Gå til innhold

Askepotts nøtter

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Ja, det er noe som ikke stemmer! Denne samtalen er visst bare der i tilfelle man ikke faar fortsette utover den seks maaneder lange proeveperioden, men det er jo ytterst sjelden det skjer. Jeg vet jeg har gjort en bra innsats og har bra resultater aa vise til. Og jeg vet at sjefene mine er fornoyde med meg. Saa jeg aner ikke hvorfor det ikke skjer! Jeg husker personalavdelingen maste paa meg for at jeg skulle levere inn skjemaene....jeg jobbet med aa fylle dem ut i lang tid, og saa er det ingen som gidder aa se paa dem en gang... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men at det er derfor denne foerste evalueringen finner sted. Ikke bare, da. Men i tilfelle de ikke er fornoyde etter seks maaneders proevetid, saa kan denne samtalen brukes til det. Men dette skjer jo nesten aldri! Alle de andre som startet samtidig som meg har hatt denne samtalen, men ingen mistet jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Saeria!

Nå er jeg altså hjemme i Norge. Uvant med æ, ø og å! :ler:

Pappa hentet meg på flyplassen. Da vi kom hjem gikk jeg på tur med min elskede lille firbente venn :hjerter: Deretter kom mamma hjem, og vi så vi på bilder fra diverse ferieturer. T ringte, han savnet meg visst allerede! :hjerter_rundt: Savner ham også litt...men det er koselig å se familien!

Nå ha vi nettopp spist rensdystek med verdens beste saus og tyttebærsyltetøy fa hytta. Nam nam!

Mamma nevnte under middagen at hun drømmer om at T og jeg en gang flytter tilbake til Norge og at vi bor i samme by...hun og pappa har jo bare lille vofs nå, de savner visst oss barna litt...selv om de sier det er deilig å ha litt tid for seg selv også. Håper inderlig vi kan oppfylle ønsket hennes en dag...det er mitt ønske også.

Nå skal vi se på Beat for Beat fra i går og drikke columbiansk kaffe og spise litt Bocca-sjokolade! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Australsk jul hadde jo vaert noe! Jeg elsker sommeren...og australsk sommer maa jo vaere topp!

Ja, kjempedeilig!

Ja, det er noe som ikke stemmer! Denne samtalen er visst bare der i tilfelle man ikke faar fortsette utover den seks maaneder lange proeveperioden, men det er jo ytterst sjelden det skjer. Jeg vet jeg har gjort en bra innsats og har bra resultater aa vise til. Og jeg vet at sjefene mine er fornoyde med meg. Saa jeg aner ikke hvorfor det ikke skjer! Jeg husker personalavdelingen maste paa meg for at jeg skulle levere inn skjemaene....jeg jobbet med aa fylle dem ut i lang tid, og saa er det ingen som gidder aa se paa dem en gang... :roll:

Håper det fikser seg! *klem*

Nå er jeg altså hjemme i Norge. Uvant med æ, ø og å!  :ler: 

Åh! Du er hjemme! Blir du lenge? Tid til å møtes? Tenk, du er så nærme meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

:klem:

Du får rett og slett spørre sjefen om når medarbeidersamtalen kommer til å bli.. Det viser jo initiativ( eller hvordan det staves).

Deilig å være tilbake i norge altså? Vi reiser til london med svigers i påsken, gleder meg til å se hvordan det er der, aldri vært i london før ;)

Ha en god natt !

:klem: B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Fryktelig lenge siden jeg har hilst på i denne dagboken:sjenert:

Vet du? Broren min har fått tilbud om jobb i Edinburg!

