Zenobia Skrevet 11. august 2016 Forfatter #241 Del Skrevet 11. august 2016 Den 10.8.2016 at 3.03, AnonymBruker skrev: 1. Tørre å konfrontere urettferdighet. Når du er uenig i noe så si fra. 2. Ikke tro andres meninger er mer verdt en dine. 3. Ikke tro andre er bedre enn deg selv. Du er like bra som andre. 4. Ikke vektlegg andre mer verdi enn deg selv. 5. Ta ting med en klype salt. Ikke ta alt så seriøst, le litt av ting, se det humoristiske. (Eksempel her må være det du begynte å grine av og brukte en hel dag å "sippe" over.) Lykke til! Dette er oppskriften på en generell god selvtillit. Anonymkode: 6c6ae...de1 Dette var et så bra svar at jeg limer det inn her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. august 2016 Forfatter #242 Del Skrevet 12. august 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er virkelig ikke alene om det. Det er tross alt noe som heter 1. dag fest, 2. dag gjest, 3. dag pest. Anonymkode: f2723...065 Limer inn dette gullsitatet også, jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. august 2016 Forfatter #243 Del Skrevet 12. august 2016 10 timer siden, Mrs.Under skrev: Gresset er alltid grønnest der du vanner det. Og der kom det enda ett klokt ord, gitt! Jeg er visst i "stjele sitater"-modus for tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2016 #244 Del Skrevet 16. august 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. august 2016 #245 Del Skrevet 30. august 2016 Er det adgang for rumlefanter her inne, mon tro?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 31. august 2016 Forfatter #246 Del Skrevet 31. august 2016 8 timer siden, Rumle skrev: Er det adgang for rumlefanter her inne, mon tro?? Selvsagt Det er nesten ikke liv her, men jeg har stadig planer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2016 #247 Del Skrevet 1. september 2016 *smyyge stille* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. september 2016 #248 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Den 31.8.2016 at 9.13, Zenobia skrev: Selvsagt Det er nesten ikke liv her, men jeg har stadig planer Høres bra ut God helg til deg, i morgen! Endret 1. september 2016 av Rumle Atter en fredags-forvirring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. september 2016 #249 Del Skrevet 7. september 2016 Hva skjer folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. september 2016 Forfatter #250 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg får besøk i aften, og har lagt vin til kjøling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. september 2016 Forfatter #251 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg orker ikke sympati ing i dag. Jeg har ikke strukket ut smileyer før. Det ble litt rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2016 #252 Del Skrevet 8. september 2016 Sympatisvømming? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2016 #253 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, Rumle skrev: Sympatisvømming? Fisk-ing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2016 #254 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: Fisk-ing Åhh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2016 #255 Del Skrevet 8. september 2016 Hva gjør folket på i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2016 #256 Del Skrevet 8. september 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Hva gjør folket på i kveld? Jeg gjør ingenting. Bare hører på musikk og leser litt her og på nett. Du da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #257 Del Skrevet 9. september 2016 8 timer siden, Rumle skrev: Jeg gjør ingenting. Bare hører på musikk og leser litt her og på nett. Du da? Akkurat stått opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. desember 2016 #258 Del Skrevet 30. desember 2016 Er dagboken helt død? /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #259 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Neida. Nå skal jeg til med et mat-eksperiment igjen: Klar tomatfiskesuppe: Ingredienser:Toro fiskebuljong Det ble grønnsakbuljong. Fiskebuljongen er jeg redd ville krasjet med korianderen. Hermetisk hakket tomat m/chili Torsk Purre Hvitløk Koriander (har visst litt lite ) Olivenolje Ekstra chili? Jepp. Smak til med sitronsaft Bønnespirer Spinat Finn frem alt Sett på vann til fiskebuljong Skrell og kutt purre og chili. Kutt opp fisk Når vannet koker, tilsett buljong, chili, koriander, hermetisk tomat og olivenolje så sakte at det fortsetter å koke. Tilsett fisken og la trekke Tilsett presset hvitløk, spinat og bønnespirer rett før servering. Varm opp. Smak til med sitron. Kommentar: Det var grei mengde koriander. (Neste gang sløyfer jeg bønnespirer. Tilførte ikke noe ekstra.) Kanskje gårsdagens poteter i terninger kan varmes litt og serveres til? Vil ikke ha det i suppa, siden poteten stjeler så mye kryddersmak. Salt fisken. Buljongen er ikke så salt. Ellers var den god Endret 20. februar 2017 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #260 Del Skrevet 27. februar 2017 Da var det til pers med ny suppe. Den var en suksess, etter utsagn og inntak å dømme. Huskeliste/Ingredienser: Hønsebuljong Kalkun Chili Pasta Brekkbønner Snackspaprika Gulrot Rundtstykker Hvitløk + smør Skjær kalkun i små biter. Marinér i Santa Marias koriander/chili/salt/etc-blanding og olivenolje. Sett på vann til buljong. Mål opp pasta. Klipp brekkbønner, skjær paprika og chili og skav gulrot. Små biter. Stek kalkunbitene underveis. Ha i buljong og grønnsaker når vannet koker. Vent på nytt oppkok og tilsett pasta. (Bruk litt mindre vann enn 1/2 L pr. pakke buljong, siden pastaen trekker til seg endel smak. Eller 4 pk pr. 1 1/2L vann.) Varm rundstykkene i stekeovnen når pastaen går i vannet. Skrell hvitløk, og del i pressebiter. Ha i de varme, stekte kalkunbitene mot slutten. Serveres med varme rundstykker, hvitløkspresse/båter og smør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå