Arkana Skrevet 3. november 2005 #861 Skrevet 3. november 2005 Jeg tenker at folk som bor i syden får barn de også.
Martha Stewart Skrevet 3. november 2005 #863 Skrevet 3. november 2005 Noen flere som kjeder seg paa jobben, eller? ← Jaaaa... Det kreative genet har visst måttet vike for svangerskapshormoner her i gården... En venninne av meg snakker om at naar hun faar barn, skal hun dra til syden et sted med babyen i flere maaneder. Sa det til T og han syntes det hoertes veldig ego ut. Han sa det hoertes ut som hun gjorde det kun for seg selv, ikke for barnets skyld. Tenk om noe gaar galt, sa han. Hva mener dere??← Her i Norge er det ihvertfall blitt kjempevanlig at mor/far/barn drar bort sammen en lengre periode i løpet av fødselspermisjonstiden, ofte til varmere strøk
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 Forfatter #864 Skrevet 4. november 2005 Det var det jeg sa til T jeg ogsaa! Men naa skulle hun til Karibien...det kan jo vaere langt fra sykehus etc....Jeg tror jeg har lyst til aa dra til varmere stroek selv, men det blir nok litt mer "sivilisert" - kanskje Italia? Hvertfall kommer jeg nok aa dra mye til Norge... I dag foeler jeg meg noenlunde uthvilt. Deilig. Tok det rolig i gaar...skulle egentlig treffe Lunacia...vi faar ta det igjen en annen gang, Lunavennen! I kveld blir det kosekveld med mamma og pappa. Italiensk aften (som de har hver bidge fredag - med italiensk, klassisk musikk, italiensk vin og god mat) og deretter heilnorske Beat for Beat og Skavlan. De er noen vanedyr, de foreldrene mine! I morgen skal jeg treffe min kunstnervenninne. Hun er utrolig koselig. Haaper det gaar bra med galleriet hennes...er visst ikke lett aa faa det til aa gaa rundt. Skal ogsaa shoppe llitt med pappa i morgen, samt kikke paa motoren i bilen hans(oppkjoering neste uke). Og gaa tur med voffsen, selvsagt. Tiden gaar saa fort! Paa soendag er det over til Skottland igjen. Blir jo kos aa se T, men jeg kommer til aa savne Norge/familien/venner ogsaa...men ikke regnet!
Piglet Skrevet 4. november 2005 #865 Skrevet 4. november 2005 Min bror og kjæresten hans hadde planlagt en tur til Barbados med barnet deres, når hun var ca. 6 måneder. De droppet det, siden de har kjøpt seg hus, men jeg syntes det hørtes deilig ut både for mor, fra og barn. Piglet
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 Forfatter #867 Skrevet 4. november 2005 Da var det fredag igjen! Sitter her og har ikke sa mye aa gjoere...tiden snegler seg avgaarde, ja. Og saa har jeg som vanlig vondt i det venstre benet - av en eller annen grunn faar jeg det naar jeg sitter paa de fleste stoler over lang tid. Ryggen liker heller ikke aa sitte stille. Jeg kjeder meg saa enormt paa jobben for tiden. Jeg vet det blir travlere neste uke, og takk og lov for det, men akkurat naa har jeg lyst til aa blaase i hele jobben og gjoere noe heeelt annet. Bli frilans eller no. Men det er vel ikke saa veldig innbringende...med mindre man jobber livet av seg. Fant ut at jeg nok har mindre oppspart ferie enn jeg trodde...men jeg SKAl faa til aa ta meg to dager fri foer jul. Jeg bare MAA ha litt ordentlig fri snart! Naa er det jo ikke saa lenge siden Italiaturen, men jeg begynner aa hige etter litt jobbfri. Jeg har foelt at jeg har vaert i en kjip boelgedal i hele hoest. Men naa i det siste har jeg vaert i litt bedre humoer. Tror nesten jeg var paa vei inn i en depresjon rett foer italiaturen...gikk tilmed til innkjop av Johannesurt, for jeg ville ikke bli skikkelig deppa. Har tatt noen tabletter, men tror det viktigste er aa proeve aa vaere positiv og lytte til hva JEG vil og ikke bare "go with the flow". Samt aa faa nok soevn og nok trim. Naa ser jeg mer lyst paa ting, men det skal alltids vaere NOE som plager en. Akkurat naa er det jobben...men heldigvis blir det nok bedre naar sjefen min er tilbake fra permisjon paa mandag. Gode, "gamle" sjefen min! Han kommer i Ts bursdag, med sin kone, tror jeg. De er veldig hyggelige begge to. Og han er en veldig god stoettespiller aa ha paa jobben.
Holly Hobbie Skrevet 6. november 2005 Forfatter #868 Skrevet 6. november 2005 Naa er det pakketid. Har saa mye aa ha med over - mat, klaer, boeker - haaper jeg faar plass i bagasjen! Men foer jeg drar er det roekelaks til frokost, saa en lang tur med vofsen. Ha en god soendag, alle sammen!
