Gå til innhold

Frk. Andersen og pelsdebatten


Gunvald

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det av med løsvipper og løshår. Deilig å slippe alt det styret. Det kan jeg nok si meg enig i ja. Selv om jeg ukentlig går i møte der jeg snakker ut om utfordringer rundt dette med andre likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå har hun laget en oppskrift. Lagt det ut på bloggen som om det var hennes egen.

http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/hot-hverdagssuppe/

Måtte bare kommentere det, men har ikke sluppet igjennom sensuren enda.

Skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg da.. Jaja! Det er vel straffa for å følge med på dårlige bloggere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun laget en oppskrift. Lagt det ut på bloggen som om det var hennes egen.

http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/hot-hverdagssuppe/

Måtte bare kommentere det, men har ikke sluppet igjennom sensuren enda.

Skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg da.. Jaja! Det er vel straffa for å følge med på dårlige bloggere.

Du som har kommentert som Mia? Fordi nå har hun svart. I sin vante ydmyke stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har kommentert som Mia? Fordi nå har hun svart. I sin vante ydmyke stil.

Hehe.. Jepp!

Imponert over at den slapp igjennom. Jeg var jo ikke akkurat ydmyk jeg heller da i måten å kommentere på da. Regna bare så med at den ikke skulle igjennom. Der tok jeg feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jepp!

Imponert over at den slapp igjennom. Jeg var jo ikke akkurat ydmyk jeg heller da i måten å kommentere på da. Regna bare så med at den ikke skulle igjennom. Der tok jeg feil :)

Syns nå kommentaren hennes var unødvendig frekk jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns nå kommentaren hennes var unødvendig frekk jeg da.

Jo, men det er vi jo vant til ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er jo faktisk blåkopi av Matprat sin oppskrift, både bildemessig og alt. Og likevel døper hun den om og later som om det er hennes oppskrift?

PINLIG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at hun hadde funnet den opp selv, pga setningen om hvahun hadde kalt den. Jeg synes at når man har så mange lesere, så må man faktisk linke til hvor hun fant oppskriften, og ikke prøve å ta æren for det selv.

Og det dummeste hun sa var jo "Nå må dere slutte å finne feil med meg, dette blir for dumt :)"...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det dummeste hun sa var jo "Nå må dere slutte å finne feil med meg, dette blir for dumt :)"...

Enig! Det enste som blir for dumt er jo måten hun velger å forsvare seg på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke særlig villig til å publisere flere kommentarer vedrørende fuskinga i hvert fall.

En bloggers viktigste egenskap det, evnen til å late som ingenting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke snakk om å ta bloggen til nye høyder denne uken?

Venter fremdeles på en skikkelig høydare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller virker hun veldig selvopptatt? Synes den måten hun svarer folk på er rett og slett smakløst. Hun virker så oppslukt i seg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hater pelsdyrnæringen mer enn parteringsdrap og overgrep mot barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun gikk hardt ut i pelsdyrdebatten, men selv har hun akkurat kjøpt ei ny veske i skinn??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå har en leser kommentert at hun synes bloggen til KA er så lik CBE sin, og at hun kopierer andre og later som det er hennes.

Og KA klikker jo? :sjokkert: Skrev at hun burde offentliggjøre det ekte navnet hennes, men at hun er "snill" som la vær.

(Var litt usikker på om jeg hadde lov å kopiere, så jeg skrev det i stedet).

http://kristinaandersen.blogg.no/1426521771_smoothielicious.html#comment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...