Gå til innhold

Bortsett fra sæd, har vi behov for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva gjorde kvinnene for å stoppe denne ondskapen? Skilte de seg? Nektet de mennene sex? Stod de opp og sa stopp krigen? Nektet de å jobbe på våpenfabrikken da deres barn eller ektemenn dro ut i krigen? Sa Eva Braun noen gang til Adolf Hitler at jøder, sigøynere og homofile er mennesker de også? Tror ikke det nei.... Men det tydelig her inne at om det er en kvinne som sitter på sidelinja og applauderer er hun helt uskyldig fordi hun er ei stakkars kvinne. Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

Men....da må det jo også gjelde andre veien,eller hur? Da må jo kvinnene også tas frem der mennene hadde suksess? Hvis du skal hakke på kvinner da de deltok på de verste syndene til sine menn så får du applaudere kvinner som sto på for han og familien for at han skulle få den karrieren sin og oppfinne den tingen. Da går det ikke ann å si at kvinner hadde en ubetydelig rolle og skal takke og bukke menn for alt som er skapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå legger du skylda på kvinner igjen. Akkurat som om det er kvinnenes ansvar å stoppe psykopatiske menn fra å starte 2. verdenskrig. Du omtaler menn som ansvarsløse barn.. (Noe veldig mange er)

Hvor legger jeg skylda på kvinner? Ved å si at kvinner ikke er helt uskyldige?

Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det visst en del som burde lese litt historie, for å si det mildt....

Anonymous poster hash: d23a5...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men....da må det jo også gjelde andre veien,eller hur? Da må jo kvinnene også tas frem der mennene hadde suksess? Hvis du skal hakke på kvinner da de deltok på de verste syndene til sine menn så får du applaudere kvinner som sto på for han og familien for at han skulle få den karrieren sin og oppfinne den tingen. Da går det ikke ann å si at kvinner hadde en ubetydelig rolle og skal takke og bukke menn for alt som er skapt.

Har jeg sagt at det ikke går begge veier? Har jeg sagt at menn er guder og kvinner er ubrukelig?

Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at det ikke går begge veier? Har jeg sagt at menn er guder og kvinner er ubrukelig? Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

Ja delvis, du virker opptatt av at menn skal hylles for alt de gjør mens det kvinner ikke gjør er av betydning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten menn ville vi ikke hatt brukt forbeskyttelse.

Anonymous poster hash: f9f81...8d5

dette var jo et litt finurlig poeng da

Og hva gjorde kvinnene for å stoppe denne ondskapen? Skilte de seg? Nektet de mennene sex? Stod de opp og sa stopp krigen? Nektet de å jobbe på våpenfabrikken da deres barn eller ektemenn dro ut i krigen?

Sa Eva Braun noen gang til Adolf Hitler at jøder, sigøynere og homofile er mennesker de også?

Tror ikke det nei....

Men det tydelig her inne at om det er en kvinne som sitter på sidelinja og applauderer er hun helt uskyldig fordi hun er ei stakkars kvinne.

Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

haha, klassisk menn! De roter det til: hvorfor fikser ikke damene det? Vi gjør det, men det tar litt tid ;)

Uansett: nei vi ville ikke klart oss som i at vi ville hatt det noe bra etter en stund. Tror de fleste er enige om det eller? Der en dame ikke strekker til kan en mann komme med en helt ny ide osv. Men en ting er jeg sikker på: Hadde det ikke fantes menn hadde nok kvinnene trådd til og funnet opp alskens skit og "nyttige" ting som facebook osv, jobbet i kloakken (som noen nevnte) osv, men hvorfor gidde nå?? Dere menn gjør det for oss og vi kan jo lene oss tilbake og kreve x)

Anonymous poster hash: b1825...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer virkelig på om noen av dere dominansekåte gutter/mannfolk som skriver i denne tråden, er klar over at hele deres instinkter er styrt etter - jo nettopp - kvinnen? Uten kvinner hadde dere vært uten drifter. Ingen å hevde dere ovenfor. Så totalt sett er det kvinnens fortjeneste at dere har strebet etter erkjennelse i alle år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer virkelig på om noen av dere dominansekåte gutter/mannfolk som skriver i denne tråden, er klar over at hele deres instinkter er styrt etter - jo nettopp - kvinnen? Uten kvinner hadde dere vært uten drifter. Ingen å hevde dere ovenfor. Så totalt sett er det kvinnens fortjeneste at dere har strebet etter erkjennelse i alle år.

Jeg lurer på hvorfor du som kvinne reagerer på dette istedenfor trådens tema som er UTRYDDE menn.

Anonymous poster hash: d06e6...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg lurer virkelig på om noen av dere dominansekåte gutter/mannfolk som skriver i denne tråden, er klar over at hele deres instinkter er styrt etter - jo nettopp - kvinnen? Uten kvinner hadde dere vært uten drifter. Ingen å hevde dere ovenfor. Så totalt sett er det kvinnens fortjeneste at dere har strebet etter erkjennelse i alle år.

Jeg liker å bli dominert av kvinner jeg skal jeg si deg. If you know what i mean ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert når jeg ser slike tråder, de som lager slike tråder kan ikke være mennesker. Vi menn er vanlige mennesker med foreldre, noen barn og mer, søskne osv. Vi er mennesker som er elsket og har et liv og så sier DU ts at dere ikke trenger oss? Vi driter vell i om kvinnfolk trenger menn eller ikke, jeg kan godt leve et liv uten noen damer men jeg skal ikke he en dame driver og si menn ikke trengs, kanskje vi ikke trenger kvinnfolk her i verden da? Dem driver jo bare syter og griner uansett...

Snakka ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen lar seg provosere av tråder som denne. Er jo uansett ingen som tar sånne som trådstarter seriøst og de aller fleste oppegående mennesker skjønner at kvinner og menn utfyller hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker menn, kvinner derimot kunne jeg klart meg godt uten. Bortsett fra mamsen min da :)



Anonymous poster hash: 49e14...c7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvorfor du som kvinne reagerer på dette istedenfor trådens tema som er UTRYDDE menn.

Når ble det et tema å utrydde menn?

Hvorfor skal jeg ikke svare når noen her har holdninger om at menn er bedre enn kvinner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det et tema å utrydde menn?

Hvorfor skal jeg ikke svare når noen her har holdninger om at menn er bedre enn kvinner?

Menn er bedre enn kvinner fodi dem går ikke rundt og lager tråder om at dem skal utrydder...

Anonymous poster hash: 01e12...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er bedre enn kvinner fodi dem går ikke rundt og lager tråder om at dem skal utrydder...

Når ble det et tema å utrydde menn?

Det finnes forresten en haug av vi-trenger-ikke-kvinner-tråder her på forumet.

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når ble det et tema å utrydde menn?

Les trådens tema...

Anonymous poster hash: 01e12...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les trådens tema...

"Bortsett fra sæden til menn, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til sæd og seksuell nytelse, men hva annet?"

TS stiller spørsmål om vi hadde klart oss uten menn, og om de egentlig er viktige i samfunnet vårt. Og ja, TS formulerer det slik at menn blir stilt i et dårlig lys. Men hvor står det at man vil utrydde de? Hva slags briller har du på deg egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bortsett fra sæden til menn, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til sæd og seksuell nytelse, men hva annet?"

TS stiller spørsmål om vi hadde klart oss uten menn, og om de egentlig er viktige i samfunnet vårt. Og ja, TS formulerer det slik at menn blir stilt i et dårlig lys. Men hvor står det at man vil utrydde de? Hva slags briller har du på deg egentlig?

Ingen, hva med deg?

Anonymous poster hash: 01e12...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...