Gå til innhold

Askepotts nøtter


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsen i dagboken min Popelka. Faktisk har jeg fulgt med litt i dagboken din en stund, men jeg har visst aldri gitt lyd fra meg - før nå.

God helg til deg også!

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hans umiddelbare tanke var at det var bedre om vi istedenfor barn da skaffet oss masse dyr isteden!  :overrasket:

Men skjønner du ikke det da, Popelka, at 10 undulater, 3 pudler og en hamster er akkurat det samme som å ha barn. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg og Impia ang. adoptering. Jeg er sikker på at man blir minst like glad i et adoptert barn som et biologisk. Heller ikke min samboer er enig med meg der. Han tror imidlertid at man kan bli veldig glad i et adoptert barn, men at det aldri vil bli helt det samme.

Ja,ja...Håper uansett at du og T kan få barn sammen. Det er jo det dere ønsker. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsener alle sammen!

Har ikke tid til aa besoke dere i dagboekene naa, for vi skal straks ut og farte, men god helg til alle sammen!

Ser at avataren min er endret til den soete hunden! :) Den var ikke synlig paa jobben av en eller annen grunn, nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

(Jeg synes også dere må komme igang med prøvingen snart, assa! Kan du ikke sparke han T. litt lett der bak... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reddelinnea: koselig at du stakk innom! :klem:

Bertine: Haaper du ogsaa hadde en fin helg! :klem:

Siam: Jo, det er kanskje en metode som hjelper?! :ler: Verdt aa proeve, hvertfall! ;)

Naa skal jeg til legen om en ukes tid, for aa faa svaret paa flere ting som ble testet og for aa ta flere blodproever. T sier det er best aa vente med proeving til etter jeg har vaert hos legen, men kjenner jeg ham rett kommer han nok til aa ville vente til oktober uansett....vi faar se.

Hadde en koselig helg i Perth. I gaar gikk vi en liten tur rett utenfor Perth opp til en liten fjelltopp, men det var litt taakete saa vi saa ikke saa mye. Om kvelden spiste vi deilig middag paa en av de bedre restaurantene i byen. Spiste andekylling - nam nam!

I dag sto vi opp sent. Vi dro til en liten by utenfor Perth og saa paa en gammel katedral foer vi spiste lunsj paa et koselig hotell. Deretter dro vi til et omraade som heter the Hermitage - et slags arboret i naturskjoenne omgivelser: http://www.visitdunkeld.com/Dunkeld%20Hermitage/

Vi kom hjem i sekstiden og jeg lagde en (om jeg skal si det selv) veldig god groennsaksuppe med quinoa.

Etter det har vi slappet av med en dvd...er ikke saa sent ennaa, men jeg foeler litt for aa legge meg tidlig i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin helg. Og the Hermitage ser jo bare helt nydelig ut! Selv har jeg hatt en avslappende helg. Shoppet med en venninne på lørdag (nye klær og bøker ble det i allefall), og god middag og dessert med samboeren min i dag (biff med godt tilbehør og apple crumble med iskrem til dessert :sikle:). Jeg har endelig fått sove til normal tid igjen, så nå gruer jeg meg ikke til å legge meg lenger. :)

Håper du får en fin uke. Synes det er fint at legen din er så seriøs og tar alle tester som trengs og at du får det gjort så raskt. Og nå er det ikke lenge igjen til prøvingen starter! Dere får nyte denne siste sommerferien alene, og gjøre alt det dere ikke har lyst til eller kan få gjort med småbarn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en herlig helg, og hermitage så jo bare helt nydelig ut!

Håper at du får gode resultater på blodprøvene dine. Det kan ikke bare være enkelt å sitte å vente på svar. Selv om det bare er en uke til, skjønner jeg deg godt om du føler det er evigheter til du skal til legen.

Håper T mykner opp litt til mtp. prøvingen. Han har jo myknet litt da. Januar 2007 til oktober 2006 er slett ikke verst, men et par måneder til hadde nok ikke skadet for din del hvertfall. ;)

DU får ha en fortsatt fin søndag, vennen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkana og Saeria: :klem:

Paa'n igjen. :grine: Skulle gjerne vaert paa ferie isteden i dag, jeg...

Jeg tror kanskje jeg skal unne meg en haarklipp i dag, det muntrer jo alltids litt opp (hvertfall om frisyren blir bra!). Hadde egentlig bestemt meg for aa spare og faa langt haar, men jeg hater den mellomfasen foer det blir skikkelig lengde paa haaret. Naa faar jeg akkkurat haaret i en bitteliten hestehale, men det er ikke saa pent synes jeg. Nei, jeg tror den manken maa klippes litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomfasen er kjip, men hold ut! Stuss håret ditt og få tak i en shampo som gjør at håret vokser fortere. ;) Det finnes visst sånne hos frisøren.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En saann shampoo hoeres bra ut, men kan det stemme at noe man putter i haaret kan faa det til aa vokse fortere? Hoeres litt merkelig ut...

Tror kanskje jeg skal be om noen striper ogsaa, for aa faa litt mer liv i det kommunefargede haaret...

Skal ringe naa, haaper de har ledig time i dag (har jeg foerst bestemt meg for aa gjoere noe med haaret, saa maa det gjoeres paa dagen, nemlig! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Så herlig å lese det med "når jeg har bestemt meg så skal det skje på dagen", for det kjenner jeg meg SÅ godt igjen i. Jeg er superdårlig på å vente - vil at ting skal skje der og da!

Vi får nok testa oss ut gjennom et langt svangerskap, Popelka! ;)

Ha en god dag - og håper du fikk den frisørtimen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverula: :ler: Ja, du sier noe!

Fikk time kl kvart paa fem paa torsdag...det er leeeeenge til, det! :sjenert: Faar bare holde ut!

Lurer paa naar legen ringer, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona! :vinke:

Jeg gleder meg til aa aapne proeverdagbok, kanskje rart aa glede seg til noe saa "lite" men det betyr jo at vi offisielt er proevere! Naa sitter vi paa venterommet, foeler jeg - er veldig utaalmodig! T og jeg snakker stadig om de praktiske og de foelelsesmessige forandringene som kommer til aa skje - selv om man aldri vet paa forhaand hvordan ting vil bli, saa er det sikkert lurt aa proeve aa forberede seg mentalt. Jeg bare haaper at jeg ikke "flipper ut" den dagen jeg oppdager jeg er gravid, for jeg synes det er saa merkelig alt sammen! At et bittelite foster kan vokse og bli foedt som et nytt menneske med sin helt egne personlighet og utseende...jeg skjoenner det rett og slett ikke, selv om jeg jo vet at det er slik vi blir til alle sammen! :ler:

Har vaert paa pilates, og kjenner det allerede i musklene....det er toeffe saker, men det er det som maa til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...