Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2014 #101 Skrevet 15. desember 2014 Hvert år fødes det 265.000 barn i Norge. 79% av disse er uten partner, og vil motta over 65 millioner kr i sosiale stønader allerede før disse barna begynner i barnehage. Bare 5% av disse mødrene vet navnet på barnets far. 35% av dem er prostituerte. Flesteparten av disse barna vil ikke fullføre grunnskolen, og 67% vil bli rusmisbrukere. Så ja, det lønner seg å være i et stabilt forhold før man får barn. Trekk fra 200 000, så stemmer kanskje antallet barn. 21 prosent av nyfødte har partner? Det var nytt for meg.
Gjest EnFyr Skrevet 15. desember 2014 #102 Skrevet 15. desember 2014 Trekk fra 200 000, så stemmer kanskje antallet barn. 21 prosent av nyfødte har partner? Det var nytt for meg. Jeg har regnet det ut her: Det ble født 58 995 barn i Norge i 2013. 87,1% av deres foreldre var i et parforhold. Av disse var 43,8 samboere og 43,3 var gifte. 12,9 var enslige, altså hadde ikke en registrert partner. Om disse var alene eller bare ikke registrerte noe vet ikke jeg. Fruktbarheten per kvinne i Norge er 1,78 og for menn 1,61. Om man tar kvinnene som malen for fruktbarhet, viser det seg at menn har 90% av ungene til kvinnene. En del av dette blir forårsaken av at det blir født en del flere gutter enn jenter, den andre er innvandringen som jeg mener de teller med som en del av den mannlige befolkningen, noe som gjør at det blir færre barn per mann. Resten av ungene har uregistrert far eller har en far som ikke kan bli skrevet opp i norske registre (utlendinger). http://ssb.no/befolkning/statistikker/fodte
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2014 #103 Skrevet 15. desember 2014 Fordi mette marit var forlovet med en annen fyr. Ja ha.
Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2014 #104 Skrevet 15. desember 2014 Fordi mette marit var forlovet med en annen fyr. Sier du at mannen hun var forlovet med (husker ikke navnet) ikke er faren til Marius? Har han påtatt seg farsrollen da, for å skåne Mette Marit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå