Gå til innhold

Jeans til en 40 åring

Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

Ikke vet vel noen av oss om hun har mulighetene til å bruke jeans når hun er på jobb eller hva hun jobber som, - men et par mørke er akseptert de aller fleste steder.

Bare til informasjon så er det veldig få arbeidsplasser i Norge som ikke tillater de ansatte å gå i jeans, hvis det ikke er steder hvor de må bruke uniform eller spesielt arbeidstøy.

Anonymous poster hash: 867c5...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var voldsomt til tirade da.

-snip-

Var ikke direkte noe du har sagt jeg tenkte på skjønner du Lille-pus. Det er nok av andre pekefingre å ta av i denne tråden, blant annet nummererte formaninger fra ab'er. Fargen på buksa har kommet opp flere ganger. Alt annet enn ensfarvet konservativ er fy Det inntrykket er det jeg har fått. Syns Kgdama har vært veldig tålmodig. :)

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Var ikke direkte noe du har sagt jeg tenkte på skjønner du Lille-pus. Det er nok av andre pekefingre å ta av i denne tråden, blant annet nummererte formaninger fra ab'er. Fargen på buksa har kommet opp flere ganger. Alt annet enn ensfarvet konservativ er fy Det inntrykket er det jeg har fått. Syns Kgdama har vært veldig tålmodig. :)

Jeg er en av dem som har nevnt farge på jeansene, men det er jo bare fordi jeg synes det er finere enn bukser med veldig tydelige slitte partier : ) Synes også at de Levis-buksene TS viser, var fine til henne. Er vel for øvrig ganske vanlig at man gir råd ut fra egne preferanser, uten at det behøver å oppfattes som regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, til og med Madonna hadde ikke slippe unna med stringbikini. Dette er noe som tilhører 80 tallet og unge jenter som ikke vet bedre. INGEN burde ikle seg dette på noe annet sted enn en privat strand. Når du som 40 åring bruker stringbikini så virker du som en etterleving fra 80 tallet som nekter å innse at de ikke er 20, å det sier jeg ikke for å være slem. Det er så utrolig mange sexye bikinier å velge mellom så det er det minste problemet i verden å bytte den ut med noe annet som er mere anstendig og passende for en voksen dame.

Anonymous poster hash: 01696...f34

Stingbikini er ikke 80 talls. Det var ingen som gikk i stringbikini på 80 tallet. Stringbikini har sitt opphav I Rio. Har aldri sett noen med det i Norge. Bare sett fjortisjenter som har gått i det i syden. Blir like flau hver gang jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at du har mer behov for å vise deg frem, enn å faktisk få råd.

Jeg liker å vise meg frem, det har jeg jo ikke lagt skjul på. Nå ble det jo skrevet her at det kun passet yngre kvinner, så da tenkte jeg kanskje at dere ville se hvordan det faktisk ser ut på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg i bikini. Synes dere virkelig det ser så fælt ut? Jeg kan sikkert finne noen feriebilder også.

attachicon.giffkbikini.jpgattachicon.giffkbikin.jpg

Ja du er grusom! Og du har et voldsomt eksponeringsbehov og et stort behov for annerkjennelse.

Jeg tror vi har sett meeeeer enn nok av deg nå så du trenger ikke å lete etter feriebildene.

Og jeg er 44 år, så du kan ikke skylde på at jeg er ung når jeg sier dette: Men jeg føler stor medlidenhet med barna dine!

Anonymous poster hash: f3731...bba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bikinien ville vært for liten og for avslørende for de fleste. Stringbikini er ikke passende i det hele tatt, og da mener jeg for alle aldersgrupper. Herlighet, stringen bak er jo så smal at den kunne fungert som tanntråd!

Jeg skjønner innmari godt at tenåringsdatteren din er flau over klesstilen din.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er grusom!

Anonymous poster hash: f3731...bba

Ta deg sammen! Fy f så stygge damer kan være mot hverandre! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bikinien ville vært for liten og for avslørende for de fleste. Stringbikini er ikke passende i det hele tatt, og da mener jeg for alle aldersgrupper. Herlighet, stringen bak er jo så smal at den kunne fungert som tanntråd!

Jeg skjønner innmari godt at tenåringsdatteren din er flau over klesstilen din.

Så stort mellomrom mellom tenna har jeg ikke. LOL

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til informasjon så er det veldig få arbeidsplasser i Norge som ikke tillater de ansatte å gå i jeans, hvis det ikke er steder hvor de må bruke uniform eller spesielt arbeidstøy.

Vi har ikke noen regler for hvordan vi skal gå kledd annet enn for selgerne.

Det er ganske mange menn på arbeidsplassen min så det er ikke bare jeg som kler meg litt utfordrende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg i bikini. Synes dere virkelig det ser så fælt ut? Jeg kan sikkert finne noen feriebilder også.

Du er helt nydelig lekker, men den bikinien dekker ikke det du har å by på der nede. De ytre kjønnsleppene tyter jo ut, det ser du vel?

Når det gjelder bikini syns jeg personlig tanga er utrolig lite smakfullt uansett alder og kroppsfasong. Følte meg ille til mote i sommer da dattera på 16 plutselig dukket opp i det på stranda, og syns like gjerne man kunne gått naken.

Vet du hva jeg foreslår? Gå til en fotograf og få tatt smakfulle erotiske bilder av deg selv, så du kan kikke på dem når du blir gammel og skrukkete. Ypperlig gave til mannen! Så kan du heller begrense deg bittelitt i det offentlige rom, av hensyn til barna dine?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å vise meg frem, det har jeg jo ikke lagt skjul på. Nå ble det jo skrevet her at det kun passet yngre kvinner, så da tenkte jeg kanskje at dere ville se hvordan det faktisk ser ut på meg også.

Når det kommer ann på den type bikini så spiller det ingen rolle om man man er 20 eller 60. Man skal ikke gå med det om man ikke er på en privat strand uansett hvordan kroppen ser ut.

Anonymous poster hash: 01696...f34

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg synes ikke dette fungerer. Som noen sa over, så er stringbikini ut for lenge siden, så det ser litt rart ut bare pga det, men det er også et problem med størrelsen her. På forsiden dekker ikke underdelen hele "trekanten", Ser du at det kommer hud ut på sidene av underdelen? Det gjør at det ser ut som du har valgt en størrelse for smått, så det blir ikke sexy, men bare litt rart.

Du har en flott kropp, så jeg skjønner godt at du liker å vise den frem, men jeg synes du skal se deg om etter en ny bikini som passer litt bedre. Hva med noen av disse? Da viser du deg fremdeles frem, du bare dekker litt mer? :)

https://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis/push-up-triangle-top-very-sexy?ProductID=210304&CatalogueType=OLS

https://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis/the-angel-halter-very-sexy?ProductID=213211&CatalogueType=OLS

https://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis/twist-bandeau-very-sexy?ProductID=211635&CatalogueType=OLS

Anonymous poster hash: 25ccb...85d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt nydelig lekker, men den bikinien dekker ikke det du har å by på der nede. De ytre kjønnsleppene tyter jo ut, det ser du vel?

Når det gjelder bikini syns jeg personlig tanga er utrolig lite smakfullt uansett alder og kroppsfasong. Følte meg ille til mote i sommer da dattera på 16 plutselig dukket opp i det på stranda, og syns like gjerne man kunne gått naken.

Vet du hva jeg foreslår? Gå til en fotograf og få tatt smakfulle erotiske bilder av deg selv, så du kan kikke på dem når du blir gammel og skrukkete. Ypperlig gave til mannen! Så kan du heller begrense deg bittelitt i det offentlige rom, av hensyn til barna dine?

Tusen takk. Det er minn mann som har kjøpt de til meg. Disse er vel kanskje de minst dristige av de.

Forslaget om fotograf var veldig bra, det tror jeg han kunne ha likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg synes ikke dette fungerer. Som noen sa over, så er stringbikini ut for lenge siden, så det ser litt rart ut bare pga det, men det er også et problem med størrelsen her. På forsiden dekker ikke underdelen hele "trekanten", Ser du at det kommer hud ut på sidene av underdelen? Det gjør at det ser ut som du har valgt en størrelse for smått, så det blir ikke sexy, men bare litt rart.

Du har en flott kropp, så jeg skjønner godt at du liker å vise den frem, men jeg synes du skal se deg om etter en ny bikini som passer litt bedre. Hva med noen av disse? Da viser du deg fremdeles frem, du bare dekker litt mer? :)

https://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis/push-up-triangle-top-very-sexy?ProductID=210304&CatalogueType=OLS

https://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis/the-angel-halter-very-sexy?ProductID=213211&CatalogueType=OLS

https://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis/twist-bandeau-very-sexy?ProductID=211635&CatalogueType=OLS

Anonymous poster hash: 25ccb...85d

Takk for forslagene. Likte mest den uten "bling". De andre blir litt for "classy" for meg, jeg er ikke slik liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...