Gå til innhold

Frk. Andersen og pelsdebatten


Gunvald

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Haha, for et temperament på den jenta når hun blir konfrontert med at hun kopierer andre! Hoho, snakk om å føle seg truffet og angripe i selvforsvar! :rofl: Jeg leste bloggen hennes av og til (ikke noe fast) før og likte henne godt, men nå syns jeg hun har blitt mer og mer ovenpå og ufordragelig, så orker ikke lese den lenger. Hun virker så falsk og jeg er lei av det falske, påklistra gliset hennes overalt. Og at alt er så magisk i hennes øyne er bare latterlig. Hun er bare alt for mye rett og slett. Lurer på når hun skal farge håret blondt jeg. Hun er jo besatt av Kim K og hermer etter henne hele tiden, så tar nok ikke lange tiden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har jo selv sagt at hun er kontrollerende, høylydt, sjefete, grinete og blir veldig sint.

God ide å beskrive seg selv sånn på Internett. Den dagen hun må søke på en ekte jobb er jo sånt gull verdt å ha ute på verdensveven!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som andre sier, hun aner ikke hvordan det er å ha en vanlig fulltidsjobb. Skjønner heller ikke hvorfor hun ikke tar en ordentlig utdanning.
Men sånn ellers har jeg ikke så mye imot bloggen hennes. Hun irriterer meg ikke slik enkelte andre bloggere gjør.
Synes det begynner å vise at hun trener og spiser sunnere. :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hennes nye innlegg "Frokostmuffins med havrerundstykker", så er det igjen 'krangel' i kommentarfeltet der noen sier at hun kopierer CBE. Det strider vel med reglene å legge inn kommentarene her, men dere burde gå inn og lese svaret hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

I hennes nye innlegg "Frokostmuffins med havrerundstykker", så er det igjen 'krangel' i kommentarfeltet der noen sier at hun kopierer CBE. Det strider vel med reglene å legge inn kommentarene her, men dere burde gå inn og lese svaret hennes..

Haha, hun har visst ip-teller så hun kan se hvem som besøker bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukens latterkramper. Jeg er så GLAD jeg ikke er naboen hennes! Sitter dagen lang og får hunden til å ule som en gal. Hadde lett mistet det med en sånn nabo i blokka...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...