Summers Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 (endret) Hvorfor skal noen av oss ha så dårlig draget på det motsatte kjønn mens andre ikke trenger å løfte en finger? Endret 1. desember 2014 av Summers 3
Summers Skrevet 29. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2014 Har lurt på det samme selv Nei, det er ikke gøy i det hele tatt. Og jeg er virkelig helt blank på hva som er galt med meg. Altså forstår jeg ikke er førstevalget til alle, men ikke hvorfor det står så dårlig stilt som det gjør.
fullførsetningen Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Det vet jeg ikke, men det må jo ha noe å gjøre med hvordan man framstår for andre, og hvor flink man er til å skjønne "sosiale koder". 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Kanskje du sikter for høyt? Anonymous poster hash: 82099...800 5
Gjest tomasjj Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 For på? For opptatt av å få noen? Lett å se for damene, og turn off. 2
fullførsetningen Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Så det man egentlig burde gjøre, er å drite i hele greia, og fokusere kun på seg selv. Joda, greit nok.
Doge Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Jeg tror ikke det er noe galt med deg, Summers. Du har bare, som meg og mange andre, uflaks. Det er sikkert noen som vil si at du må gjøre ditt og datt, si bla bla bla og forandre deg sånn og sånn, men syns jeg er teit at man skal måtte forandre på den man er for å få seg en dame. Hun vil jo da falle for skuespillet og ikke den egentlige deg. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Hvorfor skal noen av oss ha så dårlig draget på det motsatte kjønn mens andre ikke trenger å løfte en finger? Forskjellen er at disse har lagt in mye arbeid ubevisst. Jeg har en kamerat som sikter veldig høyt på de damene han kontakter. Men klager alltid at disse kvinnene kun går for veltrente hunks. Mange av disse har jobbet hardt for å få den kroppen, med å tilbringe mye tid på trening og jobber hardt for det. Selv så løfter han ikke en finger for å gjøre noe med det, sitter bare inne å spiller og ser på Netflix. Dette er bare et eksempel. Andre trenger kanskje sosial trening eller bedre klesstil. Anonymous poster hash: 5483b...5b8 9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Forskjellen er at disse har lagt in mye arbeid ubevisst. Jeg har en kamerat som sikter veldig høyt på de damene han kontakter. Men klager alltid at disse kvinnene kun går for veltrente hunks. Mange av disse har jobbet hardt for å få den kroppen, med å tilbringe mye tid på trening og jobber hardt for det. Selv så løfter han ikke en finger for å gjøre noe med det, sitter bare inne å spiller og ser på Netflix. Dette er bare et eksempel. Andre trenger kanskje sosial trening eller bedre klesstil. Selvsagt, det handler også om innsikt. Hvor mye man ønsker seg i forhold til hva man kan tilby. Jeg sikter ikke for høyt, jeg sikter mest trolig bare feil. Anonymous poster hash: f2590...580 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Hvorfor skal noen av oss ha så dårlig draget på det motsatte kjønn mens andre ikke trenger å løfte en finger? Det virker jo som du er i en fase hvor du prøver å finne ut hvordan dette funker. Når du har løst gåten og slutter å bruke energi på å irritere deg over dette og slutter å være frustrert går det sikkert bedre. Stick to it og ikke gi opp Analyserende personer bruker gjerne mer tid på få dette til siden så mye tid blir brukt på å tenke.. Anonymous poster hash: 8e950...acd 1
Gjest Sitrondrops Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Kanskje det lyser "desperat etter sex" av øynene dine? Jenter merker gjerne dette fort, og i hvertfall de som ikke bare er ute etter et ligg men noe mer, uansett hvor kjekk og snill du måtte være. Vet ikke hva du er ute etter men kanskje verdt å tenke over.
Lille Tyttebær Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Noen jenter er jo overfladiske så det holder, dette gjelder jo for såvidt gutter også. De ser kun på utseende, og ingenting annet. De har et bilde av hva de vil ha, og avviser glatt de som ikke kvalifiserer.
Summers Skrevet 29. november 2014 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2014 Det virker jo som du er i en fase hvor du prøver å finne ut hvordan dette funker. Når du har løst gåten og slutter å bruke energi på å irritere deg over dette og slutter å være frustrert går det sikkert bedre. Stick to it og ikke gi opp Analyserende personer bruker gjerne mer tid på få dette til siden så mye tid blir brukt på å tenke.. Anonymous poster hash: 8e950...acd Tusen takk, trengte et sånt "mammasvar" for i dag er jeg bare lei. Til dere andre, jeg ser jo momentene, men det er jo folk i omgangskretsen min som virker å score dårligere på omtrent alt, men likevel ha bedre resultater enn meg.Og det skal ikke så mye til heller, for her snakker vi om null resultater.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Lider også av samme "problem" som TS. Har ikke hatt hellet med meg på dette feltet i det hele tatt. Alt annet er på plass: god jobb m/ inntekt, egen bolig, venner/familie, gode treningsvaner, habil på kjøkkenet, orden på livet, stabil livssituasjon. Men på datingfronten skorter det. Nå har jeg så å si gitt opp, er ikke lenger på aktiv leting. Har Tinder som et tidsfordriv, ellers har jeg meldt meg ut av datingsider, får ikke til noe der uansett. Men, singellivet er ikke så verst, klarer meg relativt godt. Anonymous poster hash: e2894...466
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Trener du? Har du bra kropp? Har du et pent ansikt? Hvis ikke, jobb med sjarm og utstråling, og håp på det beste. Anonymous poster hash: aee86...23a 2
Silfen Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 Tusen takk, trengte et sånt "mammasvar" for i dag er jeg bare lei. Til dere andre, jeg ser jo momentene, men det er jo folk i omgangskretsen min som virker å score dårligere på omtrent alt, men likevel ha bedre resultater enn meg.Og det skal ikke så mye til heller, for her snakker vi om null resultater. Tja. Er du irl som du er her inne? I så fall ligger jo svaret der. Dersom den du er her inne ikke er en som skinner gjennom irl, så vet ikke jeg. 13
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Trener du? Har du bra kropp? Har du et pent ansikt? Hvis ikke, jobb med sjarm og utstråling, og håp på det beste. Anonymous poster hash: aee86...23a Vet ikke om den var rettet til meg, men kan jo svare på den uansett. Ja, jeg trener jevnlig, og ofte (opptil hver dag). På sommeren går det mye i sykling, nå på vinteren blir det løping, styrke og svømming (også på sommeren, i tillegg til syklingen). Når det er sommer er jeg også pr. def. normalvektig. Har tatt av ganske mange kilo siden jeg startet og har en helt annen kondisjon enn før. Om jeg har et "pent" ansikt tror jeg andre får bedømme. Sjarm og utstråling? Vel, her for også andre (typisk folk jeg ikke kjenner) si sin mening, venner og familie blir gjerne inhabile hva sånne spørsmål angår. Anonymous poster hash: e2894...466
Lirael Skrevet 29. november 2014 #19 Skrevet 29. november 2014 Jeg tror ikke det er noe galt med deg, Summers. Du har bare, som meg og mange andre, uflaks. Det er sikkert noen som vil si at du må gjøre ditt og datt, si bla bla bla og forandre deg sånn og sånn, men syns jeg er teit at man skal måtte forandre på den man er for å få seg en dame. Hun vil jo da falle for skuespillet og ikke den egentlige deg. Det er selvfølgelig noen som er mer attraktive enn andre. Og man skal selvsagt ikke endre hele sitt vesen slik du beskriver. Men når folk har prøvd og feilet mange ganger, blitt såret stygt osv, så utvikler man gjerne en "ilk" i siden til det motsatte kjønn. Og det skinner igjennom. Er det noe som får folk til å skygge banen på den fronten, så er er det folk som er fulle av forakt, generaliseringer og dårlig selvfølelse. Type lire av seg fem- seks "dere damer"... på kort tid. 1
Teddybjørn Skrevet 29. november 2014 #20 Skrevet 29. november 2014 Det hjelper ikke med all verdens kvalifikasjoner om du ikke klarer å formidle det på en interessant måte og selge deg selv. For mange består datinggamet av en samling tåpelige og ofte særs ulogiske ritualer, så sett deg inn i disse og øv på å selge deg selv. Noen har denne egenskapen medfødt og trenger ikke utseende, sunn livstil, trygt hjem etc. de scorer uansett. Noen kaller det sjarm, arrogant på en morsom måte, glimt i øyet osv. Om du bare lirer av deg fakta så sitrer det ikke akkurat i underlivet til motparten selv om det står bra til i livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå