AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Spørsmål: Når føler dere at det begynner å haste med å stifte familie? Anonymous poster hash: 16be2...fa9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 33-35 Gjelder forøvrig menn også Anonymous poster hash: aadc9...763 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 25.Anonymous poster hash: 79517...359 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 34 Anonymous poster hash: 2c68c...acd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 29 Anonymous poster hash: 9200f...7bf 1
Sylvari Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Haster aldri. Skjer det, så skjer det, skjer det ikke, så skjer det ikke. 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 TS her. For min del som er mann på litt over 30 år, så skulle jeg ønske å ha hatt familie og barn nå, da jeg føler dette er en av målene mine i livet. Jeg får mye oppmerksomhet fra jenter som er en god del yngre enn meg (6-14 år yngre), og de er jo veldig flotte og sexy. Problemet er bare at jeg er usikker på hvor seriøse disse er til forhold og familie, og har ikke veldig lyst til å kaste vekk tid på småromanser som ikke vil føre til noe seriøst forhold. Så jenter er/var dere innstilt på å få familie/barn i begynnelsen og til midten av 20-årene? Anonymous poster hash: 16be2...fa9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 hvorfor finner du deg ikke en på din egen alder? Anonymous poster hash: 2c68c...acd 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 For min del: aldri. Det er vel individuelt? Hva med å heller bare spørre de du dater enn et hundretalls andre som du mest sannsynlig aldri kommer til å ha noe med å gjøre utenfor dette forumet? Anonymous poster hash: 86ae5...be6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er 24 og har aldri hatt som mål om å slå meg til ro i begynnelsen av tyveårene, dvs. tidligere enn 25. Det er for mye som skjer i livet generelt - studier, reise, finne seg selv. Jeg synes det er ekstremt viktig å få alt på plass i denne fasen. Statistikken bekrefter dette - skilsmisseraten er enorm for de som slår seg til ro såpass unge, man er simpelthen ikke klar. Jeg har også et par venninner som er seriemonogame og jeg ser hvilke begrensninger det har hatt med diverse partnere opp igjennom årene. De har droppet å flytte eller studere eller gripe muligheter fordi de var i et forhold, så tar det selvsagt slutt og hva sitter du igjen med? Likevel vil jeg ha flere barn så ideellt sett vil jeg "komme igang" innen jeg er 30. I årene som kommer nå er jeg åpen for å finne den rette. Slutten av tyveårene er for meg en god alder å gifte seg. Anonymous poster hash: 008c7...bca 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Re: "hvorfor finner du deg ikke en på din egen alder?" Jeg har ikke noe i mot å date en på min egen alder, men: 1. For å date noen må en jo bli tiltrukket av dem, og for mitt vedkommende blir jeg mye sjeldnere tiltrukket av jenter som er på min egen alder, enn dem som er i 20-årene. 2. Jeg vil ha flere barn, helst to eller tre. Skal man starte familie, med barn og hele pakken, så trenger man tid til å bli kjent først, og trygg på at dette er en person som man vil starte familie med. Dette tar tid, og dersom jenten er 33 år når jeg treffer henne, og er klar for barn tidligst etter ett år, blir hun fort 35 før vi får startet. Dette er i seneste laget både mtp. flere barn og risiko for feil med fosteret. (Downs syndrom etc). Anonymous poster hash: 16be2...fa9 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Re: "Det er vel individuelt? Hva med å heller bare spørre de du dater enn et hundretalls andre som du mest sannsynlig aldri kommer til å ha noe med å gjøre utenfor dette forumet?" Svar: Spørsmålet mitt er fordi jeg vil få en indikator på hva jenter generelt føler angående temaet, da dette kan gi en pekepinn for min egen del. Videre er det ofte ikke så veldig lurt å ta dette opp tidlig i datingfasen, da det mest sannsynlig vil skremme vekk mange potensielle jenter. Anonymous poster hash: 16be2...fa9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Selv har jeg for lengst bikket 30, er 32, og innser at tiden er i ferd med å renne ut for meg. Har vært singel i over 8 år, lengste forhold jeg har hatt kan bare måles i uker (da var jeg 20), har aldri hatt samboer og kunne ikke tenke meg å treffe noen med barn fra før. Jeg ønsker heller ikke å få barn med en gang (avviser det ikke, selvfølgelig), må bli kjent med henne først, og ting må gå sin gang i sitt eget tempo før jeg er klar for familie. Dette tar tid, og jeg blir ikke mer attraktiv for kvinner med årene heller. Og når mange jenter/kvinner rundt 30 er verpesyke, så blir det fort en utfordring for en som meg. Konsekvensen er nok at jeg kommer til å gå singel livet ut. Noen ganger er det ganske kjipt å tenke på, men det er noe som jeg i større og større grad har tatt innover meg, og begynt å akseptere at kan bli utfallet. Heller det enn å ta til takke med noe i desperasjon.Anonymous poster hash: 4f8fa...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Frem til jeg var ca 28 var jeg ikke det minste interessert i barn, og så for meg resten av livet som barnløs. Men mannen min hadde veldig lyst på barn og jeg følte vel egentlig at det begynte å bli litt "nå eller aldri" når jeg nærmet meg 30 med stormskritt. Sluttet derfor med prevensjon ca på 30-årsdagen. Hadde jeg vært singel eller i et nytt forhold på den tiden, hadde jeg nok ventet flere år til eller droppet det fullstendig. Anonymous poster hash: ea5bd...5c0
Lanoungen Skrevet 4. desember 2014 #15 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kan tenke meg å få barn i 25-26 års alderen, etter jeg er ferdig med utdannelsen og har jobbet litt. Tror nok at flere tenker sånn, selv om flere og flere er enda litt eldre 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #16 Skrevet 4. desember 2014 TS her. For min del som er mann på litt over 30 år, så skulle jeg ønske å ha hatt familie og barn nå, da jeg føler dette er en av målene mine i livet. Jeg får mye oppmerksomhet fra jenter som er en god del yngre enn meg (6-14 år yngre), og de er jo veldig flotte og sexy. Problemet er bare at jeg er usikker på hvor seriøse disse er til forhold og familie, og har ikke veldig lyst til å kaste vekk tid på småromanser som ikke vil føre til noe seriøst forhold. Så jenter er/var dere innstilt på å få familie/barn i begynnelsen og til midten av 20-årene? Anonymous poster hash: 16be2...fa9 Jeg har alltid vært utrolig barneglad og gleder meg til det selv, men først nå som jeg er 26 at jeg tenker det ville være passende. Slik er det for venninnene mine også, alle har tatt gode utdannelser og vektlagt jobb, men nå som det er på plass føles rammene tryggere for noe mer i livet også, man vet mer hva man vil og hvor man står. Helt sikkert mange som er klare mye tidligere også, det er jo ganske individuelt og utifra livssituasjon Så - en gang før jeg er 30 er optimalt for å få førstemann, slik jeg ser det. Anonymous poster hash: 6fcc0...278
Bollaa1 Skrevet 4. desember 2014 #17 Skrevet 4. desember 2014 30. Har 5 år på meg å finne en livspartner
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #18 Skrevet 4. desember 2014 . Dette er i seneste laget både mtp. flere barn og risiko for feil med fosteret. (Downs syndrom etc).Anonymous poster hash: 16be2...fa9 Det er det aldeles ikke, og det er synd at sånt skal ødelegge. Det er folk i 40-årene som får helt friske unger. Anonymous poster hash: 4077e...b6d 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #19 Skrevet 4. desember 2014 30. Har 5 år på meg å finne en livspartner Du har lenger tid selv om det er noen som mener at man dauer når man er 35. Anonymous poster hash: 4077e...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #20 Skrevet 4. desember 2014 Så jenter er/var dere innstilt på å få familie/barn i begynnelsen og til midten av 20-årene? Anonymous poster hash: 16be2...fa9 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: 8b2fc...c20 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå