Gå til innhold

Askepotts nøtter


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Heisann! :vinke:

Jeg pleier egentlig bare å sniklese i boka di,men siden du har hatt så mange odelsjenter innom, så tenkte jeg at jeg måtte stå fram, for det er jeg også :sjarmor:

(men jeg skal ikke bli bonde da, for det hadde jeg vært skrekkelig dårlig som).

Grattis med ny deilig hårsveis, det er virkelig deilig med en tur til frisøren!

Håper du og din kjekke mann får en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til dere begge. Jeg vet jeg har mye aa vaere takknemlig for og at vi egentlig gjoer mye goey. Det er vel egentlig hverdagene jeg er litt misfornoyd med. Ikke egentlig fordi jeg vil ut og feste/spise/gaa paa kino men fordi jeg gjerne skulle hatt mer tid til aa slappe av med en god bok, gjoere litt haandarbeid (scrapping f.ek.s) og slikt. Og litt mer ferie...

Men den dagen kommer nok.

I mellomtiden faar jeg proeve aa sette pris paa at vi hvertfall har oekonomisk trygghet, hverandre og gode jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for opplysninger vedr. Edinburgh, da vil jeg ta kontakt med deg hvis jeg trenger ytterligere info. Jeg skal på reiselivsmesse i helga og skal se spesifikt etter Scotland og Irland. Det går et TV program fra Irland hvor to nordmenn haiker gjennom landet for 10 euro (programmet heter "walkabout)" og det er mye vakker natur har jeg hørt, så det frister det også.

Gratulerer med ny sveis. Du ble helt sikkert vakker :sexy: og du er slettes ingen grå mus :fy_fy: . Men jeg skjønner deg også, vi er ikke alltid like pigg og føler oss litt utenfor. Tror det gjelder de fleste. Husk at mange er flinke til å fortelle hvor vellykket deres liv er. Tror ikke det alltid er tilfelle.

MEN; nå er det helg og vi skal tilbringe den med våre kjære. GOD HELG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si at du er langt i fra en grå mus!

Men jeg skjønner at det av og til er lett å føle seg som en. Kjenner nemlig følelsen selv. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kg-jenter er gode aa ha! Selv om jeg ikke kjenner dere irl, saa setter jeg kjempepris paa all omtanken! :klem:

Tror jeg savner jente-selskap i det daglige, jeg! Jobber jo bare med menn og T er jo selvsagt mann han ogsaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner jenteselskap innimellom jeg også. Kan ikke skryte på meg en overflod av jentevenner her i Bergen. Er stort sett gutta jeg er med. Men jeg har i det minste fått ganske god kontakt med et par jenter på skolen. :) Blir fort sånn når en har alle, eller nesten alle fagene sammen. ;)

Er forøvrig helt enig med deg i at KG jentene er gode å ha, for det er dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger føler man seg ikke på topp selvom man så gjerne vil - men heldigvis så snur det en gang igjen, og alle triste tanker forsvinner igjen! :)

Ønsker deg ei herlig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine og Kverula: :klem:

En god natts soevn tror jeg fikser det meste. I dag foeler jeg meg mye bedre. Naa staar T paa kjoekkenet og lager egg og bacon til frokost. Skal bli deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: :klem: Ja, det er det jeg gjoer....det er deilig aa ikke ha saa mye paa programmet.

Har vaert paa en liten bytur. Innom butikken der T kjoper ting til modelljernbanen sin, og han kjopte et gaardshus, en liten dam samt noen dyr. Han er ivrig i gang med aa plassere dem naa.

Jeg trodde jeg fikk mensen i dag morges, men det hadde vaert veeeeldig tidlig. Er bare 13 dager siden jeg fikk mensen forrige gang, jo! Men jeg foeler meg veldig premenstruell. Har ingen energi...tror jeg skal legge meg litt etterpaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du har godt av å slappe av en del i helgene. Huset trenger ikke være prikkfritt hele tida. ;)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler deg bedre i dag. En god natts søvn kan gjøre underverker. Du får utnytte helgene maksimalt, og prioritere søvn og avslapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: er sant det du sier om husarbeid. Man maa noen ganger koble ut og ikke bry seg om litt rot og stoev, ellers kaster man bort verdifull tid paa aa gjoere noe som uansett maa gjoeres om igjen om et par dager.

Arkana: Ja, avslapning og soevn er mottoet for denne helgen hvertfall, har blitt forkjoelet ogsaa saa det er det eneste som funker.

Sov i nesten tre timer i ettermiddag, kunne godt sovet enda lenger, saa troett var jeg. Av aa gjoere ingenting! :ler:

Skjoenner meg plutselig ikke paa syklusen min. Bloer litt, men ikke som ved en vanlig menstruasjon. Og har ikke menssmerter heller. Bare foeler meg uopplagt, premenstruell og soevnig. Og har oemme bryster. Au! :sur:

I morgen skal vi kanskje en tur til ishallen og gaa paa skoeyter, ellers er det ikke saa mye paa programmet. Har veldig "lyst" til aa vaske badene, men vi faar se...altsaa, jeg har lyst paa nyvaskede bad, ikke aa skrubbe og gni! :ler:

Spiste en deilig middag av fisk med groennsaksgryte. Nei, naa staar T og leser hva jeg skriver her... :ler: Han vil at jeg skal skrive at vi spiste Freia vaniljesaus til dessert....med jordbaer. Nam nam.

Naa vil han at vi skal ta oss en drink - en creme de cacao i sofaen foer vi gaar og legger oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, minner meg om den ene tanten min (som er fransk) som ble så utrolig hekta på sjokoladepudding med vaniljesaus da hun besøkte oss en gang. Så i lange tider sendte Mamma store bokser med favorittdesserten hennes til Frankrike. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å sette litt spor. Har ikke lest så mye i dagboken din før, da jeg har vært veldig lite aktiv på KG på grunn av mye jobbing før. Men nå prøver jeg å trappe ned jobbingen, så det blir mere tid til å være på KG :)

Ønsker deg en riktig god dag Popelka, håper du får slappet litt av og hentet litt energi for uken som kommer.

:klem: Idac

Endret av IdaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana: ja, vaniljesaus er jo kjempegodt! Den de har her, custard, er ikke fullt saa god synes jeg. T foretrekker den norske ogsaa, saa da soerger vi for aa ha et lager av poser liggende. Lagde blaabaerpai med vaniljesaus til dessert etter lunsj, mmmm.....

IdaC: Koselig at du stikker innom! Hadde ikke faatt med meg at du er gravid allerede, gratulerer! :klappe::blomst:

Saeria: ja, du ogsaa!

Naa er altsaa lunsj fortaert, det ble kylling i cidersaus med bastmati- og villris og groennsaker. Og den deilige smuldrepaien til dessert.

Ellers har vi gaatt en liten tur i det fine vaeret og puslet i huset. Skal vaske litt bad naa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...