Gå til innhold

Mens vi venter på den lille


Løvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg vet flere som har kjent liv i uke 17 :wink: Ikke se helt bort i fra at det er det du kjenner.

Synes også de er treg med UL inkallingen din :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også de var trege med innkallelsen!! Jeg var hos legen i uke 4 og leverte "søknad" om UL på sykehuset samme dag. 14 dager senere hadde jeg fått innkallelse, selvom det ikke er før i uke 19.

Håper du får det snart ellers ville jeg nok ringt ja!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Bare innom for å ønske deg en super god helg. Godt å lese at det gikk bra med ovnen.

Hvor langt er du kommet nå. Leste uke 17 ?? Er lit artig at vi er så tett. Jeg er 16+1 i dag så da ligger jeg en uke etter deg eller noe. Fikk høre hjertelyden hos legen på onsdag. Det var bare SÅ herlig. 144 slag, så mlulig det er en jente... Får bare vente til UL å se. Stor gleder meg. Rart at du ikke har fått innkallelse. Jeg skal jo inn snart og du er jo lenger enn meg!! Er jo ikke så bra å vente for lenge med det heller. Du kan jo ringe legen å høre ???

Men ha en kjempe god helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

En liten oppdatering fra meg, lenge siden jeg har vært her. Har redusert tilgang på nett for tiden, så blir litt varierende hvor ofte jeg kan stikke innom.

Her går alt bare bra, er nå i svangerskapsuke 18, og :babysmokk: er en liten aktiv krabat i mammas mage. Har ikke fått hilst på den lille enda (UL) men det blir om en ukes tid.... gleder oss til den dagen, skal bli spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir sikkert en kjempefin opplevelse.

Jeg ble kjemperørt da jeg så mitt lille knøtt på skjermen, fikk en sånn god varm følelse inni meg. Det er rart å virkelig få se babyen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...