Gå til innhold

Bortsett fra sæd, har vi behov for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke du helt konkret fortelle meg hva som har hindret en kvinne i å starte facebook? Eller lage GoPro kameraet? Eller å lage en 3D printer som appellerer til folk? Eller å starte google? Eller å lage Twitter?

Anonymous poster hash: d06e6...2b0

Hvorfor ender ALLE disse diskusjonene opp med dette argumentet? De har jo vært hjemme og vært altfor opptatte med å lage sandwicher til mennene sine!! :sarkasme:

Nei, vi kunne ikke klart oss uten menn. Og menn kunne ikke klart seg uten kvinner. Det er vel en grunn til at verden har utviklet seg slik som den har?

Anonymous poster hash: 810e1...777

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke du helt konkret fortelle meg hva som har hindret en kvinne i å starte facebook? Eller lage GoPro kameraet? Eller å lage en 3D printer som appellerer til folk? Eller å starte google? Eller å lage Twitter? Anonymous poster hash: d06e6...2b0

Kanskje du heller skal sette deg inn i hva kvinner faktsik har funnet opp, i stedet for å komme med latterlige argumenter?

Du lan begynne med denne tråden her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=827755&page=1

Anonymous poster hash: d23a5...639

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra sæden til menn, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til sæd og seksuell nytelse, men hva annet?

Anonymous poster hash: cc7b4...9fb

Etter åtte år som singel er det kun EN ting jeg trenger fra menn, og det er faktisk sæd. Vurderer å dra til Danmark for å kjøpe.

Kan ikke se noen nytte i menn for min egen del.

Anonymous poster hash: bdff2...ca8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart dere hadde klart dere; men samfunnet(teknologisk sett) ville ikke avansert seg fremover med bare kvinner. Så og si 99.99999% av alle oppfinnelser(også etter 1990) er fra menn.

Anonymous poster hash: cd338...ef3

Siden du tar æren fra alle disse oppfinnerene som du deler kjønn med, kan du vel kanskje også ta skylda for verdens verste folkemord og kriger i verden? Du deler tross alt kjønn med dem også.

Anonymous poster hash: ae36b...7d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden hadde aldri gått rundt med en haug av drama queens.

Anonymous poster hash: 6c5b7...35f

Kvinne her -og enig.

Tror jeg hadde tatt livet av meg-om jeg måtte leve med bare kvinner.Blir faktisk psykisk dårlig bare av tanken....og kvalm av tanken.

Mange kvinner er de fødte psykopater,sosiopater,sjalu og jævlige for bagateller,og hevngjerrige og ondskapsfulle ...fy fan...

Jeg er kvinne-og har stort sett kunn bruk for menn.Kunne fint levd i en verden UTEN KVINNNER : )

Tror faktisk livet mitt hadde vært bedre da..sarkastisk å si.Men har opplevd for mye fanskap fra mitt eget kjønn-til at jeg klarer å like andre kvinner....

Anonymous poster hash: 2352d...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sæd må være den eneste grunnen ja, ellers skjønner jeg ikke poenget med eksistensen av mannfolk. Når det kommer til sex så finnes det jo veldig mye bra i gummi og plast (med eller uten batteri), dildoer, strap on... etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG og all kranglinga kjønnene i mellom er vel bevis nok i massevis på at verden etter all sannsynlighet hadde vært et rent paradis uten verken menn eller kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som lesbisk kan jeg si nei, men det gjelder jo kun for mitt eget privatliv, altså jeg trenger ikke en mann som en partner.

Men generelt så trenger vi både menn og kvinner. Det hadde blitt utrolig kjedelig om det kun var kvinner i denne verden. Menn og kvinner som gruppe er litt ulike, både med tanke på interesser og væremåte, noe som gjør det interessant å være venner med menn eller kollegaer, fordi man får ulik input.



Anonymous poster hash: 16072...019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG og all kranglinga kjønnene i mellom er vel bevis nok i massevis på at verden etter all sannsynlighet hadde vært et rent paradis uten verken menn eller kvinner...

Det var utrolig nok det samme jeg tenkte etter å ha lest dette. Vi trenger vel hverandre til mer enn sex? Jeg vil ha en trygg varm armkrok å komme hjem til - en som jeg føler kan beskytte meg og barna mine. En som har et annet syn enn venninne mine, og som kan sette mine "store" problemer i perspektiv, en som kan hjelpe meg når jeg rett og slett ikke har fysikk til det, en som setter pris på meg på, en stor sterk hånd jeg kan holde meg fast i når livet er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal sette deg inn i hva kvinner faktsik har funnet opp, i stedet for å komme med latterlige argumenter?

Du lan begynne med denne tråden her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=827755&page=1

Anonymous poster hash: d23a5...639

Jeg fannt ingen moderne kvinnelige opfinnere eller opptagere av betydning der, kun en oppramsing av kvinner fra tideligere tider som visstnokk skulle ja gjordt store opptagelser, men med et raskt søk på noen av dem finner man fort ut at det meste av det er ren løgn, misvisende eller at ganske ubetydelige oppdagelser er blitt skrytt og opphevet opp i skyene kun pga at det er kvinner som har kommet med dem. Og noen av disse er også påpekt i tråden. Å komme med så latterlige påstander som at Hedy Lamarr oppfannt WiFi og GPS er jo så borti natta som det kan få blitt.

Også kommer det påstander om at kvinner før i tiden var undertrykt og dermed ikke fikk muligheten til å gjøre noe slikt , så derfor tok jeg eksempler på moderne store teknologiske fremskritt.

