Saeria Skrevet 18. desember 2004 #241 Del Skrevet 18. desember 2004 Gratulerer! Dette var deg vel unt, og sikkert en utrolig herlig julegave. Kos deg i helgen, så ser jeg deg vel på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #242 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #243 Del Skrevet 19. desember 2004 Saeria: Takk! Kos deg du ogsaa! Trulselinemor: Samme til deg!! Har vaert i London naa, foerst moette vi en venninne av meg og kjaeresten og moren hans over to kanner te, deretter spiste T og jeg og svigersene middag paa en koselig kafeteria, og saa var det tid for opera - saa Semele av Handel - veldig bra! Hadde en liten krangel med T, litt dumt naar foreldrene hans var der, men men. Jeg graat en skvett og foelte meg ganske teit. :-( Men alt gikk bra til slutt, heldigvis! Ellers flyter jeg fortsatt paa en sky ang. jobben. Det er saa deilig aa vite at jeg slipper en langvarig jobbjakt naar jeg kommer tilbake til Skottland! Det er ikke saa flust med journalistjobber der borte, og hvertfall ingen som er saa bra betalt! Selv om det blir stress saa blir det utrolig laererikt og goey. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2004 #244 Del Skrevet 19. desember 2004 Synd med krangelen, men godt at alt gikk bra, og at dere fikk kost dere. Håper du får en flott julefeiring med T og flokken, og at du nyter å flyte på en rosa sky enda en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 20. desember 2004 #245 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg drar hjem til Norge i dag, og du skal vel også snart hjem, så jeg tenkte jeg ville ønske deg og dine en riktig god og fredelig juletid! Håper på hvit jul i Asker og Bærum! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #246 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei Popelka! Grattis med ny jobb!!!! Kjempefin førjulsgave det da Jeg drar også hjem til Norge til jul i morra, gleder meg masse. :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #247 Del Skrevet 21. desember 2004 Gratulerer med jobb! Synd jeg ikke hadde telefonnummeret ditt da jeg var i London. Ellers, vil anbefale akupunktur på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #248 Del Skrevet 21. desember 2004 God jul/solsnu/vintersolverv i dag, 21.12.2004! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #249 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei Lunacia - ja, dumt jeg ikke fikk sett deg! Det ble dessverre litt stress paa loerdag, hadde ikke saa mye tid mellom aa rteffe venninnen min og moete svigers...saa det ble teknisk umulig! Hadde vaert koselig aa ha sett deg! Ha en kjempefin jul! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. desember 2004 #250 Del Skrevet 22. desember 2004 Takk, jeg hadde en kjempefin jul i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. desember 2004 #251 Del Skrevet 22. desember 2004 Heisann, Popelka! Tenkte jeg skulle ta turen innom deg, for å ønske deg og T en riktig god jul! Jeg regner med at jeg kommer til å ha en del å gjøre de siste dagene, og tar derfor ønske god jul runden nå. Kos dere i jula. :pakke: :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 22. desember 2004 #252 Del Skrevet 22. desember 2004 Fann nett ut at dette sikkert er siste gongen eg er innom KG før jul, så eg måtte innom ein tur for å ynskje deg ei flott julehelg - håpar ho vert akkurat slik du drøymer om! Me 'sjåast' til neste år, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 22. desember 2004 #253 Del Skrevet 22. desember 2004 Gratulera med jobb! Eg hadde vorte rektig irritert dersom du ikkje hadde fått jobben etter alt det du måtte gjennom for å få han. Håpar du er stolt av at du klarte det! Vil elles berre sei GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #254 Del Skrevet 23. desember 2004 Tusen takk for alle jule- og gratulasjonshilsenene! De varmer! Har fått gjort det meste av juleforberedelser nå. Nå må jeg bare kjappe meg med å sy to små nissejenter til, en til mamma og pappa og en til tanten og onkelen min. Gleder meg masse til julefeiringen nå. Skal bli koselig å ha mormor her. Men jeg kommer til å savne den ene broren min. :-( Men alt i alt blir det nok jul i år også! Julestemningen er på plass, godt hjulpet av en nydelig julekonsert i går med Rune Larsen, Tor Endresen, Anita Skorgan og Marian Aas Hansen. Utrolig bra. T er litt uttafor, stakkar. Han har astma/allergi og jeg tror kanskje han reagerer på juletreet i tillegg til hunden vår. Men han er litt bedre enn han var hos foreldrene sine, så det er mulig han kommer seg litt til i morgen. Nå er treet pyntet, all julepynten tatt frem - mye gammelt fra da mormor og mamma var små - og det lukter gran lang vei. I kveld blir det "same procedure as every year" og rakørret (en gammel familietradisjon). Nei, jeg får gå og se til den stakkars mannen min litt! Kanskje en liten julekake vil muntre ham opp? En god og fredfylt jul til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. desember 2004 #255 Del Skrevet 23. desember 2004 Og en riktig god og fredfull jul ønskes for deg og dine kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. desember 2004 #256 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvor lenge blir dere i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. desember 2004 #257 Del Skrevet 25. desember 2004 God jul!! Takk for hilsen og håper det nye året blir fint for deg å mannen, kommer til å følge med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. desember 2004 #258 Del Skrevet 26. desember 2004 Har sendt deg PM, men ikke fått noe svar... Håper du ser den før det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 27. desember 2004 #259 Del Skrevet 27. desember 2004 Håpar jula vart riktig fin for dykk begge - trass allergi og sånn (så kjedeleg - kan han ikkje ta sånn dråpetest og finne ut kva det er han reagerer på?)! No er eg såvidt innom (har snike meg inn på pappa sitt kontor no - dei andre i huset søv), og vil ynskje deg ein fortsatt fin ferie - og så skal eg nok følgje med deg i 2005 òg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2005 #260 Del Skrevet 1. januar 2005 Et riktig godt nyttår ønskes deg og dine kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg