Gå til innhold

Frk. Andersen og pelsdebatten


Gunvald

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare innse at bloggerne er flinke på å tjene penger, men ikke så smarte ellers? Det er sånn jeg ser det ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er kommentaren Julie90 sikter til, for de som ikke vil gå inn på bloggen.

http://i62.tinypic.com/10ygioj.jpg

Vil nå si at kommentaren om likheter traff ganske godt jeg da

Takk :blomst:

Ja, det er jo det som har irritert meg med henne lenge, det er det at hun kopierer alle andre og ønsker å være som alle de "store" bloggene. Hun er aldri seg selv. Hun er jo superfan av Lene Orvik, CBE og Eirin Kristiansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sant. Og den bloggen hennes var faktisk litt mer artig før den også. Før alt ble magisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hei. Angående den kommentaren hennes til den personen som skrev at hun kopierte fotballfrue sin blogg.. Hun svarer hun har lyst til å oute navnet på personen, da blir det nok en skandale (eller lignende)

Er jeg paranoid hvis jeg tenker at det alle nettrollenes far, Lasse Eriksen eller hans kone som er på krigsstien igjen? Hadde vært hysteriskt

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo begynne å lure på hva hun mente med "enda en skandale".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan jo begynne å lure på hva hun mente med "enda en skandale".

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :blomst:

Ja, det er jo det som har irritert meg med henne lenge, det er det at hun kopierer alle andre og ønsker å være som alle de "store" bloggene. Hun er aldri seg selv. Hun er jo superfan av Lene Orvik, CBE og Eirin Kristiansen.

Angående det, så er det noen som vet hva som skjedde den gang KA, Eirin Kristiansen og Suzanne Svanevik reiste på tur sammen til London?

Husker KA og Eirin kommenterte mye på bloggene til hverandre, og etter den tiden var det helt helt stille. Det er ingen kommentering, de svarer aldri på kommentarene som kommer inn på hva som skjedde (hverken i spørsmålsrunder eller noe) og utfra bloggene når de var der å dømme, så var KA og SS med hverandre og Eirin ganske for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det, så er det noen som vet hva som skjedde den gang KA, Eirin Kristiansen og Suzanne Svanevik reiste på tur sammen til London?

Husker KA og Eirin kommenterte mye på bloggene til hverandre, og etter den tiden var det helt helt stille. Det er ingen kommentering, de svarer aldri på kommentarene som kommer inn på hva som skjedde (hverken i spørsmålsrunder eller noe) og utfra bloggene når de var der å dømme, så var KA og SS med hverandre og Eirin ganske for seg selv..

Jeg er ganske sikker på at Eirin og Kristina ikke klikket :vetikke: Suzanne vet jeg ingenting om. Husker noe om at Eirin ble sint på Kristina for at Kristina hadde kjøpt lik kåpe på Zara? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hei. Angående den kommentaren hennes til den personen som skrev at hun kopierte fotballfrue sin blogg.. Hun svarer hun har lyst til å oute navnet på personen, da blir det nok en skandale (eller lignende)

Er jeg paranoid hvis jeg tenker at det alle nettrollenes far, Lasse Eriksen eller hans kone som er på krigsstien igjen? Hadde vært hysteriskt

:sjokkert::sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at Eirin og Kristina ikke klikket :vetikke: Suzanne vet jeg ingenting om. Husker noe om at Eirin ble sint på Kristina for at Kristina hadde kjøpt lik kåpe på Zara? :fnise:

Haha, det fikk ikke jeg med meg! Jeg har ett inntrykk av at Eirin er superskjønn igrunn, veldig stille og rolig. Men at KA er litt omvendt, veldig voldsom og mye - hvertfall om man er en rolig person selv. Det er bare inntrykk fra bloggene deres da, så egentlig så har jeg jo egentlig ingen aning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det fikk ikke jeg med meg! Jeg har ett inntrykk av at Eirin er superskjønn igrunn, veldig stille og rolig. Men at KA er litt omvendt, veldig voldsom og mye - hvertfall om man er en rolig person selv. Det er bare inntrykk fra bloggene deres da, så egentlig så har jeg jo egentlig ingen aning :fnise:

Ja, det er helt sant. De er nok forskjellige typer. Men det hadde vært veldig gøy å få høre den skikkelige historien også! Kanskje KA hermer like mye etter andre i klesbutikker og i stilen, som hun gjør etter andre blogger :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo selv sagt at hun er kontrollerende, høylydt, sjefete, grinete og blir veldig sint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikker på at Eirin og Kristina ikke klikket :vetikke: Suzanne vet jeg ingenting om. Husker noe om at Eirin ble sint på Kristina for at Kristina hadde kjøpt lik kåpe på Zara? :fnise:

Susanne virker bare helt herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det, så er det noen som vet hva som skjedde den gang KA, Eirin Kristiansen og Suzanne Svanevik reiste på tur sammen til London?

Husker KA og Eirin kommenterte mye på bloggene til hverandre, og etter den tiden var det helt helt stille. Det er ingen kommentering, de svarer aldri på kommentarene som kommer inn på hva som skjedde (hverken i spørsmålsrunder eller noe) og utfra bloggene når de var der å dømme, så var KA og SS med hverandre og Eirin ganske for seg selv..

Virker som om Eirin ikke er redd for å gå sin egen vei og ikke er keen på å gjøre seg til for mye. Mens KA gjør alt så sinnssykt voldsomt og over the top. Virker veldig forskjellige. Eirin's blogg er veldig behagelig å følge, og selv om den har vokst med tiden, så er den fortsatt "lik seg selv" (eller hva man nå skal si). Litt mer reklame, selvfølgelig, men bare ting som føles naturlig av en eller annen grunn. Tror de bare er veldig forskjellige.

Men ja, lurer ofte på hvem av bloggerne som liker hverandre og som ikke tåler trynet på hverandre. Spesielt siden de lever i den boblen som toppblogger-Norge må kunne kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff arbeidsdag. Hun har trent, vært hos frisør og så lagt ut innlegg om at arb.dagen er over kl 16.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, nå ble jeg sykt nyskjerrig på om det var Lars Kristian Eriksen som var inne å kommenterte på KA sin blogg :fnise: jeg dør av tanken.. Hadde vært hysterisk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå ble jeg sykt nyskjerrig på om det var Lars Kristian Eriksen som var inne å kommenterte på KA sin blogg :fnise: jeg dør av tanken.. Hadde vært hysterisk!

Det hadde vært krise :fnise: Men kan ikke tro han kaller bloggen til CBE for Fotballfrue? Det er jo over å være ff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært krise :fnise: Men kan ikke tro han kaller bloggen til CBE for Fotballfrue? Det er jo over å være ff.

Han ville vel late som han var en leser eller noe.. Bare måten Kristina svarte på :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...