Så opplys meg gjerne om de kvinnelige ekvivalentene i dag til Bill Gates, Paul Allan, Steve Jobs, Steve Wozniak, Mark Zuckerberg, Larry Page, Sergey Brin, osv.

Anonymous poster hash: d06e6...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liv uten en mann ville ha vært et liv uten Gud ❤️

Jeg hadde flyttet til månen hvis det hadde KUN vært kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fannt ingen moderne kvinnelige opfinnere eller opptagere av betydning der, kun en oppramsing av kvinner fra tideligere tider som visstnokk skulle ja gjordt store opptagelser, men med et raskt søk på noen av dem finner man fort ut at det meste av det er ren løgn, misvisende eller at ganske ubetydelige oppdagelser er blitt skrytt og opphevet opp i skyene kun pga at det er kvinner som har kommet med dem. Og noen av disse er også påpekt i tråden. Å komme med så latterlige påstander som at Hedy Lamarr oppfannt WiFi og GPS er jo så borti natta som det kan få blitt. Også kommer det påstander om at kvinner før i tiden var undertrykt og dermed ikke fikk muligheten til å gjøre noe slikt , så derfor tok jeg eksempler på moderne store teknologiske fremskritt. Så opplys meg gjerne om de kvinnelige ekvivalentene i dag til Bill Gates, Paul Allan, Steve Jobs, Steve Wozniak, Mark Zuckerberg, Larry Page, Sergey Brin, osv. Anonymous poster hash: d06e6...2b0

Hvis du er forblindet sv dine egne oppfatninger og vil fornekte historien og virkeligheten så kan vi nok ikke hjelpe deg.

Anonymous poster hash: d23a5...639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du tar æren fra alle disse oppfinnerene som du deler kjønn med, kan du vel kanskje også ta skylda for verdens verste folkemord og kriger i verden? Du deler tross alt kjønn med dem også. Anonymous poster hash: ae36b...7d0

Nei nei,DET går jo ikke! De vil jo ha heder og ære for noe ANDRE folk har gjort kun basert på kjønn, men å ta ansvar for all ondskapen menn har skapt, da vil de ikke sammenlignes.

Så kjære mann, hvorfor tar du ikke ansvar for det fæle enkelte menn har gjort? Gi deg selv en klapp på skulderen for voldtekt,drap og krig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skulle vi følt oss overlegne ovenfor om det ikke fantes menn?



Anonymous poster hash: 9ae39...cbd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden du tar æren fra alle disse oppfinnerene som du deler kjønn med, kan du vel kanskje også ta skylda for verdens verste folkemord og kriger i verden? Du deler tross alt kjønn med dem også.

Anonymous poster hash: ae36b...7d0

Nei nei,DET går jo ikke! De vil jo ha heder og ære for noe ANDRE folk har gjort kun basert på kjønn, men å ta ansvar for all ondskapen menn har skapt, da vil de ikke sammenlignes.

Så kjære mann, hvorfor tar du ikke ansvar for det fæle enkelte menn har gjort? Gi deg selv en klapp på skulderen for voldtekt,drap og krig.

Og hva gjorde kvinnene for å stoppe denne ondskapen? Skilte de seg? Nektet de mennene sex? Stod de opp og sa stopp krigen? Nektet de å jobbe på våpenfabrikken da deres barn eller ektemenn dro ut i krigen?

Sa Eva Braun noen gang til Adolf Hitler at jøder, sigøynere og homofile er mennesker de også?

Tror ikke det nei....

Men det tydelig her inne at om det er en kvinne som sitter på sidelinja og applauderer er hun helt uskyldig fordi hun er ei stakkars kvinne.

Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva gjorde kvinnene for å stoppe denne ondskapen? Skilte de seg? Nektet de mennene sex? Stod de opp og sa stopp krigen? Nektet de å jobbe på våpenfabrikken da deres barn eller ektemenn dro ut i krigen? Sa Eva Braun noen gang til Adolf Hitler at jøder, sigøynere og homofile er mennesker de også? Tror ikke det nei.... Men det tydelig her inne at om det er en kvinne som sitter på sidelinja og applauderer er hun helt uskyldig fordi hun er ei stakkars kvinne. Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

Hva gjorde du på skolen?

Fulgte du med i historietimene?

Leste du leksene dine?

Tror ikke det, nei.....

Anonymous poster hash: d23a5...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Bortsett fra sæden til menn, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til sæd og seksuell nytelse, men hva annet?

Anonymous poster hash: cc7b4...9fb

Du hadde ikke klart deg uten meg babe ;)

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva gjorde kvinnene for å stoppe denne ondskapen? Skilte de seg? Nektet de mennene sex? Stod de opp og sa stopp krigen? Nektet de å jobbe på våpenfabrikken da deres barn eller ektemenn dro ut i krigen? Sa Eva Braun noen gang til Adolf Hitler at jøder, sigøynere og homofile er mennesker de også? Tror ikke det nei.... Men det tydelig her inne at om det er en kvinne som sitter på sidelinja og applauderer er hun helt uskyldig fordi hun er ei stakkars kvinne. Anonymous poster hash: 9ae39...cbd

nå legger du skylda på kvinner igjen. Akkurat som om det er kvinnenes ansvar å stoppe psykopatiske menn fra å starte 2. verdenskrig. Du omtaler menn som ansvarsløse barn.. (Noe veldig mange er)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...