Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #161 Skrevet 3. august 2004 "Når nøttene blir lange og kulda setter inn......"
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #162 Skrevet 3. august 2004 :o HVorfor står det NORDNORGE på profilen din' date=' din løgnhals!?!?! Jeg som trodde du var et skikkelig menneske?!?!? :o :o[/quote'] Jeg er oppvokst i Bærum, men tok til fornuft da jeg ble voksen.
Gjest Catwoman Skrevet 3. august 2004 #163 Skrevet 3. august 2004 Jeg sliter litt med å hate de som sier at jeg er herlig... Men... - jeg er jo en mann av og med prinsipper! Jeg håpte liksom du var svak for smiger da... men hvis det er noen trøst så har jeg ikke vært så fryktelig mye på sørlandet... ikke hvis du regner sørlandsgrensa for å gå etter Kragerø.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #164 Skrevet 3. august 2004 Hvor ofte må jeg si det? KRAGERØ ER ØSTLANDET!!! ...og så lenge dere holder dere der, er vi fornøyde ...
Gjest Catwoman Skrevet 3. august 2004 #165 Skrevet 3. august 2004 Hvor ofte må jeg si det? KRAGERØ ER ØSTLANDET!!! ...og så lenge dere holder dere der, er vi fornøyde ... ja, det var det jeg sa... sørlandsgrensa går etter Kragerø. Jeg får min del har ingenting imot Sørlendinger, men Østfoldinger derimot...spesielt dialekten. :-x
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #167 Skrevet 3. august 2004 Ja, men ikke før ekteskapet... Forresten er jeg glad for at du er åpen når det gjelder Sandmans problemområde
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #168 Skrevet 3. august 2004 :o Nei takke meg til! DU vet vel hva "fra halsen og opp, skuldrene og ut og knærne og ned." betyr også du? 8)
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #169 Skrevet 3. august 2004 Forresten er jeg glad for at du er åpen når det gjelder Sandmans problemområde Jepp, det Sændis ikke har i pikk tar jeg igjen i pupp, for å si det sånn!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #170 Skrevet 3. august 2004 :o Nei takke meg til! DU vet vel hva "fra halsen og opp, skuldrene og ut og knærne og ned." betyr også du? 8) Jepp. Det pleier å holde i omtrent 20 minutter, og deretter praktiseres Tine Melk-prinsippet: Brett ut og bøy helt tilbake
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #172 Skrevet 3. august 2004 :o *glammy blir målløs* Næh! :o Det er da man sier som Kings of Convenience: So let your hips do the talking...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #174 Skrevet 3. august 2004 :enig_animasjon: ...er vel den nærmeste smileyen...
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #175 Skrevet 3. august 2004 Næsj! Sjekk hoftene a! :enig_animasjon: " I like to work it"
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #176 Skrevet 3. august 2004 Næsj! Sjekk hoftene a! :enig_animasjon: " I like to work it"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå