Gjest Leya Skrevet 1. november 2005 #843 Skrevet 1. november 2005 Hei igjen Popelka! Er det ikke deilig å være hjemme igjen da? Det er på et av hotellene i byen min bror har blitt tilbudt jobb. Og jeg tror han drar. Så da blir det tur over til våren:)
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2005 Forfatter #844 Skrevet 1. november 2005 Takk for hilsener, jenter! Lunsjpausen er over og jeg har mest lyst til aa ta meg en siesta....Var litt for sent oppe i natt. Saa "Saa som i himmelen" - fin film. Apropos film - naa har jeg bestilt Tante Pose og Tre noetter...saa det blir nok jul i stua likevel! Begge har engelsk tekst, saa da kan T se paa og faa med seg alt som skjer! Lurer paa hvorfor det alltid regner naar jeg er i Norge, jeg. Det er ganske kjipt ute. I kveld skal mamma og jeg paa Sandvika Storsenter. Litt foerjulshandling hoerer med! Naa maa jeg bestille billetter til julkonserten....haaper de har flere igjen!
Saeria Skrevet 1. november 2005 #845 Skrevet 1. november 2005 Hvor bestilte du tre nøtter? Hadde vært gøy å ha i tilfelle NRK er kjip et år.
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2005 Forfatter #847 Skrevet 1. november 2005 Det er riktig, MrsL! Kjopte Tante Pose der ogsaa.
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2005 Forfatter #848 Skrevet 1. november 2005 Heldigvis var det fortsatt billetter igjen til Stille Natt, Hellige Natt - var der i fjor og det var en utrolig fin konsert! Bestilte seks billetter - til mamma, pappa, broedrene mine og T og jeg! Kjeder meg veldig paa jobben om dagen....Skulle egentlig begynt paa et stoerre prosjekt igjen, men sjefen har permisjon og jeg vil helst diskutere med ham hva den neste artikkelen skal handle om. Kanskje jeg skal proeve aa snike meg unna litt foer tiden?? Blir goey med shopping i kveld!
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2005 Forfatter #849 Skrevet 1. november 2005 Saann paa tampen foer jeg drar hjem maa jeg bare si hvor herlig det er aa vaere gift med T! Er saa glad jeg er ferdig med singellivet med alle de usikkerheter det foerer med seg og at jeg endte opp med en saa fantastisk mann! Jeg er saa sikker paa at han blir en fantastisk far en vakker dag ogsaa! Han er saa omtenksom og god...
Saeria Skrevet 1. november 2005 #850 Skrevet 1. november 2005 Takk! Da blir det cdon next. Koselig å høre at livet som gift er herlig! Du har fått en flott mann i T, men han har da virkelig fått seg ei flott kone.
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2005 Forfatter #851 Skrevet 2. november 2005 Takker og bukker, Saeria! Ble ikke noe shopping i gaar kveld...gikk tur med hunden og daffet resten av kvelden foran tv'en. Skal ut og se etter en svart bukse i lunsjen.
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2005 Forfatter #853 Skrevet 2. november 2005 Buksejakten gikk daarlig gitt! Jeg kler nesten ingen bukser - har saa stygge laar og brede hofter! Men jeg kjopte en cardigan i "soelv" fra Lindex og en duk til stuebordet paa salg til 44,50. Da jeg kom tibake til jobben oppdaget jeg at en artikkel jeg trodde skulle bli med i en ukentlig publikasjon ikke var med likevel...aesj! Saa i dag er jeg mest lei! PMS hjelper jo heller ikke...
Gjest Bertine Skrevet 2. november 2005 #854 Skrevet 2. november 2005 er ikke alltid like lett å stå i prøverommet, med speil overalt! Tro meg, jeg vet hvordan det er Ha en fin dag da Popelka!
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2005 Forfatter #855 Skrevet 2. november 2005 Tusen takk, Bertine. Det hjalp litt. Har avlyst middagen i kveld. Orker ikke aa vaere sosial...vil hjem og sove. Dumt aa avlyse paa en maate, siden jeg da ikke faar sett venninnene mine...men jeg tror ikke det blir saa goey naar jeg foeler meg som en overvektig, sliten og inspirasjonsfattig dust.
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2005 Forfatter #856 Skrevet 2. november 2005 Omgjorde avlysningen. Skal ta meg sammen og kose meg selv om jeg foeler meg trett og lei - kanskje det hjelper litt paa humoeret?
Bokalven Skrevet 3. november 2005 #857 Skrevet 3. november 2005 Sees siden i dag! Gleder meg! Vil bare si at jeg ikke sjekker KG på jobb, og må løpe et par erender etter jobb. Men du har telefonnummeret mitt, så bare ring eller tekst meg når du vet noe mer. *klem*
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2005 Forfatter #858 Skrevet 3. november 2005 Nok en dag. Nok en regnfull dag. Men men. Snart er det helg! Er fortsatt trett. Men det er ikke saa rart - fikk ikke lagt meg foer kl. 11 i gaar. Var ute med to venninner. Vi dro paa en italiensk restaurant og deretter paa en bar. Koselig aa se dem. I kveld blir det sannsynligvis kafetur med Lunacia - saa lenge formen holder og jeg ikke kollapser helt av tretthet her jeg sitter! Har paa meg den nye soelvjakken min...haaper den passer til soelvskjoertet fra Noa Noa som jeg kjopte for to aar siden. Har proevd aa finne en matchende topp leeeenge til den! Gleder meg til aa se T. Men jeg gleder meg egentlig ikke til aa komme hjem...for det blir major stress neste uke, skal jo ta lappen paa fredag. Har paa folelsen jeg ikke karer det, jeg...nei, jeg maa tenke positivt!!
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2005 Forfatter #860 Skrevet 3. november 2005 Noen flere som kjeder seg paa jobben, eller? Jeg holder paa aa gaa paa veggen her jeg sitter! I denne jobben er det en del ting man kan styre selv - man kommer med ideer og gjennomfoerer dem - men hva hvis det kreative genet har tatt hvilepause? Og de som skal godkjenne ideene ikke er paa jobb? Da er det ikke saa mye aa gjoere annet enn aa proeve aa faa tiden til aa gaa! T oensker seg visst kart over Oslo eller der vi har hytte til bursdagen sin. Menn er naa litt soete! Kanskje jeg rett og slett skal gi ham et detaljert og fint Norgeskart? En venninne av meg snakker om at naar hun faar barn, skal hun dra til syden et sted med babyen i flere maaneder. Sa det til T og han syntes det hoertes veldig ego ut. Han sa det hoertes ut som hun gjorde det kun for seg selv, ikke for barnets skyld. Tenk om noe gaar galt, sa han. Hva mener dere??
Fremhevede innlegg