Det er der du bor sant? Så nå er jeg fryktelig spent på om han drar over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det visst plutselig masse hilsener! Det var koselig! :)

Lunacia - vi må møtes en kveld! Jeg har foreløpig bare planer for onsdag kveld denne uken, så bare foreslå en dag så kan vi vel få til noe! :klem:

Bertine - Blir sikkert gøy i London! Har faktisk ikke vært der siden august...men skal igjen i november på årsfest med jobben. Hvis jeg ikke har hatt medarbeidersamtalen da, så skal jeg jamen meg få sjefen min til å spise hatten sin...eller noe lignende! :sjarmor:

Iowa - hyggelig å se deg! :kose: Spennende med jobbtilbudet til broren din! Jeg kan anbefale Edinburgh, det er en veldig koselig by! Masse å finne på også - kule barer, gode restauranter og mye kulturliv! Det er faktisk en del nordmenn der også og 17. mai feires så det suser hvert år i Princes Street!

Saeria - Hei! :klem: Du har rett i at rensdyr er godt! Ingenting slår mammas rensdyrstek med tilhørende saus...mmmm....

Nå skal vi straks spise fårikål. Har vært på besøkt mormoren min på sykehjemmet, og heldigvis kjente hun meg igjen etter noen sekunder! Hun var i godt humør og satte stor pris på noen nydelige roser vi hadde med. Det var trist å dra fra henne. Hun vinket til oss fra vinduet med et hvitt lommetørkle...vinket og vinket til hun ikke kunne se oss...Er så glad i henne, selv om hun ikke er den kvikke, smarte mormoren hun en gang var.

Tidligere i dag var vi på lang tur med hunden. Han ble så skitten og våt at vi sendte ham i dusjen etterpå. Han var ikke så glad for det, men nå er han deilig nybadet med velduftende pels...lurer på hvor lenge det varer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være på besøk i Norge. Jeg tror nok jeg hadde savnet hjemlandet mitt hvis jeg hadde flyttet utenlands. Men jeg skulle allikvel ønske at jeg hadde bodd utenlands et år eller to, tror man har mye glede av det.

Kos deg hjemme sammen med familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Siam! Det er kos å se familien!

Noen som kan fortelle meg hvordan avataren min ser ut nå? På denne pc'en ser er den svart-hvit...skulle egentlig være en i farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei!

Så snill du er som besøker bestemoren din! Det er alt for mangen som "glemmer" de gamle besteforeldrene sine med en gang de kommer på sykehjem, selv om de bor i samme by!

Hatt en fin helg forstår jeg ;)

Vi kom nettopp hjem til haugesund, deilig!

Noen planer for uka da?

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i farger ;)

Og kjempe søt! :hoppe:

Fint! Da funket det likevel, da! Takk skal du ha! :klem:

Planer for uken: jobbe mandag-fredag. Treffe to venninner på restaurant på onsdag. Treffe en annen venninne som har galleri - kanskje stikke innom og se hva hun stiller ut for tiden. Handle inn litt god, norsk mat. Dra på Panduro Hobby og kjøpe meg et håndarbeidsprosjekt - lage noen nisser til jul, kanskje? Og kjøpe anorakk og skibukse til min kjære som han skal få til jul!

Puh. Blir nok å gjøre. Og kanskje treffe Lunacia hvis hun har tid, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besoeket, jenter!

Naa er arbeidsdagen snart slutt. Er eneste personen igjen paa kontoret.

Pappa er paa Hamar i dag og helt til torsdag med jobben. Mamma og jeg skal kose oss med en film i kveld.

Snakket nettopp med T. Han er visst like deppa fortsatt! :tristbla: Hyggelig at han savner meg, men jeg faar jo nesten daarlig samvittighet for aa vaere borte fra ham naar han er saann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars T. Men tenk hvor glad han blir når dere ser hverandre igjen. :)

Jeg er nok helt motsatt av T på det området, jeg virkelig nyter det de få gangene samboeren min er bortreist uten meg. Vi er jo sammen absolutt hele tiden ellers, og jeg synes det er helt herlig å få noen dager for meg selv et par ganger i året. Eneste minus er at jeg har problemer med å sovne uten ham, men det overlever jeg. Og så føles det så godt når vi ser hverandre igjen. :hjerte: Det er litt godt å få andre impulser, få litt "fri" og bare være en selv noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...