Gå til innhold

Spennende tider! - vi prøver for første gang


Enamorada

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Håper EL kommer snart. Den kjedeligste tida er ventetida altså :(

Helt enig.

Jeg er også i en lik situasjon. Om syklusen var i gang som normalt, så skulle jeg få EL i morgen, men testene viser ingen antydling til det. Så SA har vel klusset til i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Jeg er også i en lik situasjon. Om syklusen var i gang som normalt, så skulle jeg få EL i morgen, men testene viser ingen antydling til det. Så SA har vel klusset til i systemet.

Ingen EL i dag heller. Skulle ha det i går, men testene er negative. Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på dette her, jenter! El-testene blir sterkere!

Syklusdag 20 i dag. Nederste test fra i dag tidlig.

2rc5uvb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-testen ble positiv i går og negativ i dag tidlig. Da regner jeg 31.08 som EL dagen og 15.09 som IKM.

Tenker å spille litt ludo i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel 7 dpo i dag. Har litt rare murringer nederst i magen. Likner på mensmurringene som jeg ikke har til vanlig, men hadde rundt IKM den gangen jeg var gravid. Så jeg håper, håper, håper.

Vil tidlig er det lurt å starte testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som den første dagen folk(inkl meg) får svak positiv test, er 12 dpo. Så hadde kanskje prøvd å vente til da ihvertfall ;) krysser fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg til søndag eller lengre. Huske jeg likte følelsen av å forstå at mensen er borte og mistenke at jeg endelig ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg til søndag eller lengre. Huske jeg likte følelsen av å forstå at mensen er borte og mistenke at jeg endelig ble gravid.

 

Så spennende! Jeg testet positivt 10 dpo med en 25 miu test, hadde lovet meg selv å ikke teste før IKM... løfte ble ikke holdt da jeg hadde en sterk følelse av å være gravid, dessverre endte det i en SA. Denne pp SKAL jeg vente til ikm  :jolie:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg til søndag eller lengre. Huske jeg likte følelsen av å forstå at mensen er borte og mistenke at jeg endelig ble gravid.

 

Jeg likte også den følelsen :) Ventet til 2 dager over før jeg testet. Da kjente jeg også endel kniping i magen så var ganske sikker på at den ble positiv. Håper den sitter for deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ultrasvak positiv i dag. Ironisk nok begynte jeg å spotte noen timer senere. Så jeg tviler på at det blir noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig rar mens etter SA. Mye gammelt brunsvart blod uten at det fyller første truseinnlegg. Hmm. Vil tro at den blir da lengre enn de vanlige 5 dagene siden det ikke har kommet for fult ennå.

 

Denne gangen ble jeg faktisk sint på alle nettdiskusjoner og andre erfaringer om at man er ekstra fruktbar etter SA. Tydeligvis ikke. Samboeren er litt oppgitt og spør "Hva mer kan vi gjøre? Er det noe hemmelig måte jeg ikke vet om?" Så jeg bare sa at det eneste jeg kommer til å gjøre denne gangen er å "plage" han hver/annenhver dag. Stakkars han å måtte se meg så lei meg og oppgitt. Jeg er faktisk på grense til å slutte med hele babylagingprosjektet...

 

Vel, vel. Har bestilt flere g-tester, så håper å starte tidlig testing for å vite på forhånd at det ikke jeg eller gikk isteden for å bli overraskeet av mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er vi på cd 9. Har begynt å teste for el, selv om det er veldig tidlig. Ser to streker, men den er for svak til å regnes som positiv.

Føler at jeg noen dager er helt nede. I dag er en slik dag. Er vel min skyld også siden jeg leser for mye på nettet. Nå har jeg lest gjennom dagboka mi for å kartlegge syklusene på nytt (har jo slettet alt da jeg ble gravid) og det var merkelig å lese helt i starten da samboeren kom fra ferien og lurte på om jeg var gravid allerede (etter bare en eneste gang vi prøvde å lage barn). Synd at jeg ikke kan gi ham det han selv ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når på dagen bruker du CB eggløsningstest (med dobbel hormonindikator, hvis det er noe forskjell)?

Har blitt oppmerksom på at billige strimlene brukes på ettermiddagen, mens CB ber om å teste med første dagens urin. Er dette riktig, eller misforstod jeg?

 

Har prøvd testen for første gang i går. Bare for å bli kjent. Det var noe tidlig å starte testing da. Blir det et problem i resultatene hvis jeg tar en pause nå og fortsetter å teste daglig, men om 2-3 dager fra første test? Hvis ikke så er jeg redd det ikke holder med 10 strimler til jeg faktisk for "høyt" da syklusen kan variere med et par dager og jeg vi ta høyde for den lengste mulige syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd12. Fikk min første blinkende smilefjes på CB. Så det er "høy" fertilitestsnivå nå. Spennende, selv om det virker litt tidlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...