Gå til innhold

Askepotts nøtter


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Under en time igjen...maa ta den fritiden jeg kan faa, skal jo jobbe nyttaarshelgen. Begynner kl. 9 i morgen og halv ni paa soendag.

Skal ut og shoppe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for nyttaarshilsener!

I kveld blir feiring bittelitt amputert, da jeg skal tidlig opp i morgen for aa jobbe. Men det skal nok bli koselig!

Naa skal jeg i dusjen, deretter gjoere meg i stand, saa skal vi paa fest, hjem i ti-tiden og fortsette med litt champagne her hjemme og se paa fyrverkeriet fra vinduet. Haaper paa en fin utgang av 2005 og et enda bedre 2006! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for saa mange koselige hilsener!

Akkurat naa er jeg sur paa T. Synes han er en stor dust, faktisk. Har saa lyst at han skal ta seg en tur ut, men neida, han skal absolutt ordne i huset. Henger opp bilder akkurat der HAN synes de tar seg bra ut, uten aa spoerre meg hva jeg synes. Og hvis jeg er uenig, saa er det "kritikk" og han blir kjempesur. Han lar meg aldri ta noen som helst avgjoerelser alene naar det gjelder huset, saa det er vel derfor jeg foeler for aa "hevne" meg litt med aa komme med noen kommentarer....

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, da. Kjipt når en føler en ikke har noe en skulle ha sagt. Det er jo deres hjem, ikke bare hans. Du må da få lov til å komme med forslag? Godt du har KG å ventilere litt på da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem, Saeria. Burde egentlig ikke klage, det er jo hyggelig at han engasjerer seg og bruker tid paa aa ramme inn bilder etc. Burde ikke vaere saa sur naar han gjoer noe positivt....men naar man akkurat har faatt mensen og i tillegg maa jobbe, saa er man ikke i verdens beste humoer....Naa ligger han og sover, han var visst ikke i verdens beste humoer han heller sa han....tror det blir bedre i morgen! Da har vi fri, og skal paa thailandsk restaurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok skal du se. :) Vet hvordan det er å irritere seg over partneren. Særlig når man akkurat har fått mensen. Da irriterer en seg gjerne litt ekstra. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Hei Popelka!

Bare innom for å gi deg en stoooor nyttårsklem! :klem: Ønsker lykke til med legetimene dine og utredninger, og håper du får to blå i løpet av 2006!

Og takk for gode hilsener fra deg i dagboken min og andre tråder :klem:

:blomst:

Endret av Hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...