Holly Hobbie Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #741 Skrevet 12. oktober 2005 Koselig aa se deg, Siam! Og Saeria, selvsagt! Syklusene er heldigvis noksaa regelmessige. Dvs mensen er regelmessig. Gaar ikke paa p-piller lenger, saa systemet burde vaere i orden! Og du har rett i at det er lurt aa spise lite og ofte. Det gaar bra saalangt i dag! Haaper ogsaa oppkjoeringen gaar bra. Om jeg stryker, saa proever jeg igjen. Etterpaa skal jeg ta en ansiktsbehandling. Blir deilig aa koble ut litt. Har litt problemer i forhold til T...men det orker jeg ikke aa snakke mer om naa. Det er ikke noe alvorlig egentlig, bortsett fra at jeg ga ham en skikkelig blaaveis i dag morges. Ikke med vilje, altsaa. Men synes synd paa ham - han har en stor presentasjon i morgen. Han har kjopt krem som skal dempe paa det blaa og concealer for aa dekke over, men vet ikke hvor godt det virker...
Siam Skrevet 12. oktober 2005 #742 Skrevet 12. oktober 2005 Jasså, så du er en av de manne-mishandlerne! Uff, får håpe det ikke ødelegger noe for presentasjonen hans. Han trenger kanskje ikke si at han har fått den av kona... *fnis* Håper dere er venner igjen nå, da. Ha en fin kveld!
Holly Hobbie Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #744 Skrevet 12. oktober 2005 Skulle oenske jeg klarte aa le av det jeg ogsaa, Siam. Men jeg foeler meg litt deppa naa. Skulle oenske jeg ikke hadde slamret den doeren igjen saa hardt! Han kommer og henter meg paa jobben om 20 minutter...jeg gruer meg til aa se den blaaveisen! Skal ha tortellini med spinat og ricotta til middag, og litt is til dessert. Haaper det hjelper paa humoeret for oss begge to! Takk for klemmer, Siam og MrsL!
Siam Skrevet 12. oktober 2005 #745 Skrevet 12. oktober 2005 Uff, det var ikke meningen å le av deg, Popelka! Det hørtes bare så komisk ut. Det blir nok bra med litt god mat sammen. Håper dere blir venner igjen!
Holly Hobbie Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #746 Skrevet 13. oktober 2005 En stor til deg, Siam! Vi er heldigvis gode venner igjen naa. T spoeker og ler litt av hele greia. Og heldigvis var det ikke noen stor blaaveis, men en roed stripe i tinningen og paa kinnet. Men den synes ikke saa godt. Vi fikk lagt oss halv ti i gaar, og det var deilig! Sovnet vel ikke foer over ti, men likevel fikk vi 8 timers soevn. Det trengs noen ganger (egentlig trenger jeg alltid 8 timer!). Har utsatt alle husarbeid-tingene til i kveld, saa det gjelder aa komme seg tidlig hjem fra jobben i dag saa jeg faar det unna. Jentene kommer i halv ti-ti tiden, vi drar og henter dem paa stasjonen. Maa huske aa: -bake broed (har broedbakemaskin saa det gaar kjapt) -stoevsuge -vaske gulv i stuen og kjoekkenet -rydde gjesterommet (Ts jobb...det er hans ting som ligger slengt der) -vaske badene -re opp gjestevaerelset -smaarydde overalt Det er vel det viktigste.
Holly Hobbie Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #747 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Endret mening... Endret 16. oktober 2005 av Popelka
Saeria Skrevet 13. oktober 2005 #748 Skrevet 13. oktober 2005 Her var det mye som hadde skjedd. Godt at det har ordnet seg for deg og T, og at han kan le litt av det også. Oppropet er signert. Håper skogen blir bevart.
Holly Hobbie Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #749 Skrevet 13. oktober 2005 Tusen takk, Saeria. Du er en engel!
Holly Hobbie Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #750 Skrevet 13. oktober 2005 T sitter og spiller Mamma Mia paa pianoet! Hjelp! Neida, han er ganske flink, bare litt hoylytt. Jentene er forsinket, haaper de ikke kommer altfor sent i kveld. Nei, naa MAA jeg sette igang aa rydde til de kommer!!
Siam Skrevet 13. oktober 2005 #751 Skrevet 13. oktober 2005 Det var bra at han kan le av det nå, og at det ikke ble så altfor stort merke! Kos deg med jentene i kveld!
Maxine Grey Skrevet 13. oktober 2005 #753 Skrevet 13. oktober 2005 Trodde du var en snill jente, jeg..
