alt. T ordnet gjesterommet ogsaaa.  :klappe:

Har sendt takkekort til mamma og pappa for julegavene, og til Ts foreldre. Samt sendt mailer til andre i min familie. Snakket med onkel angaaende besok i paasken ogsaa...vi flyr kanskje til Bergen og blir der noen dager, nemlig!

*måpefjes!*

Du må da si i fra om dere kommer. Hadde vært gøy å si hei til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde vaert goey! Haaper du er i Bergen i paasken, da! Du maa nok moete T ogsaa, haaper det gaar greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i Bergen i påsken, ja. Selvfølgelig går det fint å møte T også. Håper han kan unnskylde min ikke så alldeles nydelige engelsk. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er du som heller maa unnskylde hans norsk! :ler:

I dag er jeg stoel gitt! Men det er jo bevis for a pilatesen virket, saa det er en god foelelse, egentlig!

Skal tvinge meg selv til aa svoemme i kveld, selv om jeg egentlig ikke foeler for det. Har paa foelelsen jeg kommer til aa bli forkjoelet, og da er ikke svoemming saa lurt. Men det skal ikke stoppe mine treningsplaner! Blir nok mye god mat i helgen, saa jeg maa ta all treningen jeg kan faa! ;)

Skal til konsulatet for aa fornye passet mitt i dag i lunsjen.

Ellers er jeg ganske busy paa jobb i dag, noe som er deilig. Da gaar nemlig tiden saa mye fortere! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg blir like flink å holde i gang motivasjonen når jeg kommer i gang med treningen

Jasaa, saa du skal starte trening du ogsaa? Hva slags trening skal du begynne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å bli imponert at han i det hele tatt klarer å gjøre seg forstått. Norsk er jo et av verdens vanskeligste språk en kan lære seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasaa, saa du skal starte trening du ogsaa? Hva slags trening skal du begynne med?

Jeg skal melde meg inn i SATS. Har endelig fått med mannen på det. Jeg trente på SATS i 4 år før jeg flyttet hit jeg bor nå, og syntes det ble kjedelig å dra alene. Men da blir det først og fremst styrking og kondisjon. Jeg har en rygg som bør styrkes litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa du har problemrygg du ogsaa? Ja, det er kjipe saker. Min er ikke saa ille naar jeg faar beveget meg, gaaing/skigaaing er faktisk det aller beste! Og pilates kan styrke enda mer direkte.

Men i dag har jeg vondt i hodet - spenninger i nakken som kryper oppover.... :frustrert:

Sitter her helt alene paa kontoret i dag - en er paa ferie mens to jobber hjemmefra. Er ganske greit, for da kan jeg hoere paa nettradio. P4 norsk for oeyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, etter mange år i et yrke der det går utover ryggen + litt mye å bære på "der framme" så kjennes det i ryggen. Man kan vel ikke bare fortsette i hele evigheten å gå til kiropraktor når man kan forebygge med å bevege seg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner aa bli gal av aa vente med proevingen, jeg. Mest fordi jeg lurer paa om jeg i det hele tatt kan bli gravid...Ikke at det er kun nysgjerrighet som gjoer at jeg vil ha barn, men jeg foeler det er saa usikkert akkurat naa...T sa til meg i gaar at HVIS det viser seg at vi ikke kan faa barn hverken uten eller med assistanse, saa vil han ikke ha barn i det hele tatt - med andre ord vil han ikke adoptere. Jeg maa jo respektere meningene hans, selv om jeg er dypt uenig paa akkurat det punktet. Men nettopp derfor vil jeg komme i gang med proeving saa fort som mulig. Nei, jeg trenger seriost en altoppslukende hobby, saa jeg ikke har tid til aa tenke paa dette...

Avgaarde til konsulatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være T skifter mening hvis det skulle vise seg at dere ikke kan få barn selv. Jeg må innrømme at jeg selv ikke føler spesielt for å adoptere, men hvis vi etter flere år enda ikke har fått barn på "gamlemåten" eller med hjelp, hvem vet, kanskje jeg finner ut at det å ha et barn, uansett barn, er viktigere enn å få være gravid, føde og ikke minst ha barn som har mine/våre gener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil han ikke adoptere?

Han mente at han ikke ville bli like glad i et adoptert barn som et biologisk barn....jeg vet han ville blitt det, men han ville ikke engang vurdere det, sa han.

Men som Arkana sier, hvis det naa skulle vise seg at vi ikke kan faa barn saa sa han at han kunne tenke paa det. Men hans umiddelbare tanke var at det var bedre om vi istedenfor barn da skaffet oss masse dyr isteden! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...