Gå til innhold

Askepotts nøtter


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Så koselig det høres ut som om dere har det!! Morsomt å få shoppet litt julegaver også, plutselig så er jo julen der, ikke sant! :wink:

Håper du får en fin helg, selvom du blir alene! En romantisk komedie er jo aldri å forakte! Er like fortapt hver gang jeg..

Ha en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Juni, hyggelig aa se deg! :P Haaper alt er bra med deg og det lille mennesket du baerer paa!

Har nettopp tatt en personlighetstest paa BBC.co.uk - er visst en Big Thinker. Hoeres jo bra ut. T er en Supervisor, fortalte han. Tror det stemmer ganske bra -de kan visst vaere veldig sjefete! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Pip - kos deg du ogsaa!

Synes forresten det er saa forferdelig det som hendte i Beslan. T og jeg tente et lys i gaar og ba for barna og familiene deres, men det er jo en fattig troest for dem det gjelder. Fatter ikke at mennesker kan gjoere slikt! :evil: Lurer paa hva som roerer seg i hodene paa terrorister. Takk og pris at vi ikke lever der borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Popelka, du er da slank! :o

Ja, er ikke York nydelig? Dit vil jeg dra igjen! Ei venninne og jeg snakket om å dra dit sammen en gang. Og så vil jeg ta med meg Lythande på Interrail i Storbritannia/Irland en gang. Men først må vi ha penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt paa meg litt, dessverre, men tror jeg har gaatt ned et par kilo allerede, saa jeg kommer ikke til aa gaa paa noen drastisk slankekur, akkurat. Bare trene litt mer og spise fornuftig mesteparten av tiden! Er altfor glad i god mat til aa leve paa salatblader :wink:

Interrail hoertes goey ut. Hvis jeg skal paa interrail blir det nok nedover i Europa, men jeg har lyst til aa besoke Irland ogsaa. Og Island. Og Stockholm, hadde en bestemor derfra, men har aldri vaert der. Skal dit kanskje i hoest med forloveren min! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er betraktelig høyere enn meg og veier mindre enn meg, så jeg vil ikke høre noen klaging! :tunge1:

Aldri vært i Stockholm? Du må dra dit! Oslo er ikke så langt unna. :) Men, så er da også jeg i Sverige minst en gang i året. Gamla Sta'n er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Dvs, troett morgen :-? Begynner aa bli sliten av nesten 11-timers dager paa jobb. Merker at jeg har lite energi igjen til aa vaere sosial - orker ikke gaa ut paa ukedager, fredag kveld er jeg et vrak - og foeler jeg ikke faar saa mye ut av kvelden naar jeg jobber. Vi proever aa legge oss 10, men ofte blir det naermere 11. Saa er det opp klokken 6, jobb fra kvart paa 7, og hjem igjen til klokken 6. Men jeg liker jobben kjempegodt - skulle bare oenske den startet klokken 8 og sluttet klokken 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon (/føremiddag...)!

Lange dagar du har! Er ikkje så kjekt når ein opplever at ein knapt har noko liv utanom jobb...

Men snart er det helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Interrail hoertes goey ut. Hvis jeg skal paa interrail blir det nok nedover i Europa, men jeg har lyst til aa besoke Irland ogsaa. Og Island. Og Stockholm, hadde en bestemor derfra, men har aldri vaert der. Skal dit kanskje i hoest med forloveren min! :P

Stockholm er helt nydelig! Og Island likeså. Jeg har lyst til å besøke begge steder igjen, helt klart. Har kjempelyst på fottur på Island!

Håper det går bra med de lange arbeidsdagene. Man venner seg vel til det meste, men jeg synes det høres fryktelig lenge ut. Man får jo ikke gjort annet enn å jobbe, og det virker ikke så meningsfylt :-(

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pepita, en :klem2: til deg ogsaa! Nei, det er en omstilling aa ha saa lite fritid! Hvis jeg faar fast stilling faar jeg 15 feriedager i aaret, pluss helligdager og bank holidays. Men det blir ikke saerlig mye!

Whisky-artikkelen min paa fredag var en av dagens mest leste, det var goey! den ble oversatt til tysk ogsaa - litt artig! :P

I helgen har jeg slappet av med stor S. Moette en venninne paa loerdag - vel, kan vel kanskje ikke kalle henne venninne ennaa, men hun er e veldig hyggelig jente. Hun giftet seg uken etter oss, har flyttet opp fra London. Synes mannen hennes er litt merkelig, men jeg kjenner ham ikke saa godt....

Loerdag kveld saa jeg X-Factor, et program som ligner veldig paa Idol, med Simon Cowell, den"onde" dommeren, og Sharon Osbourne, som litt mindre ond dommer. Ellers har jeg bakt rundstykker og broed etter oppskrift fra Ingrid Espelid. Tror det er noe annerledes med melet her borte, for det ble liksom mye luftigere enn vanlig, men smaken var nesten den samme!

Ellers har jeg kjempelyst aa ri paa islandshest paa Island... har faatt et snev av hestedilla igjen - var helt opplsukt da jeg var yngre, men en stygg ulykke gjorde at jeg mistet motet. Naa har jeg ridd baade paa Jamaica og i Yorkshire, og foelte meg ikke redd i det hele tatt, saa T og jeg planlegger aa reise ut paa landet en helg og ta oss en ridetur. Det er noen islandshester i naerheten, det er veldig dyrt aa ri paa dem, men de er saa morsomme aa ri at jeg tror vi maa proeve hvertfall en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Men det er bare en fjern droem forelopig!

I gaar kom T hjem - deilig aa ha ham tilbake igjen! Som vanlig naar jeg er alene hjemme lot jeg leiligheten forfalle til aa se ut som et bombet h*rehus, saa jegryddet, vasket opp og stoevsuget i gaar foer han kom hjem til den store gullmedaljen! Ble veldig fint etterpaa, da. Hadde bergensk fiskesuppe og nybakt broed samt et glass hvirtvin klar til ham, og det satte han pris paa. Han var saa kjekk da han kom inn doeren ikledd sinnye italienske dress....sukk!

Han skal avgaarde igjen paa torsdag, ned til London igjen. Jeg kommer etter fredag kveld. Paa loerdag blir det barnedaap hos svigerinnen og svogeren min, deretter drar vi til Oxford. Har aldri vaert der foer, gleder meg!

I dag skal jeg svoemme etter jobb - haaper det hjelper paa hodepinen/nakke/skuldresmertene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, jenter! Her sitter jeg paa jobben klokkenti over halv syv, kom for ti minutter siden. Det er helt tomt her, solen er fortsatt ikke staatt opp og T ligger vel og sover naa. Han skal ned til London igjen i kveld, da skal jeg benytte sjansen til aa legge meg tidlig :sjarmor: Soevn begynner aa bli en sjelden luksus! :-?

Ellers har det ikke skjedd saa mye nytt. Skal paa stor fest om litt over en uke for aa oenske meg og en annen jente, hun jeg moette paa loerdag, velkommen til Edinburgh. Koselig, selv om jeg ikke kjenner de som skal holde festen saa godt.

Kjoepte meg en stilig drakt i gaar, fant den paa Hennes. Den er kremhvit, med avtagbar pelskrage. Tenkte jeg skull bruke den naar/hvis jeg skal ned til London "on business", og naa i helgen naar vi skal i barnedaap.

Mamma og pappa kommer snart paa besok ogsaa! Det blir koselig aa se dem igjen!

Nei, naa faar jeg forberede morgenens artikkel. Pressemeldingen kommer ut klokken syv, saa skal jeg ha artikkelen ferdig til redaktoeren ti minutter senere. Har allerede skrevet en skisse, men maa fylle inn noen fakta og tall. Haaper jeg finner de rette tallene og klarer aa holde hodet kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgon! :)

Snakk om at du er tidleg oppe :o Er glad eg slepp akkurat det - er nok uhelbredeleg B-menneske... :sove:

Ha ein fin dag på jobb då, og sov godt i kveld! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si vi er forskjellige, Popelka! :ler: Men, det er ikke noe nytt. Drakten din er veldig deg, men veldig ikke meg! Kunne du ha sett for deg meg i en slik drakt? :hoho: Nei, det hadde blitt feil, det. Du, derimot, kommer nok til å bli stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er pakket og klart for helgens Englandstur - London i kveld og i morgen og Oxford paa soendag. Haaper jeg ikke faar altfor vondt i div. muskler, har nemlig klart aa paadra meg vond nakke og rygg pluss vondt i det venstre benet - kanskje jeg begynner aa bli gammel?! :-?

Har booket undervisningstime i toelt paa islandshest om noen uker - gleder meg! Elsker islandshester, de er herlige!

Har tenkt aa finne en Highland-ponni ogsaa som jeg kan laane en gang i uken. Haaper jeg lykkes - har saa lyst til aa bli hestejente igjen!

Nei, jeg faar dra ned til kafeen paa hjoernet og hente dagens cappucinos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...