Martha Stewart Skrevet 6. november 2005 #869 Skrevet 6. november 2005 Jeg kjeder meg saa enormt paa jobben for tiden. ← Kjenner meg veldig igjen dessverre... Jeg blir rastløs hvis ting blir for mye rutine etter en stund. Da må jeg ha nye utfordringer. Ha en god tur tilbake til Skottland!
Bokalven Skrevet 6. november 2005 #870 Skrevet 6. november 2005 Er fortsatt trett. Men det er ikke saa rart - fikk ikke lagt meg foer kl. 11 i gaar. Var ute med to venninner. Vi dro paa en italiensk restaurant og deretter paa en bar. Koselig aa se dem. ← Kl. 11 på morgenen? Eller? For hvis du mener 23, så er vi rimlig forskjellige. Jeg anser det nemlig som kjempetidlig å legge seg kl 23. Jeg legger meg ofte mye senere enn det. I dag foeler jeg meg noenlunde uthvilt. Deilig. Tok det rolig i gaar...skulle egentlig treffe Lunacia...vi faar ta det igjen en annen gang, Lunavennen! ← Ja. *klem* Skal se jeg kommer meg til Skottland i løpet av første halvår 2006.
Holly Hobbie Skrevet 7. november 2005 Forfatter #872 Skrevet 7. november 2005 Koselig med hilsener, jenter! Lunacia: Ja, jeg mener 23! Det som er tidlig for en person trenger jo ikke vaere det for en annen! Dessuten staar jeg opp veldig tidlig... Det var utrolig kos aa se T igjen. Han hadde laget istand pizza med roedvin og salat. Han ble saa glad for prim og brunost og Noras syltetoy som jeg hadde med! Kjopte en fin Helly Hansen-jakke til ham ogsaa, dvs. foreldrene mine gjorde det, som presang til 30-aarsdagen. Men den har han ikke sett, selvsagt! Nei, jobben kaller, faar gjoere noe nyttig!
Holly Hobbie Skrevet 7. november 2005 Forfatter #873 Skrevet 7. november 2005 Nydelig vaer her i dag. Deilig aa se solen etter en uke i regnfylte Norge! Dette blir en travel uke. Gruer meg som en hund til aa ta foererproeven paa fredag. Skal ut og kjope meg noen jeans/bukser med smale ben i lunsjen. De sitter finere med stoevletter.
Siam Skrevet 7. november 2005 #874 Skrevet 7. november 2005 Jeg kommer ikke til å ha internett-tilgang resten av uken, så jeg får ikke sjekket hvordan det har gått med en gang, eller ønsket deg lykke til når vi nærmer oss. Derfor gjør jeg det nå: Lykke til med oppkjøringen!! Det går sikkert fint. Ellers ønsker jeg deg en riktig så fin uke, håper du ikke kjeder deg på jobben.
Holly Hobbie Skrevet 8. november 2005 Forfatter #875 Skrevet 8. november 2005 Jeg tenker at folk som bor i syden får barn de også. ← Ja, det er klart! Men om noe skulle skje tipper jeg at et barn paa en oede oy i Karibien er litt verre stilt enn en i Norge...Anyway. Jeg synes det virker herlig med sol og varme, baby or no baby! Da var jeg paa side to igjen, da! Noe som tyder paa at jeg IKKE kjeder meg paa jobben, hvertfall! Sjefen er tilbake og det er full guffe. Litt deilig egentlig!
April Skrevet 8. november 2005 #876 Skrevet 8. november 2005 Det kommer helt sikkert til å gå kjempe bra på fredag! Det blir jo kjempe spennende.. Hvis jeg skulle glemme å komme innom, vil jeg ønske deg LYKKE TIL!
Holly Hobbie Skrevet 8. november 2005 Forfatter #877 Skrevet 8. november 2005 Takk skal du ha, April! Haaper jo det gaar bra, men jeg toer ikke ta det for gitt! Da blir skuffelsen saa mye stoerre...
Holly Hobbie Skrevet 8. november 2005 Forfatter #878 Skrevet 8. november 2005 Kjoeretimen gikk ganske bra! Bortsett fra at jeg maa oeve meg mer paa rundkjoeringer! Instruktoeren min sa at jeg maatte psyke meg selv opp og virkelig ha en positiv holdning naar jeg tar testen. Hun mente jeg kunne absolutt klare det! Saa fra naa av saa skal jeg vaere optimist!
Martha Stewart Skrevet 8. november 2005 #879 Skrevet 8. november 2005 Kjoeretimen gikk ganske bra! ← Flott! - hilsen meg som ikke har kjørt en eneste gang de siste 5 årene og begynner å få skikkelig vegring...
Holly Hobbie Skrevet 8. november 2005 Forfatter #880 Skrevet 8. november 2005 Hei Martha! Du faar bare hoppe i det og proeve deg paa en liten tur i et stille stroek, saa er det sikkert ikke saa skummelt! Naa er T paa moete i velforeningen. Han er representant for blokken vaar. Mens jeg skal oeve meg paa kjoeringen med en ganske genial cd-rom jeg har anskaffet meg. Bare maatte innom her og kikke litt foerst!
Fremhevede innlegg