Gå til innhold

Askepotts nøtter

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulera med vel overstått.

Håpar det går bra med opplæringa di til veka. I det minste får du bu på hotell med treningsrom! Det er jo ikkje så lite bare det. Men det går sikkert bra på jobben og, du har jo takla alt dei har kasta i fanget på deg til nå, så då bør vel opplæring ikkje vera det verste i verda? Lukke til i alle fall!

Skrevet

Naa er jeg nede i Kent, the Garden of England, hos svigersene. Fikk utrolig fine bursdagspresanger av dem - lange, tynne stearinglys fra en dansk butikk, seks smaa glasslysestaker som passer til lysene, velduftende roede telys, en liten vase fra Wedgwood i serien vi samler paa, samt en broedkurv i samme stil som dukene vi fikk til jul. Snille er de :)

Takk for hilsenene, alle sammen. Som sagt, jeg kommer sterkere tilbake saa snart vi faar innstallert pc'en. Da blir det flere dagbok-besoek!

I morgen tidlig er det ridning for min del, skal paa en timeslang tur rundt i omraadet her med en rideskole. Gleder meg, og har tatt med de nye ridebuksene jeg kjopte for en uke siden!

T er forresten utrolig soet og snill om dagen. Ikke det at han pleier aa vaere noe annet, da! Men han er ekstra god for tiden. Han vasket alle vinduene i leiligheten i gaar helt av seg selv og laget deilig middag! Har mye aa takke ham for, egentlig. Det er han som har pushet og stoettet meg med jobben, som kjoerer meg hver morgen klokken 6.30 selv om han ikke trenger aa vaere paa jobben klokken 8. Han fortjener et ekstra stort :kysse: !

Nei, jeg faar vel sjekke Aftenposten og deretter logge av...skal spille scrabble og spise middag snart!

Ha en god helg alle sammen!

Skrevet

Kos deg masse i Kent!

Skrevet

For en skjønn mann du har. :hjerter:

Flotte gaver du fikk av svigersene. Ingenting er som snille greie svigerser. ;)

Kos deg i Kent!

:klem:

Skrevet

:vinke:

Ser du har det hektisk - men forhåpentlegvis bra. Trur du taklar det meste eg, Popelka - er i alle fall det inntrykket eg har av deg. Stå på, og lukke til! :)

Skrevet

Hallo, wie geht's?

Sorry, hadde tysk på hjernen ein augneblink... :o

Håpar det står bra til med deg!

Skrevet

Tusen takk for at dere holder dagboken min i live, jenter!

Naa er jeg tilbake! Har endelig faatt data hjemme, saa naa kan jeg komme innom paa kveldene. Det er dessverre ikke lov aa "blogge" paa jobben (ikke at noen har sagt det til meg, men det sto i regelverket saa det er best aa ikke gjoere det).

Hadde en veldig hektisk uke. Det var som aa vaere tilbake paa skolen igjen, med lekser og det hele. Hadde konstant hodepine pg.a stressnakke hele uken, men det skal vel vaere litt stress med ny jobb?!

Traff mange interessante mennesker fra hele verden, vi var alle i samme baat og syntes det var litt vel slitsomt til tider! Bodde paa femstjerners hotell, med room service og fem restauranter, saa saann sett var det litt ferie ogsaa!

Traff mine to beste venninner ogsaa, naa i helgen var jeg paa besok hos en av dem. Hun har faatt seg en kjaereste som faktisk ligner paa T! Han er en hyggelig og kjekk oyelege.

Ellers er det deilig aa vaere tilbake. Er saa glad for at jeg slipper aa jobbe i London, alt er saa mye mer stressende der nede. Deilig aa se T igjen ogsaa, selvsagt! Naa lager han middag mens jeg tester nettet!

Skrevet

Foerste dag paa jobben i dag. Skrev kun en artikkel, resten av dagen forberedte jeg meg til i morgen tidlig, da har jeg mer aa gjoere.

Var hos kiropraktoren i dag ogsaa, det trengtes virkelig, dessverre. Har utrolig stramme muskler i spasme helt oppe i nakken, men det hjalp aa bli strukket og vridd litt. Skal gjoere ovelser slik at jeg kan forhindre flere problemer. Vond nakke/hode er noe herk!

VAr og kjopte meg to par sko i dag ogsaa, ett til 5 pund og ett til 18! Paa salg, selvsagt! Ganske fornoyd med dem, for de e rbaade stilige og komfortable.

Saa en ganske vanlig dag, egentlig. Spiste deilig pastamiddag med T med et glass vin til, med Grand Prix 86 i bakgrunnen (ja, vi er litt rare!).

Naa maa jeg se og laste ned noen bilder fra digitalkameraet vaart. Kanskje jeg skal legge ut et par i albumet?

Ha en god kveld alle sammen!

Skrevet

Det er lenge siden jeg har vært innom her. Bra at du trives på jobben, håper ikke den stressede nakken plager deg for mye.

Piglet

Skrevet

Hei Piglet! Koselig aa se deg igjen! Nakken er mye bedre i dag, kiropraktorer er gode aa ha noen ganger!

I dag var det mye aa gjoere paa jobben, skrev om alt fra Manchester United til vindmoeller! Svoemte i lunsjen og noet litt sol da jeg gikk til treningssenteret.

Artig paa jobben for tiden - kollegene mine og jeg snakker om alt mulig rart , fra hvordan irer ser ut til mer seriose emner. Blir litt morsommere aa jobbe naar det ikke er musestille hele tiden!

I kveld SKAL jeg laste ned bildene fra kameraet, og soerge for aa sende dem til familie og venner (ikke alle, da).

Naa hoerer jeg forresten paa A-ha's You Are the One, Ts og min sang....

Har booket ridetur for oss paa loerdag, vi skal proeve et nytt ridesenter som ligger like ved Edinburgh. Kommer nok til aa dra tilbake til islandshest-senteret ogsaa, men det er litt dyrt samt at det ligger et godt stykke unna.

Var det noe mer jeg hadde tenkt aa si? Det var det sikkert, men naa har jeg glemt det saa det kan ikke ha vaert saa viktig! :ler:

Ha en fin kveld alle sammen!

Skrevet

:vinke:

Tusen takk for koselig hilsen! Håper alt er bra med deg og at du koser deg med ny jobb!

Du får være litt forsiktig, hørtes ikke noe godt ut med så vond nakke! Godt du kan få hjelp hos kiropraktor da!

Kos deg og ha en fin helg når den kommer! Koselig med ridetur :-)

Klem

Skrevet

Så bra at du trivest i jobben for tida! Og symjing er jammen kjekt og det gjer veldig bra for kroppen, i alle fall min. Ganske bra for nakken og, trur eg.

Skrevet

Hei Apple og April - en god helg til dere ogsaa!

Naa driver T og setter opp lampene vi kjopte paa Ikea paa torsdag. Skal bli fint aa faa spotlights isteden for de kjedelige lampeskjermene i gangen!

Gleder meg til ridetur i ettermiddag. Skal bli goy aa prove et nytt ridesenter!

Naa skal jeg sette inn noen bilder i albumet og bytte avatar. Skal ha verdens soteste hund istdene for Askepott en liten stund. Han er bare saa god....

Vi har tenkt aa faa oss en Airedale-terrier om noen aar. De er ogsaa veldig sjarmerende. Men det skal litt til aa leve opp til Fant! :P

Gjest lillelou
Skrevet

Nei! Stikker innom og hilser på i dagboken din!Later til at du har det stressende, men bra, og det er jo,ja nettopp;bra.Nå skal jeg ikke bruke det ordet (bra) på en stund. :-) . Er det dine foreldres hund du har som avatar?I såfall er han utrolig skjønn! Han har et blikk som ligner veldig på blikket til vår hund. Man får bare så utrolig lyst til å kose på han! Mine foreldre hadde forøvrig en Airedale terrier før. Han var fantastisk-energisk, kosete, utrolig tillitsfull og med på alt som var gøy.Desverre ble han ikke mer enn 4 år pga.hofteproblem som ikke lot seg løse med operasjon.Skrekkelig trist, men alle de gode minnene har vi jo fortsatt.Fortsatt god helg!Nå skal jeg gå og kose med lurvebikkja mi! :rosasmil:

Skrevet

Lillelou: saane lurvebikkjer er skjoenne! Saa trist med Airedalen. :cry: Men fint aa hoere at han var en fin hund.

Rideturen i dag gikk ikke helt etter planen. Vi dro hjemmefra alt for sent (det er dessverre ikke foerste gangen) og kom folgelig for sent. Men gruooen hadde ventet paa oss, saa vi fikk tildelt hester - to hvite, digre eksemplarer. Vi skulle trave rundt i paddocken foer vi skulle legge ut paa tur, men instruktoeren mente at T ikke var erfaren nok da hun saa ham paa hesten. Saa da fikk vi ikke bli med... :evil: :-x :-( Skjoenner jo at de ikke vil ta noen risiko, for det skulle vaere hoyt tempo paa turen, men ganske kjedelig etter alt stresset vi hadde for aa komme oss dit.

Saa da ble det en lyntur paa Ikea isteden. Vi kjopte noen smaa blaa og turkise puter samt flere spotlights.

Vi skal ri paa tirsdag kveld isteden - sprang for nybegynnere. Jeg har drevet med en del sprang da jeg var yngre, men det er saa lenge siden at det sikkert er best med en oppfriskning.

Naa skal jeg lage eplekake og stovsuge....ha en fin lordagskveld alle sammen!

Skrevet

Godt å ha deg tilbake!

Vond nakke og rygg vet jeg alt om... :klem:

Skrevet

Vond nakke er IKKE noe bra! :(

Har du en sånn hveteposeting? Sånn som du varmer i mikroen og legger på nakken?

Scheherazade :hjerte: sin!

Skrevet

Hei Lunacia - :blomst:

Scheherazade: hvertepose hoertes interessant ut? HVor fikk du tak i din?

Nok en travel dag. Kirkegang, lunjs med noen bekjente, deretter paa turistbesok til whiskysenteret, saa middag og sette sammen skrivebord samt telefoner fra diverse.

Naa trenger jeg en skikkelig arbeidsuke for aa komme i form igjen! :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...