Saeria Skrevet 30. september 2005 #681 Del Skrevet 30. september 2005 Skjønner at det var litt stas å møte han fra BBC. Det hadde jeg også syntes om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. september 2005 #682 Del Skrevet 30. september 2005 god helg til deg sukk.. det virker som du lever slikt et spennende liv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #683 Del Skrevet 1. oktober 2005 til Saeria og Seroxata! Takk for besok!! Sitter fortsatt i pysjen og har nettopp spist frokost. Ble sunn havregroet paa meg, og Full Scottish Breakfast paa mannen! T har funnet ut at han vil feire 30-aarsdagen sin paa et gammelt damp-tog - blir sikkert goey! Det er ikke foer i slutten av november, men han liker aa planlegge (det gjoer jeg ogsaa - vi er litt like der!). I dag blir det husarbeid paa oss. Samt litt oeving til min tredje (!) teoriproeve paa tirsdag....vet jo at jeg kan teorien, saa det blir mest oeving paa reaksjons-videoene. Gleder meg til aa vaere barnevakt i kveld. Er saa nysgjerrig paa hvordan sjefens hus ser ut!! Han sa vi skulle faa en god flaske vin, diverse snacks og dvd'er vi kunne se. Men vi maa nok se x-factor (nesten som idol)! Faar se og komme meg i klaerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. oktober 2005 #684 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har dere bare 15 feriedager i året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #685 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jepp. Amerikansk selskap. Faar offentlige fridager ogsaa, da. Men jeg kan jobbe paa Oslo-kontoret naar jeg vil, saa den muligheten er fin! Pluss loennen er veldig bra (kanskje ikke per time, men! ). Ogsaa har jeg mye ansvar og faar mange utfordringer...har laert utrolig mye i loepet av det siste aaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. oktober 2005 #686 Del Skrevet 1. oktober 2005 Men, selv om det er fint med utfordringer og alt det der, så er det jo godt med feriedager for å hente seg inn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. oktober 2005 #687 Del Skrevet 1. oktober 2005 15 fridager hørtes ikke mye ut nei.. Men vi er vel ganske litt bortskjemte her i landet. Godt er det i allefall med en del fri Det høres ut som en morsom feiring av 30års dagen. Mannen min blir 30 i april, men jeg vet ikke om han vil feire noe. Han er ikke så glad i å feire seg selv, men jeg sier jo ikke nei takk til sjanse å få arrangere ett selskap Ønsker dere en fortreffelig helg, og kos dere som barnevakt i kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #688 Del Skrevet 1. oktober 2005 Enig med April. Det hørtes ut som en morsom feiring. Selv er det enda 1,5 år til min blir 30, og den dagen kommer kokkekompisen til å gi han en sekk med pepper. Holder ikke med en bøsse, eller en pakke. Nei, her skal sekken frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. oktober 2005 #689 Del Skrevet 1. oktober 2005 Okei. Dette er ikke bra. Du skrev "se x-factor", og hva er det jeg leser? Joda, "sex actor". *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #690 Del Skrevet 1. oktober 2005 lunacia daaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #691 Del Skrevet 2. oktober 2005 Lunacia: dobbel- Saeria: det er vel haap om bryllup innen den tid, er det ikke?! April: takk for hilsen! Vi koste oss i gaar - kjempesoete barn! T syntes jeg var saa flink med dem og sa "du kommer til aa bli en kjempegod mor." Sukk! MrsL: Jo, du har rett selvsagt - men dette er ikke Norge, saa her er det noksaa normalt! Sikkert er det at mange av mine studievenner ikke har faatt paa langt naer saa god jobb som meg, selv med bedre resultater...en jobber i bokhandel - er saa glad jeg slipper en monoton jobb og daarlig loenn, selv om hun har litt mer ferie enn meg! Og siden vi fortsatt ikke har barn, saa er jobben det stoerste fokuset...har alltid hatt lyst paa en "karriere,'' ikke bare en jobb....Og det som ogsaa skjer naar man har saapass lite fri, er at man planlegger feriene godt og soerger for aa virkelig nyte den tiden man har! Men selvsagt oensker jeg mer fri - det skriver jeg jo jevnlig i dagboken min! I dag har vi slappet av. Var i kirken i dag tidlig, og saa paa Sainsbury's og handlet litt mat - mer Ben & Jerry's... Tok oss en liten hvil og spiste lunsj og saa litt paa tv. Naa skal jeg oeve meg paa teorien mens T stoevsuger paa gjesterommet... Blir kyllingmiddag i kveld - helstekt med sitron/melkesaus (Jamie O) og masse groennsaker og basmatiris. I morgen tidlig skal jeg jobbe hjemmefra, da det kommer noen som skal se paa et vindu det er noe galt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2005 #692 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, jeg skjønner jo at det ikke er Norge dere bor i Derfor er jeg nysgjerrig på hvordan dere har det i forhold til oss. Det er jo mange timer som går bort i jobb. Hva gjør de som har små barn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2005 #693 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hadde vært koselig med bryllup innen den tid, men det er ikke så sannsynlig at det skjer. Siden jeg har brukt år og dag for å finne ut hva jeg vil bli, så kommer utdanning og jobb først. Så bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #694 Del Skrevet 2. oktober 2005 MrsL: De fleste vi kjenner med smaabarn har mor gaaende hjemme. Tror det er toeft aa kombinere jobb med smaabarn her. Saa om vi faar barn mens vi bor her borte blir det nok stritt en stund, men vi haaper aa flytte til Norge om ikke saa altfor mange aar. Uansett har jeg bestemt meg for aa klare begge deler. Men man vet aldri hvordan ting blir, saa den som lever faar se! Saeria: Ja, skjoenner tankegangen din godt! Dere er jo ikke akkurat urgamle heller, saa dere har jo fremtiden foran dere! Naa dufter det godt av kylling i ovnen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2005 #695 Del Skrevet 2. oktober 2005 Nei. Vi er ikke så gamle. Fremtiden er forhåpentligvis foran oss i maaaaange år enda, og forhåpentligvis blir det en god femtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #696 Del Skrevet 3. oktober 2005 God morgen! Sitter her i pysjen og skal til aa starte arbeidsdagen. Har norsk nettradio paa og skal lage meg litt frokost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #697 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det lov aa skrive et innlegg over noe som irriterer meg? Blir saa oppgitt over svogeren min, Ts bror. Han er liksom helten i familien, av en eller annen grunn. Hver gang han er hos svigersene og vi er der, blir han rost opp i skyene kontinuerlig. Skikkelig irriterende, naar han aldri klarer aa vise noen interesse for T eller meg! Han mistet jobben for litt siden, men fikk ny samtidig, saa egentlig var det veldig heldig da han faar en stor sum fra jobben han ble sparket fra. Han ringte en del til T akkurat i den perioden, og jeg hoerte ut ifra det T sa at alle samtalene mellom dem (da jeg var der) handlet utelukkende om ham! Og ellers naar han en sjelden gang ringer, saa slaar han saa raskt over paa hvordan han har det, hva han har gjort, hva barna driver med etc....T er paa en maate familiens psykolog, han er kjempeflink til aa bry seg om andre og foreslaa loesninger etc. Som yngstemann i soeskenflokken er han vant til at de andre faar mest oppmerksomhet, men jeg synes det er litt rart at broren (og soesteren ogsaa egentlig) er saa selvsentrerte...naar vi er sammen med dem er det enda verre. Tilbragte tre dager med Ts bror i hoest, og ikke ett eneste spoersmaal om meg, jobben min, familien min etc.! Synes det er kjipt aa maatte vaere publikum saa lenge...vi moeter dem i julen, da skal vi feire sammen hos Ts foreldre. Barna hans er kjempesoete, saa vi kommer sikkert til aa leke/snakke med dem mer enn med foreldrene.... Synd det er saann, men vi foeler vi gir saa mye - naar man aldri faar noe tilbake blir det litt surt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. oktober 2005 #698 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er vel lov å legge inn et sånt innlegg, vel Skjønner deg godt jeg. Det er lov å vise interesse for andre enn seg selv. Det er kjedelig at ingen spør hvordan dere har det noen gang. Håper det kan rette på seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #699 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk for klemmen MrsL. En til deg ogsaa! T takler det veldig bra, han er vant til det. Har hatt en slapp dag hjemme. Har jobbet litt ogsaa, men det har ikke vaert saa travelt i dag. Faar finne paa noe til middag snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. oktober 2005 #700 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har du hjemmekontor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg