Gå til innhold

Julemusikk du ikke fordrar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stemmer i at Maria Mena sin julelåt er helt jævlig.

Jeg klarer heller ikke Jackson 5 sin versjon av Santa Claus is coming to town, den er så enormt masete og skrikete.

Ellers har jeg en OK toleranse for julemusikk, liker det meste til sin tid og i små doser. Det er mye som ikke akkurat er bra musikk, men får stemning av det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stjerne skinner i natt. Spesielt den med Oslo Gospel Choir. Hater, hater, HATER den sangen!

Anonymous poster hash: 628f7...933

haha det er min favoritt julesang ..

min verste julesang blir vel den irske sangen jeg ikke husker hva heter siden jeg ikke liker den.. synger "merry christmas you faggot" inni der et sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det er min favoritt julesang ..

min verste julesang blir vel den irske sangen jeg ikke husker hva heter siden jeg ikke liker den.. synger "merry christmas you faggot" inni der et sted

"Happy christmas your arse, I pray God it's our last!"

Fairytales of New York. Den er jo morsom. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jackson 5 - santa claus is coming to town :(((((( fææææl



Anonymous poster hash: 0a204...b67
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Happy christmas your arse, I pray God it's our last!"

Fairytales of New York. Den er jo morsom. :)

mulig morsom, men gir meg ikke et snev av julestemning hvertfall :P

Men nå er jeg av typen so liker oslo gospel choir og sissel kyrkjebø sine julecd'er da

Og kan ikke fordra Tone sin nye juleplate feks ( ettersom det er kanskje 3 sanger på den cd'en som er jul for meg.. ) Så er kanskje ikke så rart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairytale of New York er en av mine favorittjulesanger. Litt fordi den fremhever at ikke alt er fryd og gammen, SELV om det er jul...

"You're a bum, you're a punk!
You're an old slut on junk!
You scumbag, you maggot, you cheap lousy faggot!
Happy Christmas you're arse, I pray God it's our last!"

Litt av samme grunn liker jeg julekveld i skogen, av Rolf Just Nilsen.

Kommer forøvrig ikke på noen julesang jeg virkelig ikke liker. Jeg er en skikkelig sentimental tulling, så at noe er klissete gjør ikke meg noe...

Redigert: Jo, nå kom jeg på en... O helga natt... den har jeg aldri likt. Vet ikke hvorfor, bare liker den ikke. :P

Endret av fullførsetningen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairytale of New York er jo den beste!

Kom paa en til jeg ikke liker noe stoerre: "I en natt", med hvemdetnaaenner. Den er saa.. meh, rett og slett. Slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som bare er instrumental. Høres ut som klokkespill eller no. Noen som vet hvem jeg mener?

Jeg syns den passer mer i en ekkel skrekkfilm enn som julesang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariah Carey -All i want for christmas. Den mest grusomme sangen som finnes. Det aller verste er når den blir kombinert med shopping på en stappfull butikk hvor den spilles på full guffe. Ørene mine blør.

Anonymous poster hash: a2e35...99f

Det er ikke den verste julesangen hennes. Hun synger mye verre ting enn det der på juleplatene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Takk og pris bor jeg i utlandet og unngår dermed stadig belemrelse med ymse julesanger.

Det til tross, et par sanger har jeg fått med meg, og her er min liste:

- Oslo Gospel Choir med "En stjerne skinner i natt": PIGGTRÅD I ØRENE! Er så vemmelig at det fremkaller lettere brekningsfornemmelser!

- Mariah Carey med "All I want for Christmas": Kjære Mariah, all I want for Christmas is for you to just shut the f**k up! Får frysninger av den skrika der altså!

- Den norske versjonen av "A Fairytale of New York". Personen(e) som kom på å begå et slikt musikalsk helligbrøde burde vært spikret opp på veggen, satt i gapestokk, og utsatt for tortur enhver inkvisisjon verdig. Grusomt, grusomt, grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen slitsomme greier de insisterer på å spille hvert år, som gjør meg lettere suicidal...

Jeg får seriøst lyst til å henge meg i en eller annen julegran.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All I want for christmas is my two front teeth.. *grøsser*

Også den der "I saw mommy kissing Santa Claus"... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...