Holly Hobbie Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #755 Skrevet 14. oktober 2005 Naemen, saa mange koselige hilsener! Tusen takk, alle sammen! Jentene kom i gaar klokken halv ti, saa det var ikke saa illle. De hadde med seg norske blader og masse sjokolade: digre plater med Stratos, Firklover og Melkesjokolade, samt NonStop og Troika! Gjett om det ble glede i heimen! Vi satt oppe til klokken tolv og spiste ost og kjeks og drakk en gini og tonic. Er en smule trett i dag... I kveld blir det Californisk restaurant! Min venninne C, som jeg gikk paa videregaaende med, fortalte meg at etter at hun gifter seg i sommer saa skal hun og mannen starte proeving! Saa da blir vi kanskje proevere samtidig! Med mindre de faar full klaff med en gang. Min andre venninne, K, er faktisk en slektning av meg, men jeg kjenner henne gjennom C. En veldig hyggelig jente. De skal paa sightseeing og shopping i dag, haaper vaeret blir bra for dem. Vi moetes paa en stilig bar i kveld foer restauranten. Naa fikk jeg visst noe aa gjoere paa jobben, faar sette i gang! Ha en god helg, alle sammen!
Piglet Skrevet 14. oktober 2005 #756 Skrevet 14. oktober 2005 God helg! Og kos deg med vennindene! Piglet
Holly Hobbie Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #757 Skrevet 16. oktober 2005 Litt av en helg! Naa er de dratt, og T er dratt til Spania i tre dager for aa feire bestevennen hans sin 30-aarsdag. Saa da er jeg helt alene - men jeg koser meg med tv, sjokolade og blader! Helgen var stort sett kjempefin. Fredag var litt blandet - maaltidet paa restauranten var veldig koselig. Da vi kom hjem, ville min venninne C absolutt drikke whisky fordi hun hadde vondt i halsen. Isteden for aa nippe til glasset, styrtet hun fire double whiskies rett ned! T hadde aldri sett en jente drikke saa mye! Ingen av oss andre drakk saa mye, saa det ble litt teit. Men tror hun var litt flau dagen etter...og ikke i toppform. Jentene ble hjemme, mens T og jeg dro til Simon og Alison som bor i en by en time herfra. Koselig aa se dem. Den nye babyen, Emily, var utrolig soet. Smaa bollekinn og digre, blaa oyne! Hun satt paa fanget mitt i en halvtime og bare pludret og smilte. *smelt* Paa kvelden kom en god venn av oss, en skotte som snakker norsk (!), og vi spiste laksepate og ostefondue. Tror ikke noen av oss hadde ledd saa mye paa lang tid - stemningen sto virkelig i taket! Etter middag holdt T og jeg en spontankonsert - han paa cello, jeg ved pianoet. Det er faktisk foerste gangen vi har spilt sammen, og det var saa spesielt for oss - T er saa flink til aa improvisere, og han akkopagnerte meg saa fint. Noe vi definitivt skal repetere! C ble saa imponert at hun spurte om vi vil spille i bryllupet hennes neste sommer! Vi sa ja - hjelpe meg, kommer til aa bli nervos da, ja! Men det er jo en aere aa bli spurt. Leeeenge siden jeg har spilt for et stoerre publikum enn familie og venner... I dag dro vi inn til the Old Town - gamlebyen - og solen skinte. Jentene kjopte seg hvert sitt skjerf og jeg provde noen stoevletter jeg har lyst paa. Saa sa vi hadet til jentene og dro hjem. Naa er T altsaa ogsaa dratt. Litt rart aa plutselig vaere alene...men det er heldigvis bare i tre dager! Har tenkt aa ringe mamma og pappa og deretter male en gammel trestol hvit. Og kanskje slappe av litt, samt rydde litt.
Siam Skrevet 16. oktober 2005 #758 Skrevet 16. oktober 2005 Høres ut som om dere har hatt en fin helg. Deilig med besøk som tar med seg sånne godsaker fra hjemlandet. Kos deg alene hjemme, det er litt godt innimellom.
Saeria Skrevet 16. oktober 2005 #759 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Det hørtes ut som noen herlige dager! Utrolig koselig at du og T spilte sammen for første gang. Litt romantisk også. Dere må jo ha vært ganske så flinke siden dere er blitt spurt om å spille i bryllup. Så koselig. :-D Endret 16. oktober 2005 av Saeria
Holly Hobbie Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #760 Skrevet 16. oktober 2005 Hei paa dere, Siam og Saeria! Litt deilig aa vaere alene, men litt rart ogsaa....plutselig kan jeg gjoere hva jeg vil, det er saa uvant! T og jeg har alltid ting som skal gjoeres - har vi ikke program som involverer shopping, besok, eller turer, saa er det huset som skal ordnes..men man trenger litt time out noen ganger! Koselig aa bli spurt om vi vil spille, ja. Det var en helt spesiell foelelse aa hoere T spille cello men mitt pianospill...magisk og romantisk! Med masse stearinlys og gode venner til stede ble det veldig koselig!
Fremhevede innlegg