Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #781 Del Skrevet 19. oktober 2005 Blir vel bedre, ja. Takk for smilefjes, Seroxata! Holdt meg hjemme i dag ogsaa. Er saa utrolig slapp.... Maa se aa faa ryddet her i dag. Lar alt bare suse naar jeg er alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. oktober 2005 #782 Del Skrevet 19. oktober 2005 Lar alt bare suse naar jeg er alene! ← Jeg er totalt motsatt. Når sambo er bortreist får jeg ekstra energi til å ha det rent rundt meg. Jeg vet at det bare kan være mitt skrot og ingen kommer og roter etter meg når jeg har ryddet, dessuten liker jeg å ha det rent. Så omtrent straks han er ute av døra er jeg i gang med storrengjøring og så sørger jeg for å holde det sånn. Helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #783 Del Skrevet 19. oktober 2005 ...men jeg faar farten opp naar T naermer seg! Ikke fordi han krever ryddighet eller at jeg skal slave over husarbeidet, men fordi jeg liker aa gjoere det fint til han kommer hjem! Jeg er nok veldig motivert av andre mennesker...paa mange maater. Er ikke saa selvdreven som jeg liker aa tro! Har holdt meg unna usunne saker i dag. Spist et halvt beger lett-is, men det er vel lov? Har tatt meg en dusj og ordnet haaret ogsaa. Med ett foeler jeg meg mye bedre! Tilbake paa jobb i morgen. Men da er jeg skikkelig uthvilt ogsaa og kan yte mitt beste. Jobber hjemmefra naa, men det er ikke saa mye aa gjoere, saa jeg kan ta litt husarbeid innimellom. Tenkte aa lage en gulrotkake ogsaa. Ts favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. oktober 2005 #784 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei! Godt at du føler deg bedre! Og fin liste med navn du har laget, mange fine jentenavn Har et søskenbarn som heter sebastian, og syns det er helt nydelig! Syns dere bare skal hoppe i det jeg...... Hadde vært gøy å bli prøvere samtidig....men men, dere vet jo egentlig best selv når det egentlig passer Ha en fin dag popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #785 Del Skrevet 19. oktober 2005 Skulle gjerne startet proeving NAA, i dette sekund, men saa er det T som maa vaere med paa den biten, da...og han er fast bestemt paa aa vente til jeg er 28. Ganske irriterende, men kan jo ikke akkurat tvinge ham heller da! Vil jo ogsaa at det er noe han vil! Men jeg vet han vil, han snakker jo om hva de skal hete, hvor de skal gaa paa skole, at vi skal laere dem norsk osv.... Tror han er redd for at jeg skal bli utslitt av aa kombinere barn og jobb, etter permisjonstiden er omme. Det er jo mye toeffere saann sett her borte, naar man jobber 10 timer per dag og jeg begynner kl. 6.30 paa jobb. Og saa har jeg ikke lyst paa noen annen jobb heller, og ikke lyst til aa gaa hjemme, saa da er det ikke saa lett! Men en vakker dag flytter vi til Norge....jeg skal undersoeke litt hvor gode mulighetene for jobb det er i Norge for T naar jeg drar over til Norge i slutten av maaneden. Han er ikke overbevist om at han kan faa en like god jobb der, og jeg er ikke helt sikker jeg heller. Han elsker jobben sin, og etter meg og familien er den det viktigste for ham. Har dere begynt proeving allerede, Bertine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. oktober 2005 #786 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg husker jeg også var sååå utålmodig etter å starte prøvingen, så jeg vet hvordan du har det. Hold ut, snart har du verdens beste resultat hos deg. Men det er vel lov å prøve å påvirke T. til å starte litt før...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #787 Del Skrevet 19. oktober 2005 Siam: Takk for koselige ord Og det er vel lov aa paavirke! Proever saa godt jeg kan, da! Gode argumenter mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. oktober 2005 #788 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei igjen Vi startet nettopp prøvingen ja Men vi var jo enige om det på forhånd; at når jeg fikk meg jobb så kunne vi starte prøvingen, så sånn er det blitt. Men det hjelper jo å "små-mase-uten-at-mann-oppager det" Kommentere babyer, så søte, overalt (på tv reklame, uti gaten osv....), snakke om hvordan dere tror besteforeldre vil reagere på å bli besteforeldre osv.... Tilslutt vil han nok innse hvor fantastiske barn faktisk er! Er han enebarn, eller minst av søskene eller? Det er nemlig min mann, så han er ikke vant med barn fra starten av, så derfor tok det nok litt tid for han å egenlig forstå hvorfor jeg så gjerne ville ha barn. Jeg er jo eldst, med 6 yngre søsken (minste er 7 år), så jeg er vant med småbarn og eeeeeeeeelsker babyer nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #789 Del Skrevet 19. oktober 2005 Min mann er yngst, ja. Hver av soesknene hans har tre barn...de er veldig soete alle sammen, men jeg tror at T tror det er mye jobb, lite med soevn osv. naar man har smaa barn. Det har han helt sikkert rett i ogsaa! Han vil at vi skal virkelig nyte denne tiden uten barn, at denne tiden aldri kommer igjen....at det er naa vi kan reise og gjoere akkurat som vi vil. Men jeg vil naa gjerne reise MED baby ogsaa, jeg da! Vi faar se....han vil absolutt bli pappa, men timingen vil han ikke rikke ved, forelopig. Selv om jeg har klart aa overtale han foer paa andre ting, virker han usedvanlig sta denne gangen! Lykke til med proevingen, Bertine! Skal bli spennende aa foelge med paa deg! Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. oktober 2005 #790 Del Skrevet 19. oktober 2005 Et punkt å bruke er jo at man blir jo ikke noe yngre heller og man vet jo aldri hvordan prøvingen vil gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #791 Del Skrevet 20. oktober 2005 Veldig sant, MrsL! Tror T tar det for gitt at det tar 1 forsok og saa er det gjort! Men det er vel heller sjeldent.... Kos aa ha ham tilbake. Han sa han hadde savnet meg og ikke hatt det saa goey som han ville hatt det med meg. Han syntes tiden hadde gaatt saa sakte og lengtet etter aa dra hjem hele tiden! Han hadde visst droemt om at vi skulle ha baby, og snakket masse om det...hvor koselig det blir etc. Men da jeg spurte ham om han ville fremskynde det, var det tvert nei! Menn er merkelige noen ganger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #792 Del Skrevet 20. oktober 2005 Naa har jeg funnet den perfekte julegave til T! Anorakk og skibukse! Det trenger han virkelig! Han kjopte seg langrennski i fjor, og fikk ullundertoy og lue. Saa naa mangler han bare ytterklaerne! Gleder meg til aa kjope det til ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. oktober 2005 #793 Del Skrevet 20. oktober 2005 Flink du er som er i gang med julegavene. Jeg har ikke begynt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #794 Del Skrevet 22. oktober 2005 I dag skal vi ut og shoppe. Skal ha stoevletter til meg selv, og handle inn gaver til niesene og nevoene vaare. I kveld skal vi paa teater med et vennepar. Skal se et skuespill av George Bernard Shaw - gleder meg. Husker jeg saa Wenche Foss og Toralv Maurstad i Kjaere Loegnhals for noen aar siden, det var kjempebra. Ellers har jeg klippet meg! Synes det er deilig aa ha litt kortere haar. Er saann bob-aktig, egentlig. Nei, faar hoppe i klaerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2005 #795 Del Skrevet 22. oktober 2005 Grattis med ny frisyre! Kose deg med shoppinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #796 Del Skrevet 23. oktober 2005 Saeria: til deg ogsaa! Koste oss med shopping ja. Selv om vi mistet hverandre en gang og jeg gikk tre runder rundt i kjoepesenteret! Ble bra mosjon hvertfall! Kjopte meg en nydelig, stroppeloes turkis ballkjole som jeg skal ha paa meg paa ball i november. Kostet 600 kroner paa salg paa Karen Millen. Pluss et rosa og kremfarget skjoert og to skjorter til broedrene mine. T kjopte seg et par sko. Teatret var kjempebra. Stykket het "You Never Can Tell". Anbefales! I dag tar vi det med ro. Har vaert i kirken og handlet mat. Er fortsatt forkjoelet.... T har faatt en ide om at vi skal faa to tette barn saa jeg faar masse permisjon. Vi faar se...faar ta ett om gangen! Ha det saa lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #797 Del Skrevet 23. oktober 2005 Så bra at det ble kos! Så nå har Ts pipe fått en sånn en låt? To tette barn kan være greit det, men også krevende. Ikke minst for kroppen som i grunnen trenger to år på å "komme seg" etter en fødsel. Jeg er enig med deg i å ta ett barn om gangen. Det er i grunnen nok med en liten i bleier om gangen også. Dessuten er det vel lettere å forklare for et barn som er litt eldre at det skal få en ny søster eller bror, noe som betyr at førstemann må dele oppmerksomheten fra mor og far når søsteren eller broren kommer... Ble langt dette jo. Ser ut til at jeg har flere meninger om emnet enn jeg trodde. Kose deg denne søndagen, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #798 Del Skrevet 23. oktober 2005 Takk for innspillet, Saeria. Alltid lurt aa hoere flere sider! Er egentlig enig med deg, saa vi faar se...maa vaere ganske mye slit aa ha to bittesmaa.... Jo da, T er veldig innstilt paa barn, det er bare timingen vi ikke er enige om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. oktober 2005 #799 Del Skrevet 23. oktober 2005 ... men han snakker iallefall om det og det betyr at han tenker på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #800 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har skjønt at det klirrer mer i eggstokkene dine enn det ropes kamprop hos de små soldatene hans, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg